„Čože?" šokovane som naňho zazerala. „Ja ťa no..." zamlčal to. Videla som ako Calum „nenápadne" odišiel.
"Ja ťa milujem Violet!" rozplakal sa a ja som ho len objala.
"Ale Mikey to bude dobré," povedala som.
"Nebude," pošepkal.
***
Chalani odišli na koncert a ja som sa teda rozhodla že vyrazím do mesta. Veď dnes je 30.Apríl, musíme nejako osláviť. Večer ideme s celou skupinou do baru...okrem Harryho a Luka. No majú ten blbý zákaz. V Santiagu som ešte nikdy nebola. Prechádzala som po parkoch a uliciach. Nudila som sa a to veľmi.
***
Neskôr prišli chalani a išli sme do baru. Luke trval na tom aby som šla do hotela ale ja som trvala na tom že pôjdem s chalanmi. Celí večer sme blbli ako stupidný pubertiaci."Violet sem poď," ohlásil na Mike.
"No čo?" pribehla som k nemu.
"Ideme robiť ešte blbšie veci," hodil mi sprej a ukázal vak plný sprejov. „Chápem," nahodila som obrovský úsmev.
***
Sprejovali sme po vlakoch a smiali sa. Bola to sranda. Veď jak sa hovorí, čo je zakázané je vždy najlepšie."Do piči poliši," povedal niekto z chalanov.
Všetci sme začali zdrhať. Skryli sme sa v nejakej starej budove. Ležala som pri Mikeovi a on sledoval či náhodou nejdú policajti.
"Vzduch je čistý," povedal.
Potom s veľkým smiechom sme šli všetci na hotel. Neďaleko hotela bola taká krásna fontána a tam Mike zastavil a otočil si ma k sebe. Stáli sme oproti seba a on mi chytil ruky. Zrazu spojil naše pery a začal ma vášnivo bozkávať. Po pravde som neprotestovala, ale ani som nejako nespolupracovala.
Zrazu som sa odtiahla a povedala: „Prepáč ja nemôžem," a potom som len odišla.
On tam stále stál. Sadol si na múr a ja som išla na hotel.
*Mike's POV*
Pobozkal som ju! Stavím sa že sa jej to páčilo. Išiel som niekde na kraj mesta. Sadol som si na vrch starej budovy a pozoroval Santiago. Keď som bol malý, chodili sme sem často. Kašlal som na to či je nejaký Luke či nie, zavolal som Violet.Ja: Ahoj
Violet: Ahoj Mikey
Ja: Ja len že či nemôžeš ísť na chvíľu von
Violet: No teraz asi nie, s Lukom už niečo mám. Ale zajtra rada pôjdem
Ja: Tak zajtra
Violet: ZajtraA potom som zložil. Zajtra ju sem zoberiem. Išiel som pomaly na hotel.
*Violet's POV*
,,Kto ti volal?" spýtal sa ma Luke a následne ma pobozkal.
"Mike" ľahla som si na posteľ.
"A na čo?" zas ma pobozkal.
"...No že kde som...lebo som len tak zmizla," povedala som prvú hovadinu ktorá ma napadla.
"Jaj dobre," usmial sa.
"Dobrú noc," zhasla som.
"Heeeej," povedal.
"Deje sa niečo?" povedala som zo smiechom.
"Predstav si že áno!" zasmial sa. „No predstavujem," usmiala som sa.
"Pekne sa usmievaš," pobozkal ma. „Ale veď je tma! Ako vidíš že sa usmievam?" začudovala som sa.
"Len som chcel byť milí!" pokrútil očami.
"No ideme spať?" povzdychla som si. „Ja mám ešte niečo na pláne," dal mi dole tričko.
"Luke mám ťa veľmi rada a nie," dala som si naspäť tričko.
"No dobre," povedal sklamane.
"Proste teraz nemám náladu," zakryla som sa.
"Veď v pohode," tiež sa zakryl a potom ma pobozkal.*Ráno*
Keď som sa ráno zobudila, Luke už vedľa mňa nebol. Tak som sa strapatá vybrala do kuchyne."Dobré," povedala som unavene. „Pane bože čo ťa potriasla elektrika?" spýtal sa ma Cal.
"NO dá sa povedať" zasmiala som sa. „Normálne sa ťa bojím" stále na mňa kukal jak na mimozemšťana.Išla som do mojej kúpeľne a zobrala gumičku. Spravila si drdol a následne išla do kuchyne.
"Lepšie?" spýtala som sa ospalo. „Oveľa" usmial sa.
"Kde je Luke?" sadla som si na barovú stoličku.
"Išiel na letisko pre tú babu," povedal. „Aha" kukala som naňho.
"Mike ešte spí a Ash išiel niečo vybavovať" dokončil.
"Čo je na raňajky?" spýtala som sa ho. „Vafle, chceš?" usmial sa.
"No dávaj" zasmiala som sa.
***
Po raňajkách som sa išla prezliecť a proste zo seba spraviť človeka. Zrazu som počula ako buchli dvere. A sakra, už sú tu. Vyšla som z izby a stála tam baba s čiernymi vlasmi a modrými očami. Bola trocha vyššia odo mňa a vyzerala namyslene."Ahoj som Bethany ale opováž mi tak povedať! Všetci ma volajú Bett a aj ty ma tak budeš volať" povedala vážne namyslene.
Ja som sa však kukala na Luka, ktorý stál za ňou a napodobňoval ju a krútil očami. Ja som sa na tom začala smiať.
"Je ti niečo smiešne? A vlastne kto si? Tvoje meno?" zas povedala namyslene a už ju napodobňoval aj Ashton.
"Ale nič, vôbec nič...a som Violet" trocha som sa zasmiala, ale mala som čo robiť aby som sa nepustila do vážne veľkého výbuchu smiechu.
"Bett, dovoľ mi predstaviť moju sestru Violet Irwin" podišiel ku mne Ashton. „A moju frajerku!!!" objal ma Luke. „Lukey ty máš babu?" povedala tak zaskočene.A potom sa predstavila Mikeovi a Calovi. Bože čo to je za babu
___________________
Jaj je tu nová časť. Dúfam že sa vám páči. A samozrejme nezabudnite dať Vote a aj ten komentík.Lauri🌸
DU LIEST GERADE
Život hviezdy
FanfictionPo smrti rodičov sa Violet Irwin presťahuje k svojmu bratovi Ashtonovi. Chodia na rôzne turné, párty a vymýšľajú rôzne kanadské žartíky. V jeden deň sa to však skomplikuje. Violet sa poháda s Ashtonom a ujde z domu. Dostane otravu alkoholom a pre ne...