„Vieš preto ma poslal za tebou lebo ja som vlastne do teba! Ja som ti to nikdy nechcel povedať ale musel som! Vieš bolí ma že chodíš s Lukom!" povedal.
Po tejto vete som nevedela či sa mám cítiť šťastná lebo je do mňa, alebo sa cítiť smutná lebo ho bolí že som d Lukom. Bola som šokovaná, toto čo povedal som vôbec nečakala. Nevedela som čo robiť tak som len zbabelo utiekla na balkón. Sadla som si tam na stoličku a kukala na mesto predo mnou. Prišiel tak za mnou Luke.
"Čo ti povedal Mike?" spýtal sa ma. No ja som neodpovedala len do blba čumela.
"Stalo sa ti niečo?" sadol si pri mňa. Pozrela som sa na neho a povedala: „Chceš to vedieť na rovinu?" spýtala som sa. On prikývol.
"Michael Gordon Clifford je do mňa," povzdychla som si.
"A?" pozrel sa na mňa.
"No bolí ho, že sme spolu!" pozrela som sa do zeme.
"Neboj to ho prejde," pohladil ma po ramene.
"Aha prejde...A teba to tiež prejde? Spýtala som sa sklamane.
"Nie mňa to nikdy neprejde," povedal a dal mi pusu do vlasov.Pozrela som sa na neho a usmiala som sa aby si myslel že som šťastná. Ale pravda bola iná, bola som smutná a hlavne šokovaná.
"Ideš dnu?" spýtal sa ma.
"Choď, hneď prídem za tebou," usmiala som sa.***
Sedela som v šatni a pozerala ako sa chalani pripravujú na koncert.
"Vidím že ťa niečo trápi," prihovorila sa mi Lou.
"Nie, nič ma netrápi," usmiala som sa. „Počúvaj ja viem že ťa niečo trápi. Ja ti len chcem pomôcť! A predo mnou nemusíš predstierať že si šťastná, ja vidím kedy je človek šťastný a kedy nie," povedala.
"No vieš Michael je do mňa a jeho bolí že chodím s Lukom," pozrela som sa do zeme.
"Počúvaj ja Michaela poznám a viem že ho to rýchlo prejde," usmiala sa.
,A čo keď nie?" pozrela som sa na ňu. „Neboj prejde," povedala.
"Poď na záchod" navrhla som. A tak sme sa vybrali na záchod.***
Ležala som na posteli v hoteli a pozerala som sa na strop. Luke ležal pri mne ale pozeral telku.
"Violet nechcel som ti to povedať ale aj Harry ide po tebe!" pozrel sa na mňa. „To som až tak nádherná že každý chalan ide po mne? Luke ja sa bojím že to tu nezvládnem!" začala som hysterčiť.
"Neboj ty to tu zvládneš! Budem vždy pri tebe!" povedal.
"Sľubuješ?"
"Sľubujem" a usmial sa na mňa. Dal mi pusu a zaspala som v jeho náručí.Išli sme po diaľnici. Išli sme do Melbourne. Zrazu sa stal volant neovládateľný a havarovali sme. Zobudila som sa v nemocnici a pri mne boli rodičia a všetci členovia 5SOS okrem Luka.
"Kde je Luke?" toto bola moja prvá otázka.
"Leží vo vedľajšej izbe" povedal Ash.
"A ako je na tom?" spýtala som sa. „Dostal amnesiu" povedal môj otec. „Nepamätá si nikoho z nás" povedal Mike.
"Prečo? Prečo? Prečo? A čo keď si na mňa nikdy nespomenie?"Zobudila som sa zo sna. Z hrozného sna kde si ma Luke nepamätal. To sa nikdy nemôže stať! Nikdy. Pozrela som sa na Luka. Ten pokojne spal. Bol tak zlatý. Zobrala som si mobil ktorý bol na nočnom stolíku a odfotila som Luka ako spal. Zavrela som oči a dúfala som že sa mi už nič také nebude snívať.
*Luke's POV*
Zobudila som sa ako niekto kričí v kuchyni. Postavil som sa a vybral som sa tam. Hádal sa tam Mike, Ashton a Harry. Počkať Harry? Čo ten robí v našom apartmáne?
"Chalani čo sa to tu deje tak skoro ráno?" spýtal som sa ospalým hlasom. „Títo dvaja ti idú po babe!" povedal Ash.
"Počúvajte zobudíte Violet! A Violet je moja tak aby vás ani nenapadlo mi ju prebrať!" povedal som naštvane.
"A Harry choď späť do svojho apartmánu a vy dvaja choďte spať ale tu nehučte!" a zaliezol som do izby.Na prekvapenie Violet bola hore.
"Čo sa to tam vonku deje?" spýtala sa ma.
________________________
Takže je tu nová časť, dúfam že sa vám páči a keď hej tak dajte vote a nejaký ten komentík.
Lauri❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
Život hviezdy
Fiksi PenggemarPo smrti rodičov sa Violet Irwin presťahuje k svojmu bratovi Ashtonovi. Chodia na rôzne turné, párty a vymýšľajú rôzne kanadské žartíky. V jeden deň sa to však skomplikuje. Violet sa poháda s Ashtonom a ujde z domu. Dostane otravu alkoholom a pre ne...