24. Bölüm : Yakalanış

985 120 51
                                    

Seungmin, çok beğendiğinden Hyunjin'in dinlendirici gözlüklerini takmış ve elindeki bilgisayarla paylaştıkları videonun görüntülenmesine bakıyordu. Gördüğü rakamla gözlerini mutlulukla büyüttü. "Bakın! Video bir haftada 20 milyon izlenme almış." Dedi ekranı diğerlerine çevirirken.

Hyunjin de ona katılarak gülümsemiş ve telefonunun ekranını diğerlerine döndürmüştü. Ekranda aynı videonun editlenmiş bir hali vardı. "Sadece Youtube'da değil Tiktok ve İnstagram'da da dönen videolar var."

Kafasını sallayarak onayladı onu Chan. "Ayrıca sizin gibi olan bir kaç kişi daha ortaya çıktı." Dedi bulduğu bir kaç fotoğrafı gösterirken.

Mutlulukla ellerini birbirine çarptı Felix. "Kimsenin buna sessiz kalmaması çok hoş." Dedi gülümserken. Changbin bu tatlı görüntü karşısında dayanamayıp sevgilisine sıkıca sarıldı ve dudaklarını yanağına bastırıp sesli bir öpücük bıraktı. Bu da kedi olanın sevgilisine sırnaşmasına sebep oldu.

Herkesin yüzünde gülümseme bıraktıran bu görüntü Jeongin'in sesi tarafından bölündü. "Başardık mı dersiniz?" Diye sordu gözlerini kırpıştırırken.

Kafasını iki yana salladı Chan. "Henüz değil. Eve ekipler gitmedi." Dedi dudaklarını birbirine bastırarak. Bundan sonrası maalesef onlarda değil hükümetteydi. Bu yüzden ellerini bağlayıp beklemek zorundalardı. Tek umutları bu olayın Save Ralph gibi unutulmamasıydı.

Dudaklarını büzüp kafasını sevgilisinin omzuna yasladı Jisung. "Oradakiler bu videoyu görüp kaçmazlar mı?" Diye sordu. Elbette bu ihtimalin gerçekleşmesi de çok muhtemeldi. Sonuçta bu ekip polisleri kendilerine bağlamayı başarmış profesyonel kişilerdi.

"En azından artık dünyanın bu rezaletten haberi var. Kolay kolay araştırmayı bırakmazlar." Dedi Minho. Aslında sadece öyle umuyordu. İnsanlardan pek bir beklentisi yoktu çünkü.

Tam bu sırada sehpanın üstündeki Hyunjin'in telefonu çalmaya başladı. Arayan yabancı numaraydı. Kaşlarını çatarak eline aldı telefonunu Hyunjin. Açmasıyla "Alo?" Demesi de bir oldu.

Karşı taraftan gelen ses ile bedeni adrenalin ile dolmuş ve yüzünde bir gülümseme oluşmuştu. "Hyunjin-shi ben emniyetten Bay Jeon. Bilgilendirme için arıyorum." Diyordu arayan polis.

Omuzlarını dikleştirip bir öksürükle sesini düzelttiken sonra "Dinliyorum." Dedi heyecanla.

"Ekiplerimizi topladık ve verdiğiniz adrese doğru yola çıkıyoruz. Size de haber vermek istedik."

Gözleri parıldamaya başlarken "Cidden mi?" Diye sordu sesli bir şekilde Hyunjin. Karşıdan bir onaylama sesi yükseldiğinde de diğerlerine döndü ve telefonun ses kısmını kapattı. "Evi basmaya gidiyorlar." Dedi yüzündeki gülümsemeyle.

Kaşlarını çattı Changbin. "O nasıl tabir lan?" Dedi yüzünü buruşturarak. Neden buna takıldığını bile bilmiyordu aslında.

Diğerleri onu takmadı. "Biz de gidebilir miyiz?" Diye sordu Minho. Açıkçası yakalandıklarını görmek onlara büyük bir zevk verirdi. Yakalanmazlarsa da hayal kırıklığı yaşarlardı belki ama görme isteği daha ağır basıyordu.

Telefonun ses kısmını açıp "Bizim de gelebilme gibi bir şansımız var mı acaba?" Diye sordu karşı tarafa hemen Hyunjin.

Polis diğerleriyle konuştuktan sonra onu onayladı. "Tabi gelebilirsiniz fakat arabalarda olacaksınız ve çıkmanız yasak."

Kafasını sallayıp onayladı Hyunjin. "Olur, olur." Dedikten sonra diğerlerine kalkmalarını işaret etti.

Polis "Pekala, ekiplerimiz yakında kapınızda olur." Dedikten sonra Hyunjin teşekkür etti ve telefonu kapattı. Diğerlerinin yüzüne kısa bir bakış atıp "Hadi hazırlanın." Deyip gülümsedi. Böylece herkesten bir sevinç nidası koptu ve hazırlanmaya başladılar.

Pet °SKZ°✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin