Tá krava stále dolieza za Lukom...nech sa ide bodnúť.
„Žiarliš čo?" usmeje sa Mike.
„Uhm" prekrútim očami.
„Nepôjdeš večer..." „Áno, rada pôjdem" skočím mu do rečí a usmejem sa.
„Uhm tak teda no dobre" usmeje sa tiež.
"Za pár hodín máte koncert" pozriem na hodinky.
Po koncerte sme ešte išli na hotel. Ja som si niečo dala na seba a namaľovala sa.
„Ty niekam ideš?" vošiel mi do kúpeľne Luke.
„Jop, vieš ty tu budeš s BETHANY a ja sa budem nudiť...tak som sa rozhodla že idem s Mikeom von" idem von z kúpeľne.
„A kedy prídete?" usmeje sa a ide za mnou.
„Netuším...maj sa čau" odídem.
„Môžeme teda ísť?" podíde ku mne Mike a celú si ma premeriava. Ja iba prikývnem.
,,Mike kde to sakra ideme?" smejem sa.
„Len si zavri oči a ver mi" usmeje sa.
Tak teda si zavriem oči. On ma chytí za ruku a niekam ma vedie. Netuším kam a po pravde sa bojím.
„Sme tu...môžeš otvoriť oči" stále ma drží, ale tento krát okolo pásu.
Som na okraju nejakej starej budovy a vidím nočné Santiago. „Mike...to to to je nádherné" otočím sa k nemu.
„Také nádherné ako ty" priblíži sa viac ku mne a začne ma bozkávať. A sakra ja spolupracujem. Ale čo mám robiť keď dobre bozkáva. A aj tak, Luke sa teraz určite bozkáva s tou kravou Bethany.
„Páči sa ti to?" prestane.
„Úprimne? Áno" zasmejem sa. A teraz prišiel raz na francuzáky. Keď sa nad tým zamyslím, od Luka som ich moc nedostala.
Luke's POV
Išiel som do izby lebo ma už vážne otravovala. Zrazu sa otvorili dvere a v nich stála Bett. „Čo chceš?"
„Teba Lukeyno" ľahla si ku mne.
„Toto je moja a Violetina izba tak padaj" postavil som sa.
„Ale no ták, počula som že išla von s tým Cliffordom" zasmiala sa.
„Padaj od tadiaľto" hrubo som povedal. A to som asi nemal, lebo začala plakať. „Ale no tak Bett neplač"
„Ale ty ma nemáš rád" naďalej plakala.
„Iste že mám, len vieš ja mám teraz Violet" začal som jej utierať slzy.
„Že vraj sa včera bozkávali a aj dnes to mám Michael na pláne" pozrela sa na mňa.
„A to máš prosím ťa od kade" mal som pociť že ma klame.
„Započula som ako to Calum niekomu hovorí"
Violet's POV
„A potom tam došiel ako nejaký veľký pán" povedal a ešte viac sme sa smiali.
„Daj to sem" zobrala som mu fľašku od alkoholu a napila sa.
„Spala si už s ním?" zobral mi to a napil sa.
„No on chcel, ale ja nie...no čiže nie" povzdychla som si.
„Čiže po tom ani netúžiš" zas sa napil a podal mi to.
„Ja už ani neviem čo k nemu cítim" napila som sa.
Ashton's POV
„Tá Bethany ma vážne sere" povedal som.
„Pozor pozor ona je Bett" povedal Calum a začali sme sa rehotať.
„Ja som Bethany, ale volajte ma Bett" povedal som to takým upišťaným hlasom.
„Inak kde je toľko Mike a Violet?" pozrel na mňa Calum.
„Však išli spolu von" povzdychol som si.
„Jáj však ozaj" išiel si pre kolu. „Ehm...chceš aj ty?"
„No dones mi" povedal som.
„Nemáš pocit že Bethany...teda Bett ide po Lukovi?" začal Calum.
„Cal nie že pocit...ale ona po ňom naozaj ide!" povzdychol som si a zobral si od neho kolu.
_____________________________________________
A nová časť na svete. Cez prázdniny sa budem snažiť pridávať časti skoro každý deň tak sa tešte. A chcem vás o niečo poprosiť. Moja kamoška sem začala písať príbehy a je nešťastná že má málo pozretí atď. Tak vás chcem poprosiť či sa na to nepozriete. Kuknite si: Nicol2205. Píše príbeh menom Nikdy neprestávaj snívať. To je asi všetko :3
Lauri
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Život hviezdy
Hayran KurguPo smrti rodičov sa Violet Irwin presťahuje k svojmu bratovi Ashtonovi. Chodia na rôzne turné, párty a vymýšľajú rôzne kanadské žartíky. V jeden deň sa to však skomplikuje. Violet sa poháda s Ashtonom a ujde z domu. Dostane otravu alkoholom a pre ne...