7.Kapitola

645 43 2
                                    

Vtedy ma napadla jedna rozumná vec ktorá ma mohla napadnúť už aj skôr, zavolať Paulovi. Hovoril že mu máme volať iba v najsúrnejších situáciách. A toto bola tá situácia.

Luke: Ahoj Paul, prosím ťa mohol by si prísť pre mňa do klubu Black & White?
Paul: S chalanmi ťa už hľadáme cca 10 minút! Hneď som tam.

Za necelé 3 minúty tu bol Paul. „Chalani mi povedali čo sa stalo! Vieš o tom že vzťahy s rodinami ostatných členov sú zakázané! Porušil si pravidlo!" povedal Paul.
"Beriem si to na svedomie," povedal som.
"Vieš o tom že ťa čaká trest," pozrel sa na mňa Paul.
"Viem. Len prosím nech ja a Violet môžeme zostať spolu." povedal som. „Je to na Violet či zostanete spolu. Každopádne jej nesmiete povedať čo sa dnes stalo! Proste si niečo vymyslite!" povedal Paul.
"Dobre a aký trest ma čaká?" spýtal som sa.
"Mesiac nebudeš chodiť nikde von, to myslím že do barov... proste budeš chodiť len do štúdia a naspať! A to platí aj pre Harrho ale preňho to bude platiť len týždeň!" Paul otvoril dvere a vystúpil z auta.
"Ale to nie je fér! Ja mesiac a on len týždeň!" začal som protestovať.
"Tak si to praje manažment" povzdychol si.
"Ale nevieš s tým niečo urobiť? Určite sa dá niečo spraviť!" začal som ziapať.

Každý sa na mňa pozeral, ako na posledného debila.

"Luke po 1. Neziap a po 2. Nič sa s tým nedá robiť."

Vstúpili sme do výťahu a už som bol ticho. Otvoril som dvere od apartmánu a vošiel dnu. Každý sa ma vypytoval že kde som bol ale ja som ich otázky nevnímal a sadol si na gauč. A tam som aj zaspal.

***

Keď som sa ráno zobudil každý sedel v kuchyni. Dokonca tu boli aj 1D.

„Dobré ráno" povedal som.
"Dobré" odpovedali zborovo.
"Takže keď sme tu už všetci tak sa musíme dohodnúť!" povedal Ash.

Nič som nechápal ale asi za chvíľu pochopím.

"Takže Violet povieme že sa opila! Nič jej nebudeme spomínať čo sa naozaj stalo a Harry nejako si zamakeupuj tú modrinu od Luka." povedal Ash
"Harry aj ty jej budeš klamať a nič jej nepovieš čo sa stalo, jasné? Ináč nepôjdeš von mesiac!" prišiel Paul. „Dobre" zamrmlal Harry.
"Ja som to nepočul!" povedal Paul. „Dobre bože!" zakričal Harry. To asi nemal, asi zobudil Violet.

Violet's POV

„Dobre bože!" niekto zakričal.

Cítim sa rozbitá. Čo sa včera stalo? Nič si nepamätám. Zrazu sa otvorili dvere a stál v nich Luke.

"Dobré ránko" usmial sa.
"Dobré" usmiala som sa. Luke si sadol na posteľ a dal mi pusu.
"Čo sa včera stalo?" spýtala som sa. „Išli sme do baru a trocha si sa opila, nič viac" dal mi ďalšiu pusu.
"Dobre choď sa obliecť ja budem v kuchyni" povedal Luke a odišiel.

Obliekla som sa a namaľovala som sa. Išla sa som na balkón a na vedľajšom balkóne bol Zayn.

"Ako si sa vyspala?" opýtal sa ma. „Hrozne" odpovedala som.
"Dnes cestujeme do Peru a zajtra máme koncert v Lime, takže sa choď zbaliť" usmial sa.
"Okey" povedala som a išla do vnútra.

Ani som sa nejako nevybaľovala, len kefku, pastu, pyžamo a pár vecí. Tie som zbalila do kufra a išla do kuchyne. Bol tam len Harry. Neviem kde išli ostatný.

"Luke, Calum a Michael sú v izbe a Ashton išiel do nášho apartmánu za Niallom." Povedal keby mi čítal myšlienky.
"A ty tu čo robíš?" spýtala som sa. „Prišiel som sa s tebou porozprávať!" povedal dosť vážne.

Prišla som k nemu a začala si robiť raňajky.

"No vieš len som chcel povedať že včera ťa Luke..." sekol sa lebo prišiel do kuchyne Ash.
"No čo včera ma Luke?" spýtala som sa. Ashton ho priamo vraždil pohľadom. „...že včera ťa Luke odviezol do hotela!" usmial sa.
"A to mi načo hovoríš?" spýtala som sa.

Pokrčil ramenami a Ash ho ťahal už von na balkón.

*Harry's POV*

Sedel som v kuchyni a povedal som si že poviem Violet že ho včera večer Luke podviedol. Veď povedali že mám klamať a nemám hovoriť pravdu. Do kuchyne prišla Violet.

"Luke, Calum a Michael sú v izbe a Ashton išiel do nášho apartmánu za Niallom." napadlo ma že jej poviem kde sú chalani, určite by sa na to opýtala. „A ty tu čo robíš?" spýtala sa ma. „Prišiel som sa s tebou porozprávať!" povedal som.

Prišla ku mne a začala si pripravovať raňajky.

"No vieš len som chcel povedať že včera ťa Luke..." doriti prišiel Ash. Harry rozmýšľaj, vymysli si niečo.
"No čo včera ma Luke?" povedala Violet. Ashton ma vraždil pohľadom. . „...že včera ťa Luke odviezol do hotela!" usmial som sa.
"A to mi načo hovoríš?" spýtala sa.

Pokrčil som ramenami. Ashton prišiel ku mne a ťahal ma na balkón. Dúfam že ma nezabije.

"Počúvaj ty bastard! Čo si jej chcel povedať?" kričal na mňa Ashton. Dúfam že to Violet nepočuje. „No...no...že ju včera Luke podviedol!" povedal som.
"Počúvaj možno som povedal že Luka zabijem keď ublíži mojej sestre ale zabudol som povedať že budem Luka chrániť pred takýmito ako si ty! Zničíš im vzťah a ona si bude myslieť že za to môže on! Toto ja nedovolím. Musím ich rešpektovať a budeš musieť začať aj ty! Počúvaj keď sa nebude učiť a bude mať zlé známky alebo proste bude plakať tak pôjde ku babke! Tak rozhodol súd! Preto ju chránim pred chalanmi! Keď bude mať 18 tak môže odo mňa odísť ale aj nemusí! Vtedy už za ňu nebudem brať zodpovednosť ale bude brať zodpovednosť za seba. Takže odstup od nej, ináč ťa zmlátim a budem srať na skurvené pravidlá a ich následky! Je ti to jasné?" povedal som. On iba prikývol a pustil ma.

_______________________
Prepáčte že dlhšie nebola časť ale, nemala som na to čas. Dnes mám na to celí deň a keď stihnem tak pridám časť. Prosím dajte Votes and Comment. Fakt ma to teší.

Život hviezdyWhere stories live. Discover now