Naše rozhodnutia nás robia tým, čím sme. Naši frajerovia/frajerky nás doplňujú. Naši kamaráti nám skrášľujú život a zahoja nám zlomené srdce. Naši nepriatelia nám do života prinášajú rôzne prekážky. No však je len naše rozhodnutie, kto nás bude doplňovať, kto nám bude skrášľovať život, kto nám bude prinášať rôzne prekážky.
Pred pár mesiacmi sa Ash o mňa bál. Myslel si, že Luke bude mať tú česť mi zlomiť srdce. No však teraz ani neviem, či som to bola ja, či on. Hneď po našej hádke som odišla k babke. Nekomunikujem s vonkajším svetom. Len čítam smsky a rátam prichádzajúce hovory.
Grayson😝😈: Stalo sa niečo? Prečo neodpovedáš? 😳 povedal som niečo zlé?
Grayson😝😈: čo som spravil 😭 Violet prosím povedz
Grayson😝😈: som zúfalý 😔
Grayson😝😈: ideš von?
Grayson😝😈: zobrali ti mobil? Alebo si ho stratila? 😳 Violet, ja sa o teba bojímOch bože Gray. Nespravil si nič. Len smska v nesprávnej chvíli. Ani neviem prečo som smutná s toho rozchodu.
Moc starostlivý brat😒: Violet 😳😳 pohádali ste sa? Prečo si odišla?
Moc starostlivý brat😒: vy ste sa rozišli? 😳 ja mu rozkopem riť! 😡
Moc starostlivý brat😒: prečo mi nezdvíhaš?
Moc starostlivý brat😒: ja sa o teba bojím!!!
Moc starostlivý brat😒: volal som s babkou! Povedala, že ti mám dať čas...ale zdvihnúť by si mi aj tak mohla!Ethan😘: hneváš sa na Graya? 😳
Ethan😘: prečo mi neodpovedáš?
Ethan😘: Violet 😭 kde si?
Ethan😘: Grayson plače...Neustále dokola som si čítala tieto správy. Prečo plače? Ach bože.
31...32...33...Grayson držíš rekord v neprijatých hovoroch. Asi mi som mu mala zavolať...nie nie nie, jemu nie. Otvorila som hovory, Ethan😘 (18), Moc starostlivý brat😒 (15), Grayson😝😈 (33), Mike🙈💜🦄 (2). Načo mi volal Mike? Vytočila som jeho číslo.
Mike: Violet?
Ja: Michael?
Mike: si v poriadku?
Ja: áno
Mike: ja no, bál som sa o teba. Vieš, že si niečo vyviedla
Ja: neboj sa
Mike: ja len, že Luke sa zamkol v izbe
Ja: a ja som sa zamkla pred svetom
Mike: nemala by si to robiť
Ja: ja viem...***
Zazvonila som Dolanovcom na zvonček a modlila sa, nech otvorí Ethan."Violet?"
"Ahoj Ethan," usmiala som sa.
"Ja som myslel, že si niekde skapala v kontajneri."
"Nie, jak vidíš som nažive," zasmiali sme sa.
"Poď dnu," pozval ma ďalej.
"Ethan, ja nechcem aby ma Grayson videl. Vieš, chcem sa s tebou porozprávať," povzdychla som si.
"V poriadku, zoberiem si bundu a môžeme ísť," vbehol dovnútra pre bundu.***
"Kam ideme?" spýtal sa ma a ja som sa len na to pousmiala.
"Na futbalové ihrisko."
"Prečo? Chceš hrať futbal?" spýtal sa.
"Nie."
"Tak?" pozrel sa na mňa.
"Chcem sa rozprávať a tam sa dá sedieť a totižto je sneh, takže futbal asi tažko," zasmiala som sa.
"So snehom to môže byť sranda," zamyslel sa.
"Dobre dobre, už ma počúvaj," povedala som.
"Okay."
"No vieš...zozišla som sa s Lukom..."
"To ma mrzí," zosmutnel.
"Nemá prečo...vieš dobre, že s Leom som ho podviedla."
"Čo bude ďalej?" opýtal sa.
"Netuším, vieš Luke býva s mojim bratom. To znamená, že ho budem vidieť často. Ďalej som rozmýšľala, že odídem študovať do Ameriky. Lenže aj to má háčik. Stratila by som vás," sadli sme si na tribúnu a ja som si oprela hlavu o jeho rameno.
"Nech sa rozhodneš akokoľvek, ja budem stáť pri tebe," usmial sa.
"Ďakujem, ale čo Grayson?"
"Mala by si sa s ním porozprávať," pozrel mi do očí.
"To aj spravím. No vieš, rozmýšľala som nad tou Amerikou. A došla som na to, že to by som len utekala pred problémami. Vieš pred smrti rodičov a Lea. Pred Lukom, pred strachom z toho, že môj brat Ash ublíži Lukovi. Pred strachom, že keď začnem chodiť s Graysonom, tak mi zlomí srdce," objala som ho. Samozrejme mi to opätoval.
"Grayson by to nespravil, až moc ťa miluje," usmial sa.Grayson😝😈: Violet, prosím, už mi odpíš. Mne je za tebou smutno. 😞
"Odpíš mu," usmeje sa Ethan.
"Ja myslím, že mu zavolám," vytočím číslo.Ja: Gray?
Gray: Violet čo sa deje? Ja som sa o teba bál
Ja: ešte stále myslíš, že ti podľahnem?" usmejem sa.
Gray: kto by nepodľahol takému dokonalému človeku ako som ja!!!
Ethan: braček ja som dokonalejší!
Gray: Ethan!!! Ty čo tam robíš?! Violet on je s tebou? No to si ešte s vami vybavím, vy podrazáci!
Ja: aj my ťa ľúbime
Gray: kde ste?
Ja: na školskom ihrisku
Gray: čo tam do pekla robíte??
Ethan: veď voláme s tebou
Gray: ako keby som to nevedel
Ja: ešte stále chceš ísť do Tesca východom?
Gray: stavím sa, že ty taký rebel nebudeš jak ja a nedokážeš to
Ethan: What? Veď v Tescu je východ, aj v chod ten istý
Ja: veď práve***
Grayson mal prísť o pár minút. S Ethnom sme sa pozerali na posnežené ihrisko a prázdnu školu."Bude mi chýbať táto škola," povzdychol si Ethan.
"Veď aj mne," zosmutnela som.
"A čo s tou Amerikou?" spýtal sa.
"Čo s jakou Anerikou?" objavil sa pri nás Grayson.
"Chcem ísť do Ameriky...možno," povzdychla som si.
"V tom prípade idem s tebou alebo nikam nejdeš!" povedal Gray.
"Povedala som možno."
"Mama ťa nepustí, Grayson," povedal Ethan.
"No dobre dobre a keby ideš do tej Ameriky teda, tak kde a na koľko?" spýtal sa Gray.
"Do LA a neviem, na koľko budem potrebovať," usmejem sa.
"Nechápem," povedal Grayson.
"Kámo, chce si prevetrať hlavu. Zabudnúť na Lea a na Luka a začať nový život," vysvetlil mu Ethan.
"Čože? To nás tu akože navždy necháš," zosmutnel Gray.
"Vás? Nikdy chalani," dali sme si skupinové objatie.***
Okolo šiestej ma odviezol Ethan domov. Teda k Ashtonovi. Inokedy som vždy vošla dovnútra ako doma. Tento raz som zazvonila."Ahoj Violet, čo ty tu robíš?" otvoril mi Mikey.
"Ahoj, no prišla som za Ashtonom," usmiala som sa a vošla dnu.
"Budeš musieť počkať, s Lukom šli do obchodu," sadol si na sedačku.
"To je v pohode," sadla som si.
"Čau Violet," vykukol z kuchyne Calum.
"Ahoj Cal," vykríkla som.
"Neprosíš si čaj?" usmial sa.
"Ten zimný, keď tam ešte je."
"Okay," zmizol v kuchyni.Grayson😝😈: Neprídeš v noci? 😔 alebo nemôžem prísť ja? 😇 okienkom...spravím zo seba spidermana 😂🕷
"Kto ti to píše?" zasmial sa Mike.
"Nikto," zasmiala som sa aj ja a začal mi brať mobil.
"Daj to seeem, pozrime sa na to," zobral mi to.
"Hej, vráť mi to!" snažila som sa mu to zobrať, ale neúspešne.
"Tak si to zober," začal utekať a smiať sa, "neprídeš v noci? Alebo nemôžem prísť ja? Okienkom...spravím zo seba spidermana."
"Heeeej, nečítaj si to," kňučala som.
"Neskoro."Utekala som za ním a snažila som sa to chytiť, ale aj tak neúspešne. Zrazu som pocítila pád. Mike sa potkol a ja som padla naňho.
"Nechceš zo mna zliezť?" zafrflal.
"Už hej," zobrala som si mobil a postavila sa.Išla som do mojej izby. Sadla som si na postel a pozerala von oknom, či nejde Ash s Lukom. V tom niekto zaklopal.
"Ďalej," povedala som.
"Ahoj," vošiel dnu Mikey.
"Prišiel si mi ukradnúť mobil?"
"Nie, ale vidíš dobrý nápad," zasmial sa.
"Opováž sa."
"Ja mám lepší nápad, ako kradnúť mobil," podišiel ku mne.
"To chcem počuť," zasmiala som sa.
"Počuť to nebudeš, ale niečo iné áno," usmial sa a pobozkal ma.Pritlačil ma o stenu a začal ma bozkávať. Dala som si ruky okolo jeho krku a spolupracovala som.
"Violet, ja..." skôr ako stihol dopovedať vetu, som mu skočila do reči.
"Pššt, nekaz nám krásnu chvíľku," usmiala som sa a pobozkala ho.Samozrejme keď túto chvíľku nepokazil Mike, tak niekto iný. Človek, ktorý vtrhol do izby...
____________________
Hello everybody ☺️ nová časť je na svete. Čo hovoríte? Vyjadrite svoj názov v komentároch. A dúfam, že sa vám páčila. 😘Lauri🌸
ESTÁS LEYENDO
Život hviezdy
FanficPo smrti rodičov sa Violet Irwin presťahuje k svojmu bratovi Ashtonovi. Chodia na rôzne turné, párty a vymýšľajú rôzne kanadské žartíky. V jeden deň sa to však skomplikuje. Violet sa poháda s Ashtonom a ujde z domu. Dostane otravu alkoholom a pre ne...