3. BÖLÜM

1.3K 62 5
                                    

Hızlıca  arkamı  döndüm ve....

Arkamda  hayalet felan  olduğunu  düşünmüştüm   ki  yanılmışım.  Kevin gelmişti.  Derin  bir  iç  çektim  ve  Kevin'la  konuştum:

-  Şükürler  olsun,  senmişsin.

Kevin,  alay eder  bir tonla:

-  Ne  sanmıştın ki ?

-  Hiç.  Buluşacağımız  yerde neden  beklemedin de geldin ?

-  Çok geciktin  ve ben de  merak  edip  bakmak  istedim.

-  Neyse,  hadi  gidelim  de  birşeyler  yiyelim  yoksa açlıktan  ölücem..

Kevin ve  ben  bulduğumuz  yiyecekleri  hızlıca  yemiştik.  Artık  tamamıyla  doymuştum.  Bir  lokma  daha  yiyemezdim. 

Kevin ve  ben  yere  uzandık. Muhtemelen  Kevin da benim  gibi  yorulmuştu.  Tabii,  saatler   boyu  yüzmemizin  kanıtıdır bu.

- CAROLİNE -  (  BU  KISMI  CAROLİNE  ANLATACAK.  )

Emily ve  ben  Kevin ve  Anna'nın  bu  gizemli  kayboluşlarına  anlam  veremiyorduk.  Eşyaları  burada  olduğuna  göre  buradan  ayrılmadıkları  kesin.  -  Zaten  biz  olmadan  ayrılmayacakları da  kesin.-

Ben  derin  düşüncelerde  iken   Emily  konuştu:

- Biz en  son  onları  gördüğümüzde  ne yapıyorlardı?

-  Yüzüyorlardı.

-  Acaba  ne  olmuş  olabilir?  Gerçekten  onlara  birşey   olmuş  olmasından  endişeleniyorum.  Yani denizde...

Emily'nin  konuşmasını  bölmüştüm.  Çünkü;  iyice  düşündüm de:

-  Hayır,  en son  yüzmüyorlardı.  Onlar...  Ada turuna gitmişlerdi.  Sonrasında da  göremedik  onları.

-  Ee,  ne  olmuş  olabilir ki?  Gemiden  düşüp  boğuldular felan mı?  Saçmalık.!

-  Zaten  öyle  birşey  olması  mümkün  değil gibi. 

-  ''  Değil  gibi ''  mi?  Mümkün değil ki!

-  Ama,  bir düşünsene!  En son  gemiye  bindiler ve  sonrasında  esrarengiz bir  şekilde kayboldular.   Ne  olmuş  olabilirki?  Köpek  balığı  geldi de  yedi mi?

- Belki... Ada turundan sonra  geri  sahile  geldiler. Biz  deli  gibi  bronzlaşırken de  geldiklerini  görmedik?

-  Benimkisi  daha  mantıklı..

-  İlk  defa  görüşlerimiz farklı.

-  Bence  tartışmayı  bırakıp  hemen  polise  gidelim.  Belki  bulunurlar.  En  azından  canlı  bulunurlar.

- Umarım  öyle  olur.

- ANNA-  (  HİKAYENİN  GERİ  KALAN  KISMINI  ANNA  ANLATACAK.  )

Kevin ve  ben  en  son  uzanıyorduk.  Ama  gözlerimi  açtığımda  güneş  neredeyse doğmak  üzereydi.  Muhtemelen  uyuya  kalmıştık.  Ben  uyansamda  Kevin  hâlâ  kış   uykusuna  yatmış  ayılar  gibi  uyuyordu.  Ayrıca  horluyordu da.  Kevin'i  ilk defa  horlarken  görüyorum. Kevin'i  uyandırmayı defalarca  denedim  ama  sonuç:  BAŞARISIZ !

En  iyisi  onu  ıslatmaktı.  Hemen  yanımızda  duran  ''  Okyanus ''  sularından  bir avuç  aldım  ve  olduğu  gibi  Kevin'in  yüzüne  fırlatttım.  Kevin  hızlıca  ayağa  kalktı:

ADAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin