Sedela som na gauči v „obývačke" a pozerala na chalanov ako hrajú x-box. Zdvihla som sa išla pre niečo do chladničky. Stlačila som gombík a zrkadlo sa otvorilo a tým mi to umožnilo vstup do spálne. Znova som stlačila gombík a zrkadlo sa zatvorilo. Na dolnej posteli spal Mikey. A nad ním bol Calum. Ostaný hrali ten x-box. Prešla som cez spálnu a zas pomocou gombíka som otvorila a zatvorila zrkadlo. Otvorila som chladničku a vybrala si z nej čerešňoví jogurt. Zobrala som si malú lyžičku a niekto mi zakryl oči.
"Kto to je?" spýtala som som. „No hádaj...mám galaxy vlasy" povedal. „Hm...ja neviem...asi Mikey" zasmiala som sa a odokryl mi oči.
Ja neviem prečo ale objala som ho.
*Mike's POV*
Ležal som na posteli a robil som sa že spím. Cez spálňu prebehla Violet a ja som sa rozhodol že pôjdem za ňou. Vyberala si jogurt s chladničky a potom si vybrala lyžičku. Priblížil som sa k nej a zakril jej oči.
"Kto to je?" spýtala sa nádherným hláskom do ktorého som sa zaľúbil. „No hádaj...mám galaxy vlasy" vyšlo z mojich úst.
"Hm...ja neviem...asi Mikey" zasmiala sa.Zrazu sa hodila okolo môjho krku. Jej objatie bolo úžasné. Vdychoval som jej prenádhernú vôňu. Zrazu ma pustila a pozrela sa do zeme.
"Prepáč" tíško zabrblala.
"A za čo?" usmial som sa. Pozrela na mňa a povedala: „No za to že som ťa objala."
"Ale ja som rád že si ma objala" vypadlo zo mňa.
"Do riti toto som nemal povedať" zanadával som si v sebe.Tá rozkošná tvárička stále hľadela do zeme a stúpala si na nohy. Neviem čo ma to napadlo, ale prišiel som k nej a zodvihol jej tvár a následne ju pobozkal.
Najprv mi bozk opätovala, ale potom sa odtiahla a povedala: „Prepáč Mikey ale nemôžem, mrzí ma to"
"Nie ty prepáč, bola to moja chyba," pozrel som sa do zeme.Vtedy prišla ku mne a letmo ma pobozkala s utekala pri stôl kde začala jesť svoj jogurt. Ja som sa otočil a kráčal do spálne.
*Violet's POV*
Jedla som jogurt a rozmýšľala som nad bozkom s Mikeym. Nešlo mi to do hlavy.
"Nad čím tu tak hlboko premýšľaš?" spýtal sa ma Calum.
"Nad ničím," okamžite som odpovedala.On išiel tiež do chladničky a vybral si jogurt.
Sadol si pri mňa a povedal: "Nad niečím si myslela, určite" usmial sa. „No dobre, rozmýšľala som. Vieš rozmýšľala som nad Mikeym" vypadlo zo mňa.
"Si doňho?" zamrmlal.
"Nie, veď chodím s Lukom!" povedala som.
"No vieš môžeš ľúbiť Luka ale zároveň aj Mikeyho," rozmýšľal.
"To hej, ale Calum ja mám taký pocit že nič viac ako kamarátstvo k Mikeovi necítim," postavila som sa a lyžičku hodila do dresu a kelímok od jogurtu do koša. Sadla som si naspäť ku Calumovi.
"Ale čo keď cítiš, ale nechceš to uznať" pokračoval v konverzácii.
"Možno" povedala som. A našu konverzáciu prerušil Luke.
"O čom sa tu bavíte?" sadol si pri mňa a dal mi pusu.
"O ničom dôležitom Lukey" usmiala som sa.Luke sa zodvihol a vytiahol nejakú fľašku s alkoholom.
"Dáte si?" povedal Luke.
"Skôr dáš si?" opravila som ho.
"Prečo dáš si?" spýtal sa zmätene.
"No lebo mám 16 asi" povedala som. „A? Ani ja nemám 21! Mám len 17!" povedal.
"Nezdržiavaj a vytiahni 3 poháre," zakričal Calum.Luke sa zodvihol a vytiahol 3 poháre.
„Luke ja nepijem," povedala som. „Treba si užívať život Violet! Nikdy nevieš kedy umrieš!" povedal Luke a dal mi pusu.
"Ako chceš" povedala som.Luke nalial ten neznámi alkohol mne, Calumovi a nakoniec sebe.
"Luke čo to je?" spýtala som sa a zodvihla pohár.
"Je to vodka," povedal.
"Luke ja vodku nepijem! Keď už tak, tak si dám šampanské alebo víno," povedala som.
"No OK, tak vypi toto a potom si dáme víno," usmial sa.Dala som si pohár k ústam a vypila priesvitnú tekutinu.
"Fuj to je otrasné! Daj mi vodu!" povedala som.
"Chceš vodku?" povedal Luke.
"Nie vodku ale vodu!" povedala som. „Mám ti naliať vodku?" spýtal sa ma. „Čo si hotentót? Chcem V-O-D-U!" vyhláskovala som mu to.
"OK idem ti nabrať vodu" povedal a podal mi pohár vody.____________________
Takže nová časť sa zjavila na svete. Dúfam že sa vám pači! A keď hej tak zanechajte hviezdičku a komentárik :3
Lauri🌻
KAMU SEDANG MEMBACA
Život hviezdy
Fiksi PenggemarPo smrti rodičov sa Violet Irwin presťahuje k svojmu bratovi Ashtonovi. Chodia na rôzne turné, párty a vymýšľajú rôzne kanadské žartíky. V jeden deň sa to však skomplikuje. Violet sa poháda s Ashtonom a ujde z domu. Dostane otravu alkoholom a pre ne...