Otvorili sa dvere od kúpeľne a stál v nich Ashton.
"Violet hovorila si mi že si nevidela Luka!" povedal najedovaný Ashton. „No vieš ja som nevedela že sa mi skryl do kúpeľne!" hovorila som prvé čo ma napadlo.
"No jasné" povedal Ash.
"Ale ona fakt nevedela že som tu" povedal Luke.
"Dobre, dobre poď za mnou Luke" povedal Ashton.Dúfam že mu neublíži. Vyšla som kúpeľne a pokračovala som v balení.
***
Rozhodla som sa že pôjdem dole za chalanmi. Boli v obývačke ako vždy.
O koľkej zajtra odchádzame?" spýtala som sa.
"O 12 na obed" povedal Calum.Rozhodla som sa že sa navečeriam a tak som išla niečo pohľadať do kuchyne. Na stole bola pizza a pri nej odkaz. Na odkaze stálo: Violet nechali sme ti posledné 3 kúsky pizze, dobrú chuť.
Tak som si zohriala pizzu a zjedla ju. Bola výborná. Potom som otvorila jednu skrinku a bol v nej popcorn. Tak som si spravila popcorn a išla do obývačky.
"Aký film kukáte?" spýtala som sa. „Pán Popper a jeho tučniaci" povedal Luke. Sadla som si medzi Luka a Michaela.
***
„Mali by sme ju zobrať hore do izby?" počula som nejaký hlas ale nevedela som určiť koho bol.
"Nie, nechajme ju na gauči" hovoril ďalší hlas.
"Nie, bude celá dolámaná!" šepkal niekto.Niekto ma zdvihol na ruky a niekde niesol.
***
„Violet stávaj!" budil ma Calum.
"Za hodinu ideme na letisko!" povedal. „Čo?" vyskočila som s postele.Okamžite som bežala do kúpeľne a upravila sa. Potom som sa obliekla a zbehla som dole po schodoch.
"Si pripravená?" spýtal sa Ash. Prikývla som.
***
Sedela som v lietadle a cestovala do Kolumbii, konkrétne do Bogota. Myslím že to bude riadny rok.
"Violet nebudeš niečo piť?" spýtal sa ma Luke.
"Nie" pokrútila som záporne hlavou.Zavrela som oči a zobudila sa až v Bogote.
"Ashton môžem ísť na váš koncert?" spýtala som sa.
"Jasné že môžeš" usmial sa na mňa.***
Otvorila som dvere apartmánu kde budeme pár dní „bývať". Ja som mala izbu z bratom. Calum mal s Mikeom a Luke spal na rozťahovacom gauči. Len som si stihla pozrieť apartmán a už sme museli odísť. O dve hodiny teda o 20:00 začína koncert. Prišli sme do štúdia a boli tam už 5 chalani. Myslím že to boli One Direction.
***
„Tuto Thomas na teba bude cez celí koncert dávať pozor a po skončení koncertu ťa odvedie za nami,"povedal Ash.
Aréna sa stále naplňovala a bolo len pár minút od začatia koncertu.
"Ahoj ako sa voláš?" spýtalo sa dievča vedľa mňa.
"Som Violet a ty?" usmiala som sa. „Som Julie Adams" povedala.
"Počkať to si ty Julie?" otvorila som do korán ústa.
"Violet ty tu čo robíš?" povedala.
"No som tu s bratom..." ani som nestihla dopovedať a skočila mi do reči. „Počkaj ty máš brata?" povedala.
"Hej, staršieho, no je to bubeník 5sos" povedala som.
"A prečo si mi o ňom nikdy nepovedala?" úsmev jej zmizol z tváre. „No vieš pretože by som sa rozplakala, vieš vždy mi strašne chýbal ale teraz už nebude" usmiala som sa.
"A prečo nie?" spýtala sa Julie.
"No pretože nám zomreli rodičia a tak ma dostal na starosť Ashton a tak musím s ním jazdiť po turné" povedala som.Julie Adams je moja najlepšia kamarátka. Keď 12 rokov tak sa zo Sydney presťahovali do Kolumbii.
***
Koncert som si veľmi užila. Stretla som Julie ktorú som nevidela od 12. Nikdy by ma nenapadlo že sa stretneme na koncerte. Vymenili sme si čísla. Mala som jej číslo ale od kedy sa sem presťahovala tak jej číslo prestalo existovať pretože si ho zmenila.
"Kto bolo to dievča s ktorým si sa cez koncert rozprávala?" spýtal sa Thomas ktorý ma viedol za chalanmi.
"Jedna moja kamarátka ktorá sa sem presťahovala."Vošla som do šatne a čo som uvidela ma šokovalo.
___________________________________
Prosím dajte Votes a Komenty. A napíšte do komentov čo by ste chceli aby sa stalo.
KAMU SEDANG MEMBACA
Život hviezdy
Fiksi PenggemarPo smrti rodičov sa Violet Irwin presťahuje k svojmu bratovi Ashtonovi. Chodia na rôzne turné, párty a vymýšľajú rôzne kanadské žartíky. V jeden deň sa to však skomplikuje. Violet sa poháda s Ashtonom a ujde z domu. Dostane otravu alkoholom a pre ne...