12. BÖLÜM

644 48 10
                                    

- N-nabzı  atmıyor..

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-  ANNA -  

Kevin'in  söylediklerini  anlamaya  çalışırken, gözlerimden  akana  yaşlara  engel  olamamıştım.  Yıllardır  yanımda  olan,  en  yakın  arkadaşım  artık  olmayacaktı.  

Kevin,  omuzuma  dokundu:

-  Zor  olduğunu  biliyorum,  Anna. 

Ellerimle  gözlerimdeki  yaşları  silip   Kevin'a  cevap  verdim:

-  Zorun  ne  olduğunu  biliyor  musun sen ?

- Ben de  kardeşimi   kaybettim,  Anna.  Biliyorum. Ağlamanın  onu  geri  getirmeyeceğini  de biliyorum.

- Sence  onun  geri  gelmesini  düşündüğüm  için mi  ağlıyorum?

Kevin,  iç   çekip   yanımdan  ayrılmıştı.  Bazen,  ne dediğini  bilmiyor gibiydi.   Emily,  benden  daha  beter  bir  konumdaydı.  Caroline'nin  üstüne  başını  koymuş,  hiçbirşey  söylemiyordu.

Önce  kardeşim..  sonra  Caroline..    Bu  adadan  nefret  ediyorum. 

Caroline'ı  yerde  yatarken  görünce  içim  daha da  acıyordu.  Bu  yüzden   yanından  ayrılmaya  karar verdim.  Tam  ayağa  kalkıyordum ki.. bir  el  bacağımı  tuttu.  Hızla  arkamı  döndüm.  Bacağımı  tutan  Caroline'dı.  Emily  ve  ben gözlerimiz  kocaman   açılmış bir  şekilde  ona bakıp çığlık  attık. (  merak  etmeyin zombi  değil dsfdg)

Caroline,   sesi  kısık  bir  şekilde  konuştu:

-  Ne?  Ne oldu?

Hiçbir  cevap  vermeden  Caroline'a  sarıldım.  Emily:

-  Senin öldüğünü  sanmıştık.

Caroline:

- Ne?!  Nereden  uydurdunuz  bunu? 

-  Kevin  nabzına baktı ve ' atmıyor '  dedi.

Caroline   gülerken,  Kevin geldi:

- C-carolinee?!

Kevin,  bayılmıştı.   Sanırım  onu  hala  ölü  sanıyordu. Peki,  Caroline  neden  bu  durumdaydı?  Ona  ne olmuştu?  Merakımı  gidermek  için  sordum:

-  Ne  olduğunu  hatırlıyor  musun?

-  Hayır. Sadece birden  yere   düştüm.  Burada  yaşamak  bana   göre  değil,  biliyorsun.   Yan  etkilerinden  biri. Beni  boşver de  Kevin'i  uyandıralım.

Kevin'i   herzamanki yerimize  taşıdığımızda  onu  uyandırmak  için  yüzünü  ıslattık.  Birsüre  sonra  uyanmıştı.  Caroline  konuştu:

-  Merak  etme  zombi  değilim.  Yanlış tanı  koymuşsun.

Kevin:

-  İyi ki  yanlış tanıymış. 

Hepimiz  Caroline'a  bir kez  daha  sarıldık.

Birdenbire  Emily   suların  olduğu  tarafı  gösterip  çığlık  attı.  Onun  işaret  ettiği  yere baktığımızda  çok  uzaklarda  gözüken  bir  gemi  olduğunu  fark ettik.  Yardım   çağırmak  için   hemen  suya  girip  o   taraflara   doğru  yüzmeye başladık.  Aynı  zamanda da  çığlık   atıyorduk.  

Birsüre  sonra  geminin   bizim bulunduğumuz  yere doğru  gelmeye başladığını  gördük.  Daha hızlı  yüzdükten  sonra sonunda  gemiyle  karşılaşabilmiştik.  

Geminin  içinden  yaşlı  bir  adam  çıkmıştı:

- Hey,  buralarda  ne  arıyorsunuz siz?

.............

DEVAMI    13. BÖLÜMDE  !!  

YENİ  BÖLÜMÜ   15   VOTE   5   YORUM  OLDUĞUNDA YAZICAM  :* ♥

ADAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin