Prečo práve toto! Na posteli boli americké kraťasy, rifľová košeľa bez rukávov a čierne topánky. Obliekla som si veci a ešte som sa namaľovala.
Potom som otvorila dvere mojej izby a chcela ísť ale počula som niečo takéto:
"A aby vám bolo všetkým jasné, zakazujem vám s ňou chodiť, bozkávať sa s ňou atď!" o kom sa to môžu rozprávať? Asi o mne!
"Ale Ash..." povedal niekto.
"Žiadne ale!" povedal Ash. Už sa mi tam nechcelo načúvať a tak som išla dole.Luke's POV
„Viete čo choďte každý von z mojej izby a ja sa prezlečiem a na celé zabudnime, dobre? Bola to chyba a áno uznávam si vlastnú chybu. Za 10 minút dole v obývačke na uvítacej party" povedala Violet.
Musím s ňou súhlasiť že nech na to zabudnime ale...proste to nejde. Od prvej chvíli čo som ju uvidel som sa do nej zamiloval.
"Haló Luke, zem volá Luka!" kričal
Calum a mával pri pred očami rukou.Išiel som do svojej izby a prezliekol sa a potom som išiel dole. Sadol som si na gauč kde už každý sedel.
"Takže poviem vám to len raz. Čo sa hore stalo to sa už nezopakuje!" pozrel sa na mňa Ash.
"A aby vám bolo všetkým jasné, zakazujem vám s ňou chodiť, bozkávať sa s ňou atď!" zas na mňa pozrel Ash. „Ale Ash..." chcel som niečo povedať ale Ash mi skočil do reči ako obvykle. „Žiadne ale!" povedal Ashton.
"Je vám to všetkým jasné?" opýtal sa Ash.Všetci sme prikývli. Ash mi naznačil že má na mne svoje oči a keď niečo urobím tak mi podsekne krk. Ale ja si osobne myslím že by toho Ash nebol schopný, veď to nie je vrah.
***
Celí večer ubehol celkom v pohode. Stále som pozeral na Violet a Ashton ma vraždil pohľadom. Potom okolo 12tej sme už išli spať.
Violet's POV
Ráno som sa zobudila okolo 9:00 a ešte v pyžame išla dole. V obývačke nebol nikto a tak som sa kukla do kuchyne. Bol tam Calum ktorý robil raňajky.
"Dobré ráno" usmiala som sa na Caluma.
"Aj tebe" povedal. Robil lievance. „Pomôžem ti s niečím?" spýtala som sa. „Nie, ale predsa by tu niečo bolo!" povedal.
"No čo to bude?" usmiala som sa. „Choď do izby tvojho brata a napravo uvidíš dvere, otvor dvere a zober odtiaľ zubnú pastu. Potom choď k jeho posteli a urob mu fúzy s tou zubnou pastou. Potom si zober tú pastu a pôjdeš k Lukovi a tomu tiež zoberieš pastu a urobíš mu fúzy. Potom choď k Mikeymu a tie pasty mu daj na nočný stolík ale trocha mu natri ruky aby vyzeralo že to urobil on!" povedal Cal.Išla som hore a urobila to čo povedal Calum. Potom som išla dole.
"Hej Violet ešte zober moju a tvoju pastu a tiež to daj Mikeymu na nočný stolík." zákerne sa usmiala Cal.
Zas som urobila čo povedal Calum a potom som sa išla už naraňajkovať. O chvíľu sme počuli krik Ashtona. Obidvaja sme sa začali smiať. Potom zas kričal Luke ktorý utekal po celom dome ako zjašený.
"Teraz predstieraj že aj nám to urobili a my sme to neboli!" povedal potichu Cal.
"To ste boli vy dvaja?" spýtal sa Luke. „Nie, aj my sme sa zobudili zo zubnou pastou!" povedala som. Potom tam prišiel Ash.
"Dobre ktorý z vás to bol?" povedal. „Ani jeden, aj my sme mali ráno fúzy zo zubnej pasty!" povedal Cal.
"Tak to mohol byť len jeden človek!" povedal Luke.
"Michael!" povedal Ashton.Všetci sme išli do jeho izby a na jeho nočnom stolíku ležali 4 zubné pasty a ruky mal od pasty.
"Michael!" zakričal Ash a Mike sa okamžite zobudil.
"Čo je zas?" povedal Mikey.____________________________________
Dúfam že sa páči. Prosím dajte votes a aj komentáre.
Najbližšia časť bude až Pondelok alebo Utorok lebo nebudem doma.
STAI LEGGENDO
Život hviezdy
FanfictionPo smrti rodičov sa Violet Irwin presťahuje k svojmu bratovi Ashtonovi. Chodia na rôzne turné, párty a vymýšľajú rôzne kanadské žartíky. V jeden deň sa to však skomplikuje. Violet sa poháda s Ashtonom a ujde z domu. Dostane otravu alkoholom a pre ne...