😘Chapter 8😘

152 33 5
                                    


  බෝයිස් ලා ඉක්මනට ස්ටෝරූම් එකට ගියා. එතකොට දැක්කා කෙල්ලො ටික පණ දාගෙන අස් කරනවා. ඒ අස්සෙන් ගහගන්නවා. මරා ගන්නවා. විහිලු කරනවා. කොල්ලො ටිකට නම් මේවා දැකලා හිනාව නවත්තගන්න බැරුව හිටියේ. ඇයි ඉතින් විකාරනේ කරන්නේ. ඊට පස්සේ ඉතින් එයාලා ස්ටෝරූම් එකට ගියා උදව් වෙන්න කියලා.

නම්ජූන්:- uhum uhum...

කෙල්ලො ටික දොර දිහා බැලුවෙ කවුද ආවේ කියලා බලන්න. ඇවිල්ල හිටපු කට්ටිය නිසා කරන වැඩෙත් පැත්තකට දාලා බලන් හිටියා.

හේයූන්:- ඕ.. හෝ.. බලන්නකෝ අනේ කවුද මේ ඇවිල්ලා තියෙන්නෙ කියලා.

දෝඑයුන්:- ඒකනේ. මෙයාලටත් පනිෂ්මන්ට් දීලද දන්නෑ මොකකට හරි.

සේයන්ග්:- මොකද දන්නෑ ආවේ. අපිට වෙච්ච දේට හිනා වෙන්නද? කියන්න කණගාටුයි ඔයාල වගේ අය මෙතනට ඇවිල්ල එක එක ඒවා කිව්වට අපි ගනන් ගන්නෙ නෑ. 

ජින්:- අපි ආවෙ මේ.... ඔයාලගෙන් සමාව ගන්න.

හාඑයුන්:- ඒ මොකටද සමාව ගන්නේ?

යුන්ගි:- ඔයාලට මෙහෙම වුනේ අපි හින්දා. මේ සේරම කළේ අපි. ඒත් ටේහියුන්ග් මේ කිසි දේකට අදාල නෑ. 

එයුන්ජින්:- දැන් එතකොට ඔයා කියන්නේ අපිට මෙහෙම වුනේ ඔයාල නිසා කියලද?

ජිමින්:- ඔව්.. සොරි වෙන්න ඕනේ හැම දේටම. සමාව දෙනවද?

එයුන්ජින්:- බෑ...

එයුන්ජින් කියන්න කලින් දෝයෝන් මැද්දට පැනලා කතා කළා.

දෝයෝන්:- සමාව දෙනවා.

කුකී:- ඇත්තමද😮😮

දෝයෝන්:- නෑ බොරුවට කිව්වේ. ඔයාලනේ සේරම කළේ. ඒ නිසා ඔයාලම අස් කරන්න. අපි අස් කරන්නෙ නෑ. අපි මොකටද අනුන්ගේ බාල්දි දාගන්නේ.

😮😮😮😮😮😮😮

නම්ජූන්:- හරි. හරි. අපි අස් කරන්නම්කෝ.

ටේ:- ඒක නෙමෙයි ඇයි ඔය දෙන්නා අත්වල ලේන්සු ගැටගහන් ඉන්නේ. මොකක්ද සිද්ධ වුනේ?

ඊටපස්සේ එයුන්ජින්, දෝයෝන් දෙන්නම සිද්ධ වෙච්ච දේ කිව්වා. ඒක අහලා කාටවත් දුකක් හිතුනේ නෑ කිව්වොත් එක්ක බොරුවක්.

L.O.V.E. (COMPLETED ✔)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora