14. BÖLÜM

721 51 12
                                    

Caroline:

-  Hahah, biribirine  aşık  olan  arkadaşlar.  Bunu sevdim. 

Emily:

-  Bizde  öyle  olalım mı?

-  İğrençsin, Emily.

- Şakaydı. 

Kevin:

- Keşke  o  adamı  o  gemiden felan  çıkarsaydık.

Caroline:

-  Ne  yapcaktık  adamı    Kevin?  Sen de  mi  katil  olacaksın  yoksa ?

- Evet,  odunlarla  kesip  öldürmeyi  düşünüyorum.

 - Komik değildi. 

Gerçekten  komik  değildi. Ama  Kevin'in  bu  iğrenç   şakalarını  da  özlemiştim. 

Emily:

-   Artık  burada  durmaktan  çok  sıkıldım,   bizi  kurtarmalarını  bekliyoruz ama  gelen   bulamadık.

Kevin:

-  Aslında  adam gelmişti..  Ama  işte..

- Evet.  Bence  artık   burda  yaşamaya  çalışmaktansa  kurtulmaya  çalışalım.

Gözlerimi   devirdim:

-  Bir adadan  nasıl  kurtulmaya  çalışıcaz ?

-  Oturmaktan  daha iyi. 

-  Aslında haklısın  ama,  bir  çözüm yolu  yok  maalesef.

 - Kevin'in  ailesi  hiç  endişelenmiş midir  acaba ?

Kevin:

-  Hayır,  Emily.  Şu an 'selfie'  yapıyorlardır.  Sence?

- Kevin  hiç  komik değilsin.  Herneyse  hadi  akıllarımızı  çalıştıralım. 

Hepimiz  düşünüyorduk,   düşünüyorduk...  Ama  hala bir  fikir  çıkmamıştı. Caroline  sessizliği  bozdu:

-  Bunda düşünecek  ne var,   yüzmekten  başka  çaremiz   yok.

Emily:

-  Bence  de. 

Aslında  fikirleri saçma  değildi,  sadece  şans  işiydi. Ben de  bu  fikri  onayladım:

-  Olabilir.  Burda  oturmaktansa  en  azından  şansımızı  denemeliyiz. 

Kevin:

-   Saçmalıyorsunuz.  Siz   şansınızı   deneyin,  ben  burada  durucam. 

Kevin,  yine  mızıkçılık  yapıyordu:

-  Top  oynayan  çocukların   topunu  patlatan  yaşlı   kadınlar  gibisin. 

-  Ne  alaka? Birde bana  komik değilsin diyorsunuz,  Anna  komik mi  şimdi?

Caroline:

-  Sizin  kavganıza  karışamam.  Biz  Emily'le  gidiyoruz.  Gelmezseniz, gelmeyin.  Artık burada  durmaya  daha  fazla dayanamam. 

Emily ve  Caroline   derinlere  doğru  giderken,  Kevin'i  ikna  etmeye  çalışıyordum:

-  Hadi,  Kevin. Bizde  gidelim.  Burada  oturup  ne  yapacaksın ?

-  Televizyon  izlerim. 

-  Hiç  komik  değilsin,  gerçekten.

-   Komiklik  olsun  diye demedim. 

ADAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin