„Haló zem volá Violet," zamával mi pred očami Ash.
"Čo, čo je?" spýtala som sa.
"Čo si sa zamyslela?" usmial sa.
"No dá sa povedať," úsmev som mu opätovala.
"A nad čím si sa zamyslela?" provokoval.
"Nad tým ako sme na rodičov vyliali vedro vody," zasmiala som sa.
"Myslíš na to na čo ja?" zaškeril sa. „Keď je to že na chalanov vylejeme vedro vody, tak áno," povedala som a už ma ťahal preč.Opatrne sme prešli cez spiacich chalanov. Utekali sme do kúpeľne kde sme do vedra napustili vodu. Potom sme tam dali kolu a sprite. Ešte sme do toho dali zubnú pastu, kečup, tatárku a roztopenú čokoládu.
"Vyzerá to skvele," povedal.
"Prasa! No kto bude našou obetou?" zaškerila som sa.
"Calum," zasmial sa.Opatrne sme išli k jeho posteli a ani som nezbadala a Ash naňho vylial to vedro. Ja som bežala do postele a robila som sa že spím a Ash spravil to isté.
„Kto to sakra na vylial?" začal nervačiť.
Postavil sa a išiel sa umyť. Ja a Ash sme sa v sekunde začali rehotať.
"Nabudúce, obeť bude Luke," zaškeril sa.
"To si píš," povedala som.
"Ash? Máš tu pásku?" spýtala som sa. „Áno prečo?" začudoval sa.
"Nič sa nepýtaj a daj mi ju!" otvoril kufor a dal mi pásku.
"Zalepíme môjmu narcisovi ksicht," povedala som.
"Nie, namaľujeme ho" povedal.
"Calum je v kúpeľni kde mám kozmetickú taštičku," povedala som. „Tak je to na hovno" sadol si.
"Ale počkaj, v kabelke mám ešte jednu pre každý prípad potreby," usmiala som sa.Namaľovali sme mu oči, potom nechty a spravili copíky Potom sme mu dali rúž a na líčka pásku. Vyzeral vážne funny.
"Počkaj," povedal Ash a začal niečo hľadať.
"Čo hľadáš?" spýtala som sa.
"Uvidíš," a hľadal ďalej. Našiel nejakú ponožku.
"Čo to má byť?" spýtala som sa. „Smradľavá ponožka," povedal a zobral špagát ktorý prilepil na posteľ nad ním.A na druhý koniec dal ponožku. Ponožku mal tesne nad nosom. Ľahli sme si do postele a začal sa prebúdzať.
"Čo to tu tak smrdí?" spýtal sa. A už sme počuli len krik.
"Kto to bol?" začal pozerať na postele. „Calum ty smrad!" utekal preč. Už sme počuli len hádku.
"Ale ja som to nebol!" kričal Cal.
"Ale ostatný ešte spia," zakričal.
"Ale aj mne niečo niekto spravil," a začal mu tam hovoriť o vedre. Zrazu prišli dnu.
"Kto to bol?" zahučali. No nikto sa neozval.
"Violet tá to nebola. Už iba zostáva Ash a Mike!" povedal. Super on si myslí že som nevinná! Jos!
"Jaj taká je zlatá keď spí," povedal Luke.
"Veru tak. Máš krásnu babu!" povedal Cal.Už som videla na Ashtonovi že neudrží nervy. Ale mne Luke nič nespraví keď sa priznám. OK, priznám sa.
"Chalani bola som to ja a nikto mi nepomáhal," postavila som sa z postele. "Čo?" obaja len čumeli.
"Som v tom zatiahnutý s ňou!" Ash sa tiež postavil.
"Ashton nie si! Bola som to len ja!" povedala som a stíchol.
"Ty potvorka!" Luke zhodil ma na posteľ a začal štekliť.
"To my vynahradíš!" pobozkal ma. „Ako?" povedala som spolu s Ashom. „Hmm...vyspíš sa so mnou," zaškeril sa. „Nie, v žiadnom prípade," povedal Ash. „Prečo?" spýtal sa Luke.
"Lebo je to moja sestra a ja ti to nedovolím! Som za ňu zodpovedný!" povedal Ashton
"A?" povedal Luke.
"A nič," dopovedal brácha.
"Ale veď ich nechaj," skočil do konverzácie aj Calum.
"Súhlasím," usmial sa Luke.
"Je to na Violet," povzdychol si Ash. Pozrel sa na mňa Luke psími očami. „Uvidíme," pobozkala som ho.
"Si zlá!" povedal Luke.
"Nie som," usmiala som sa.
"Ale hej," zamračil sa a hral urazeného. „Ale Luke nebuď ako malé dieťa," povedala som.
"Ja nie som malá dieťa!" urazil sa.
"Ale hej. Vieš malá deti sa takto tvária ako ty keď niečo nedostánú," povedala som.Neodpovedal. Asi som to prehnala. No začal sa zobúdzať Mike.
"Čo sa tu deje?" povedal ospalo Mikey. „Nič," zborovo sme odpovedali.
"No OK," vstal a išiel do kúpeľne.A ja ho idem pobuzerovať. Otvorila som dvere od kúpeľne a išla j nemu.
"Ahoj zlatko," pobozkala som Mika. Čudne sa na mňa pozeral.
"Čo je?" spýtala som sa.
"My spolu nechodíme!" povedal šokovane.
"Ale hej!" klamala som.No je to len žart. Prišla som k nemu a začala som ho bozkávať. Veľmi si to užíval. No toto všetko sme s chalanmi naplánovali. Teraz by sem mal prísť Luke. Otvorili sa dvere a stál v nich Luke.
"To to to čo robíte?" povedal šokovane Luke.
"Je len moja," povedal Mike.
"Ty debil nebozkávaj ju!" povedal Luke.Ja som sa od neho odlepila a nalepila som sa na Luka.
"To čo má byť?" povedal Michael. Ale darmo. Ja som sa s Lukom bozkávala. „Iba žart," zasmiali sme sa.
"Ste hrozný," povedal. „vypadnite" zahučal.
"Luke choď von," povedala som. Mike začal plakať.
"Prečo plačeš?" objala som ho.____________________
Moji prepáčte že som nedala časť už vážne dlhú dobu. Ale musela som sa učiť lebo by ma nepustili na lyžiarsky ktorý idem zajtra. A budem tam do piatku. Takže dnes sa ešte pokúsim pridať časť a potom až na budúci týždeň v sobotu ak stihnem :3
Lauri💫
YOU ARE READING
Život hviezdy
FanfictionPo smrti rodičov sa Violet Irwin presťahuje k svojmu bratovi Ashtonovi. Chodia na rôzne turné, párty a vymýšľajú rôzne kanadské žartíky. V jeden deň sa to však skomplikuje. Violet sa poháda s Ashtonom a ujde z domu. Dostane otravu alkoholom a pre ne...