38. Kapitola

161 12 0
                                    

...bol to Ash. Nahodil prekvapený face a ja som od Mika urobila krok.

"No, že vraj si prišla za mnou," poškriabal sa Ash po vlasoch.
"No hej," povedala som.
"Chceš sa neskoršie rozprávať alebo?" spýtal sa.
"Nie, poď dole," odišli sme dole.

"No o čom si chcela hovoriť," pripravoval si niečo jesť a ja som ho sledovala z barovej stoličky.
"Chcem odísť do Ameriky," povedala som úplne kľudne.
"Čože?" popálil sa, "au to bolí."
"Hups," škodoradostne som sa zasmiala.
"Prečo chceš ísť do Ameriky? A kde? Veď ti je tu dobre. Keď veľmi chceš, tak môžeš s nami chodiť na turné," dával si popáleninu pod prúd tečúcej vody.
"Proste chcem začať nový život v Los Angeles. Proste s vami to také nie je. Je tu aj Luke, veď vieš," povzdychla som si.
"Na koľko ideš?" pozrel sa na mňa.
"Netuším, keď sa mi tam zapáči, tak na viac a keď nie, tak sa vrátim," usmiala som sa.

*Luke's POV*
Počul som ich celý rozhovor. Nechcem aby išla do Ameriky. Nie to nie. Ja k nej stále niečo cítim. Potrebujem ju. Amerika je ďaleko.

"Vážne Amerika?" ozval som sa.
"Áno," usmiala sa. Mala taký krásny úsmev.
"A ideš sama?" falošne som sa usmial.
"Nie, ide so mnou Grayson a Ethan," zasmiala sa.

Čože? Ja som sa už išiel s tým zmieriť a ona povie toto?! Buď si tam niekoho nájde alebo bude s jedným s tých dvojičiek.

*Violet's POV*
Ash niekde odišiel a Luke taktiež. Zostala som tu sama. Rozmýšľala som nad svojím životom.

"Ahoj," usmial sa Calum.
"Ahoj," odzdravila som ho.
"Amerika?"
"Takže už aj ty to vieš," povzdychla som si.
"Správy sa šíria rýchlo a hlavne v tomto dome," zasmial sa.
"Mám tam ísť?" spýtala som sa.
"Áno. Podľa mňa tam pôjdeš a vrátiš sa. Bude ti chýbať domov. Vieš možno sa ti tam bude páčiť, ale budeš hľadať 100 dôvodov prečo sa vrátiť. Ako sa ja poznám, tak by som to spravil," usmial sa.
"Asi máš pravdu. Ale vieš, ide tam so mnou aj Gray a Ethan."
"Aspoň nebudeš sama. A čo tam chceš robiť?"
"Možno si nájdem prácu, ja neviem. Hlavne chcem objaviť nové mesto a začať nový život," usmiala som sa.
"Prácu? Máš Ashove milióny a keď si bola s Lukom, tak si sa mohla topiť v ich miliónoch," zasmial sa.
"Chcem vlastné peniaze," vraždila som ho pohľadom.
"Ako keby som počul hovoriť Ashtona," pokrútil hlavou.
"Aspoň povahovo sa podobáme," povzdychla som si.
"Povahovo až príliž. Keď chceš môžem ti vybaviť job u kamaráta," usmial sa.
"Super a čo je to za job?" spýtala som sa.
"Choď do Ameriky a uvidíš," zobral mobil a niekomu volal.
"Hádam nebudem pracovať v Mekáči alebo v KFC," zakričala som a on sa zasmial a pokrútil hlavou.

*O týždeň neskôr*
Ja sedím s dvojičkami v lietadle do LA. Ja neverím. Mne sa splnil sen! Objala som Graysona a on sa len zasmial.

"Smrdíš," zaklamala som.
"Hovno smrdím! Teraz som sa sprchoval," rozčúlil sa.
"Dobre dobre, voniaš jak jahoda," usmiala som sa.
"Nie som gay! Ja voniam jak chlap!" povedal hrdo.
"Čiže smrdíš potom," začala som sa smiať a Ethan so mnou.
"Nie! Ja voniam ako mužský sprchový gél," bol dosť nasratý. Až horel.
"Dobre," povedala som.

***
Išli sme s taxíkom do nejakého nového domu, čo nám vybavil Calum. Bolo tu fakt teplo. V Sydney bola zima a tu leto.

"Decká?! Sme tu správne?" spýtal sa Ethan s otvorenými ústami, keď sme vystúpili z taxíka.
"Prečo nám vybavil vilu v Beverly Hills?" pozrela som na Graysona.
"I don't know," povedal pokojne. (Hore máte obrázok domu)

Vybrala som si mobil a odfotila dom. Poslala na Snap Calumovi s popisom: "Are you fucking kidding me?" Po chvíli mi odpísal: "Nesrandujem 😂 vnútri je to ešte lepšie." No začínam sa báť čo nás čaká vnútri.

Život hviezdyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora