1.Kapitola

1K 68 0
                                    

Ešte poslednýkrát som sa pozrela na moju izbu ale síce prázdnu. Bola v nej iba posteľ, skriňa a písací stôl. Zavrela som dvere a išla do vedľajšej izby. Vedľajšia izba patrila Ashovi. Otvorila som dvere a zas videla prázdnu izbu. Zatvorila som dvere a utekala dole po schodoch. V predsieni ma už čakal Ashton.

,,Môžeme?" opýtal sa Ash.
,,Áno." usmiala som sa.

Ash zobral moje tašky a hodil ich do kufra a ja som zatiaľ nasadla do auta. Pýtate sa prečo idem preč s Melbourne kde som strávila celé detstvo? Rodičia nám umreli pri autonehode pred mesiacom a keďže nie som ešte plnoletá nemohla som bývať sama. Mohla som si vybrať že buď Ashton alebo starý rodičia. Vybrala som si Ashtona. No má to menšiu nevýhodu, on je bubeník a bude mať všelijaké turné a ja budem musieť chodiť s ním na všetky turné. Už sa na to veľmi teším lebo chcela by som spoznať svet. Takže toto je skôr výhoda, len Ashton hovorí že nie. No má to ďalšiu nevýhodu podľa Ashtona. Je spolu v skupine s troma dobre vyzerajúcimi magormi. Neviem čo môže byť na tomto nevýhoda, skôr ďalšia výhoda. Byť spolu v dome zo štyrmi chlapmi je zábava. A pritom sú to hviezdy. No jeden z nim je môj brat. -_- Nevadí mám tam ešte troch ktorých môžem zbaliť. Keď chcete vedieť pravdu ja som 100 krát krajšia od Ashtona. A ďalšia výhoda je že do školy nebudem chodiť lebo budem mať súkromného učiteľa.

„Chalani sa na teba strašne tešia, dokonca urobili pre teba uvítaciu party. Chceli tam pozvať „pár" ľudí ale ja som povedal že stačí ak budeme len my" povedal Ash.
"A sme tu." povedal Ash. Zaparkoval pred obrovskou vilou.
"Páni" Hovorila som.
,,Páči sa ti?" spýtal sa Ash.
,,Áno, to chceš fakt povedať že tu budem bývať?" povedala som. Ashton prikývol.
,,Poď idem ťa predstaviť chalanom" povedal. Otvoril dvere a videla som že všade sú balóny.
,,Sme doma" zakričal Ash. A pribehli sem traja chalani.
,,Takže toto je Calum Hood!" povedal Ash a Calum sa na mňa usmial. Potom tam bol chalan s galaxy vlasmi. To fakt galaxy?
,,Takže toto je náš Michael Clifford, prosím nezľakni sa ho keď bude mať iné vlasy, vieš stále si ich farbí!" kecal ďalej Ash. Aj ja som taká ukecaná ale pred novými ľuďmi nie.
,,A toto je Luke Hemmings!" povedal Ashton.
,,Chalani toto je moja sestra Violet Irwin. Aby ste len vedeli najprv nebude kecať lebo sa hanbí a potom bude kecať stále ako ja." a Ash hovoril ďalej nejaké informácie o mne.
,,Dobre Ash už nekecaj!" povedala som. „Irwin to si nám nepovedal že máš takú sexy sestru." povedal Luke.

Ashton sa naňho pozrel vraždením pohľadom a ukázal mi kde je kuchyňa... Izbu som mala medzi Astonom a Calumom. A Ash mal izbu medzi mnou a Michaelom. Calum zas medzi mnou a Lukom. Prezliekla som sa a zbehla som dole. Bolo tu ticho a tak som sa išla pozrieť či je niekto v kuchyni. Bol tam Mike a urobil popcorn.

Život hviezdyWhere stories live. Discover now