"Hazır mısınız?" Diye sordu Chan kamerayı ayarlarken. Felix de sonunda ortaya çıktığında video için birleşmeye karar vermişlerdi. Felix, Jeongin, Seungmin ve Jisung kameranın karşısında konuşma yapacakken Chan onları kameraya alacak, Changbin de yüzlerini editleyecekti. Böylece kendi yüzlerini de korumuş olacaklardı.
Jisung soruya cevap vermek yerine kameranın merceğine yaklaştı ve işaret parmağıyla hafifçe vurdu. "Çok garip bir şey bu. Nasıl bizi oraya geçiriyor?" Diye sordu bakışlarını kameradan ayırmadan.
"Jisung!" Diye söylendi bıkkınlıkla Hyunjin. Sabahtan beri Jisung'un boş sorularını dinlemekten bıkmıştı. Gördüğü ve bilmediği ne varsa sürekli sorup duruyor diğerlerini zor duruma sokuyordu. Minho bıkmadan cevaplıyor olsa da diğerleri bi kadar sabırlı değildi elbette.
Dudaklarını büzüp bağdaş kurarak yerine geri otururken kollarını önünde bağladı Jisung. "Of, tamam sormuyorum bir şey."
Minho küçüğünün bebek gibi tavırlarına bakıp gülerken ona yakalanınca küçük bir göz kırpma sundu. Böylece Jisung tavır almayı kesip eski haline geri dönmüştü.
Bu sırada gecesini düşünerek geçiren Seungmin "Tam olarak ne diyeceğiz ki?" Diye sordu bakışlarını sevgilisine çıkartırken. Ne kadar uzun bir süre düşünmüş olsa da kendine güvenemiyordu bir türlü.
Kameranın açısını ayarlarken omuzlarını silkti Hyunjin. "Orada size yapılanları anlatmanız yeterli. Oradan kaçan bir kaç kişi daha ortaya çıkarsa çok iyi olur. Evin fotoğrafını çektim zaten. Videonun başına koyarsak herkes oraya akın etmeye başlayacaktır. Ama bunun için videonun viral olması gerekiyor." Dedi ve dudaklarını birbirine bastırdı. Haklıydı. Video görülmezse onlara hiçbir faydası olmazdı.
"Ben şirkette reklamını yaptırmaya çalışırım." Diyerek atıldı Chan. Çalıştığı şirket çok ünlü olmasa da belli bir kitlesi vardı. Emindi ki faydası olurdu.
"Ben de veli grubuna atarım." Diyerek katıldı Hyunjin. Ne kadar faydası olurdu bilmiyordu ama en azından velilerin duyarlı olabileceğini düşünüyordu.
Minho da biraz düşündükten sonra bulduğu fikirle "Pet shop'a afiş asarız." Dedi. Buna en çok hayvan severlerin ses çıkartacağını düşündüğü için pet shopun kapısındaki afişin çok büyük faydası olurdu.
Bu sefer gözler Changbin'e döndü fakat Changbin oralı bile değildi. En sonunda bakışları fark ettiğinde kaşlarını çattı. "Ne? Kafe benim değil ne yapmamı bekliyorsunuz?" Diye sordu kendini sıyırmaya çalışarak.
Gözlerini devirdi Chan. "Müzik çalmıyorlar mı orada? Aralarda reklam gibi bizim videonun sesini verirsin."
Abartılı yüz ifadeleri ile gözlerini büyüterek "Yani diyorsunuz ki Changbin git işten atıl geri gel." Dedi Changbin.
Minho abartılı yüz ifadelerine karşın yüzünü buruşturup koluna hafifçe vurmuş ve "Alt tarafı bir ses oynatacaksın Changbin." Diye söylenmişti. "Ayrıca bu hayvanların sağlığı için önemli bir şey. Bir şey demezler."
Derin bir nefes verdi Changbin. İkna edemeyeceğini bilse de diretmeye devam etti. "Müzik kısmından ben sorumlu olsaydım tabiki demezlerdi."
Chan daha fazla onun dramalarına daynamayıp sinirli gözlerini irislerine doğru dikti. "Chang, anlamıyorum paran da var. Ne bu işine bağımlılık?"
Dudaklarını birbirine bastırirken bakışlarını kaçırdı Changbin. "Wooyoung'la uğraşmak istemiyorum." Dedi sessizce. Diğerlerine b u konudan bahsetmemişti çünkü bir gün Felix'in gerçekten kedi olduğunu ortaya çıkartacaklarını düşünmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pet °SKZ°✓
FanfictionHayatlarına heyecan arayan dört arkadaş perili olduğunu düşündükleri eve girmeye karar verdiler.