13. Bölüm : Köpeğim Ben

1.9K 224 28
                                    

SÜRPRİZZZZZZ 🎉🎊✨

"Ah! Dur, dur, dur!" Jisung yerde sürünerek Seungmin'den kaçmaya çalışıyordu ama geç kalmıştı. Seungmin çoktan üstündeydi.

Seungmin sıkıca Jisung'a kollarını sardığında Jisung küçük bir çığlık atarak "İmdat ya!" Diye bağırmıştı. Bu halleri diğerlerinde küçük bir gülümseme oluşturmuştu. Aralarında en korumasız olan hiç kuşkusuz Jisung'tu. Jisung ilk onların yanına geldiğince çok fazla tedirgin olmuştu. Sonuçta kalacağı hayvanlar her an onu yiyebilecek kapasitedelerdi. Ama aralarında hiç öyle bir şey olmamıştı. Ne Felix Jisung'a saldırmış ne de Jisung sürekli kaçmak zorunda kalmıştı. Sandıklarından daha iyi anlaşıyorlardı. Jisung sürekli diğerleri tarafından korunup kollanıyordu. En küçükleri Jeongin bile Jisung'u elinden geldiğince korumaya çalışmıştı.

"Benimle dalga geçmek neymiş göreceksiniz küçük sincap." Deyip Jisung'u gıdıklamaya başlamıştı Seungmin. Jisung hemen kahkahalara boğulmuştu zaten.

Onlar böyle gülüşmeye devam ederken Felix aklına takılan sorular yüzünden doğru düzgün odaklanamıyor, güldükten sonra bir anda duraksıyordu. Bunu ilk fark eden Seungmin olmuştu. Jisung'u rahat bırakıp direkt olarak Felix'e baktı. "Felix, neden bu kadar durgunsun?"

Kafasını iki yana sallarken hala düşünceliydi Felix. "Değilim... Sadece düşünüyorum."

Jisung Seungmin'in kucağına başını koyduktan sonra "Neyi?" Diye sordu. Seungmin'in elleri hemen onun saçında bitmişti.

"Changbin bana her şeyi teker teker anlattı." Deyip dudak büzdü Felix. Jisung'u kıskanıp hemen başını Jeongin'in omzuna yaslamıştı.

Diğerleri hala anlamamıştı. Kaşlarını çatıp sordu Jeongin. "Neyi anlattı?"

Felix utanıp Jeongin'in omzuna daha çok sinerken "İnsanlarda çiftleşmeyi anlattı." Dedi boğuk bir sesle.

Seungmin arkadaşının kıvranmasına gülerken "Peki tam olarak neyi düşünüyorsun?" Diye sordu Jisung.

Felix kafasını ortaya çıkartıp arkadaşlarına kısa bir bakış attı. "İnsanlarda çiftleşmenin iki türü var dedi. Biri zevk için yapılan seks, diğeri ise aşk ile yapılan sevişme."

"Sen hangisini yapmış olacaksın peki?" Diye sordu merakla Jeongin.

Dudaklarını büzüp cevap verdi Felix. "Sanırım seks oluyor ama emin değilim. Aşk nedir ki?"

Jeongin arkadaşının bacağındaki eli ile oynamaya başlarken mırıldandı. "Ben de bilmiyorum."

Felix aklına gelen şeyle doğrulmuş ve amansız bir heyecan ile konuşmuştu. "Ha bir de! Ben Changbin'in dudaklarına dudaklarımı değdirdiğimde kızmasının nedeni de buna bağlıymış. Öpüşme deniyormuş ona. Sekse başlamadan önce ya da aşık olduğun kişiye yapılıyormuş."

Bu dediğinden ne çıkarmaları gerektiğini bilmiyorlardı. Kafası karışmış bir şekilde sordu Seungmin. "Changbin'e aşık mısın yani?"

"Ne olduğunu bilmiyorum ki!" Diye yükseldi Felix. Kafa karışıklığı yüzünden biraz sinirlenmişti.

Seungmin gözünü devirmemek için kendini tutarken "Neden sormadın peki?" Diye sordu.

Dudaklarını büzüp kafasını eğdi Felix. İrisleri parmaklarına kayarken derin bir nefes verdi. "Bilmiyorum. Belki biraz utanmış olabilirim."

Bu sefer kendini tutmadı Seungmin. Hemen gözlerini devirip söylendi. "Aptal."

Felix aklına gelen şeyle kafasını kaldırıp masum bakışlarını direkt Seungmin'e yönlendirdi. "Seungmin..." Hiç şüphesiz aralarındaki en soğukkanlı kişi Seungmin'di. Dolayısıyla sorularının cevabını o alabilirdi.

Pet °SKZ°✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin