28. Kapitola

187 15 2
                                    

Odtiahla som sa. Nemala by som to robiť.

"Leo, ja by som nemala," povzdychla som si.
"Ja viem," usmial sa.

Po celý večer sme sa na seba ani nepozreli. Hovorila som akurát tak s Ethanom a Leo sa tak trochu bavil s Graysonom.

"Ja už pôjdem chalani," povedala som.
"Odprevadím ťa?" usmial sa Ethan.
"Môžeš, ale najskôr sa rozlúčim s Leom," usmiala som sa.
"Dobre," povedal Ethan.
"A kde je?"
"V mojej izbe, hore druhá napravo," povedal Grayson.
"Ďakujem."

Išla som hore, a pozerala na druhé dvere napravo. Zaklopala som a započula som ako povedal ďalej. Otvorila som dreve a vošla som. Čo som však videla ma šokovalo. Leo si niečo pichal.

"To sú drogy?" zatvorila som dvere.
"Hej, heroin, nechceš?" usmial sa.
"Nie, ďakujem," opatrne som prišla k nemu a sadla si.
"Ja som sa prišla rozlúčiť...pôjdem už domov vieš," povedala som.
"Dobre," objal ma.
"Tak teda v pondelok v škole," usmiala som sa.
"V pondelok," šepol.
***
"Tak teda ahoj Ethan," objala som ho.
"Maj sa," opätoval mi objatie.

Odišiel a ja som šla dnu. Ľahla som si do postele a zaspala.

*Ráno*
Zobudila som sa a šla dole do kuchyne. Dala som si raňajky a rozhodla som sa že pôjdem behať.
***
Keď som sa vrátila domov, zbadala som odkaz v izbe. Pri odkazy ležala červená ruža.

Dnes o 7:00PM u mňa, Obleč si niečo pekné :) - Luke

Rozhodla som sa že zatiaľ pôjdem k chalanom. Dúfala som že to bude ako predtým. Sranda a tak.
***
Otvorila sok dvere a vošla. Nikto tu nebolo. Ale z kuchyne som počula hlasy. Blížila som sa ku kuchyni  a videla ako sa rozpráva Calum s Mikeom. Postavila som sa za dreve a počúvala.

"Calum, ja ju už neuvidím," povzdychol si Mike.
"Veď 23.5 ideme do toho Dublinu, tam budeme mať pár koncertov a ideme zas domov a potom ju uvidíš," usmial sa Calum.
"Možno na mňa zabudla, veď si počul Luka, stále je s nejakými chalanmi zo školy," povedal a ja som si vtedy sadla na zem. Mal pravdu. S nimi som už ano nebola.
"Ale nezabudla, to bude dobré kámo," povzbudil ho.
"Ahojte," vstúpila som do kuchyne.
"Čo ty tu?" pozrel na mňa Cal.
"Prišla som vás pozrieť, mám to snáď zakázané?" zasmiala som sa.
"Nie, kľudne tu buď stále," hodil sa mi okolo krku Mikey.
"A kde je Luke a Ash?" spýtala som sa.
"Luke je hore a Ash niekde odišiel," usmial sa Cal.
"Idete na turné však," povzdychla som si a sadla na stôl.
"Mohla by si ísť s nami," povedal Mike.
"To asi nepôjde, mám školu," povedala som.
"Hej to hej," povedal Calum.
"Kedy ti začínajú prázdniny?" spýtal sa Mike.
"Od 10.júna a ešte aj maturujem," povedala som.
"A kedy maturuješ?" spýtal sa Calum.
"Koľkáteho je?" pozrela som na nich.
"20.5" povedal Mike.
"29 Mája," povzdychla som si.
"A z čoho?" spýtal sa Cal.
"29.Mája mám Anglinu, 30.5 mám Francúzštinu, 31. mám matematiku. A náhradný termín je od 5. do 7.Júna," povedala som.
"To dáš nie?" usmial sa Mike.
"No to dúfam," povedala som.

Zvyšok dňa prebehol skvelo. Robili sme hovadiny. Napríklad sme Ashovi dali do topánok hentú pascu na myši. Alebo si Calum sadol do mlieka. Všetko som to robila s Mikeom. Pripomenulo mi to staré časy. Ach bože chcem do späť. Večer okolo 6tej som šla domov sa pripraviť. Obliekla som si červené šaty nad kolená. (Sú hentam hore 😂) A jemne som na namaľovala. Nakulmovala som si vlasy a mohla som ísť. Prišiel pre mňa Ash a išli sme k nim domov.

"No páni," Calum a Mike na mňa kukali jak na stvorenie.
"Chalani haló, je to moja sestra!" povedal Ash.
"Kde je Luke?" spýtala som sa.
"Hneď by mal prísť," usmial sa Ash.

Zatiaľ som si sadla na gauč a čakala na Luka. Som zvedavá kde ideme. Asi o 10 minút tu bol.

"Som Tuuu....wau...si si krásna," povedal Luke.
"Ďakujem, aj tebe to pristane," povedala som.

Mal na sebe čiernu košeľu a čierne gate. Bol krásny. Nasadli sme do auta a išli ja ani neviem kam. No on to vedel. V tejto časti Sydney som ešte nebola, ale bolo to tu pekné. Nebola to ani bohatá štvrť kde žili chalani a ani taká staršia kde som žila ja. Bola to taká štvrť modernejších a nových mrakodrapov. Zaparkoval auto pred mrakodrapom a šli sme dnu. Nastúpili sme do výťahu a šli sme úplne hore. Boli sme v nejakom presklenenom byte úplne navrchu. Boli tu posypané lupene a sviečky. Nemala som slov. Luke mi dal dole kabát a ja som sa k nemu otočila.

"Je to tu pekné," povedala som.
"Je to pre teba," chytil ma okolo pásu a pobozkal ma, "poď máme večeru."
"Večeru?" pozrela som naňho a on prikývol.

Mali sme bravčovú panenku zabelenú v slanine so zemiakmi a s nejakou omáčkou. Bolo to vážne dobré. Keď sme dojedli tak to Luke odniesol a ja som mu pomohla. Keď sme už nič nemali v rukách, pritlačil ma o stenu a začal bozkávať. Dala som si ruky okolo jeho krku a pomaly sme sa pohybovali do spálne. No vlastne ja som nevedela kde je spálňa, ale on hej. V spálni boli všade sviečky a na posteli srdiečko z lupeňov ruží. Položil ma na postel a ďalej bozkával.

"Ľúbim ťa," povedala som.
"Ja teba viac," povedal Luke.
"Musíš zajtra odísť?" spýtala som sa.
"Hej," povdychol si.

Posadil ma a sťahoval mi na šatách dole zips. Pomaly ich vyzliekol a ja som sa sústredila na gombíky na jeho košeli. Vyzliekla som mu košeľu a odhodila niekam mimo postele.

"Nespala si ešte s nikým však," povedal.
"Nie," usmiala som sa.
"Aspoň viem že si ma nepodviedla," zasmial sa.

_____________________
Nová časť 😂😂 no dúfam že sa Vám páči, lebo ja som vážne nevedela čo tam mám napísať. Ľudia a ešte jedna láskavosť. Kukli by ste sa na príbeh čo píše kamarátka? Volá sa nicol_kaa22 a píše príbeh menom: Navždy? ☺️ vopred ďakujem ❤️

Lauri

Život hviezdyWhere stories live. Discover now