41. Kapitola

138 10 3
                                    

"Ideme?" usmiala som sa a on prikývol.
"Počuj, nepôjdeš aj so mnou na rande?" zasmial sa Ethan.
"To, že si výzorovo podobný svojmu bratovi neznamená, že som automaticky aj do teba," zasmiala som sa.
"Takže si predsa buchnutá do môjho brata," zasmial sa aj on, ale teraz som sa už nesmiala.

Potom sme šli domov. A mali sme už spomínaný oddych. Lenže ten netrval dlho. Hneď na to sme sa vydali na výšlap na Hollywood. No to ešte bude deň.

***
Po asi hodine sme sa dostali na vrchol. A videla som niečo neskutočné. Celé LA som mala zrazu ako na dlani.

"Krásne však," usmial sa Ethan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Krásne však," usmial sa Ethan.
"Nádherné, takto si ho chcem zapamätať," povedala som.
"Aj ja," usmial sa Gray.
"Škoda, že túto krásu nemohol vidieť Leo," zosmutnela som.
"On tu bol. Asi pol roka pred tým ako sme sa s tebou zoznámili," pousmial sa Ethan.

*Z pohľadu tretej osoby*
Zatiaľ čo Ethan, Grayson a Violet pozorovali Los Angeles z Hollywoodu, tak chalani z 5sos sa celkom zabávali.

"Už sa teším," usmial sa Calum.
"Aj ja, dlho sme sa nevideli," povedal Mike.
"Určite vyrástla," zamyslel sa Ash.
"Ashton, ona už nie je malá," zasmial sa Cal.
"Ja viem, žiaľ," na chvíľu ako keby Ash zosmutnel.
"A čo ty Luke? Tešíš sa?" spýtal sa ho Calum.
"No," povedal prosto a odišiel do svojej izby.

Všetci sa stretnutie tešili, až na jednu osobu...na Luka. Bol z toho na dne. Tešil sa, že ju znova uvidí, ale zároveň bol smutný, že bude musieť hrať nezáujem. Lenže on ten záujem mal... No však sa bál jedného...že už niekomu bude patriť.

*Violet's POV*
Sedeli sme vo vírivke a popíjali nejaké drahé šampanské. Smiali sme sa na historkách alebo spoločných zážitkoch. Bola som fakt šťastná. Toto mi chýbalo. Síce mi chýbali tie školské časy, ale toto bolo fajn.
***
V nedeľu som sa zobudila okolo 10tej. Dnes som tuším mala ísť na rande s Graysonom. No uvidíme ako to vyjde. Divné mi bolo, že akonáhle som sa zobudila, Gray pri mne už nebol. Tak som zišla dole po schodoch. Z kuchyne  som počula známe hlasy. Vošla som dnu a uvidela Graya a Ethna. Háčik bol v tom, že obaja boli bez trička! Skoro mi vyleteli oči. Až vtedy som si uvedomila, že bývam v jednom dome s chlapcami na zožratie.

"Darling neslintaj," zasmial sa Gray a Ethan spolu s ním.
"Ja ne-neslintám," vyšlo zo mňa.
"Vôbec...Gray poď, radšej si dáme tričká," ozval sa Ethan.
"Nie nie," povedala som.
"Hovorím, že je z nás totálne mimo," Gray si dal 5 s Ethnom.
"Čo máme na raňajky?" snažila som rýchlo zmeniť tému.
"Čo si tak náhle zmenila tému? A keby chceš veľmi vedieť, tak máme niečo také ako čo chladnička dá," zasmial sa Grayson.
"Ha ha ha...to ani raz sa nemôžem zobudiť a mať hotové raňajky na stole?" zakňučala som.
"Bingo! Uhádla si, nemôžeš," zasmial sa Grayson.
"Nevšímaj si ho. Dnes Gray povedal Mattovi a Joshuovi (kuchári), že dnes raňajky zvládneš sama," usmial sa Ethan.
"Ty debil! To si jej nemal povedať!" vyhŕkol Gray a urazene odkráčal.
"Nevšímaj si ho...je nervózny z toho dnešného rande," zasmial sa Eth.

Že nervózny...hmm...myslím, že to treba využiť. Ale ako?

***
Sedeli sme za veľkým stolom v jedálni a napĺňali svoje žalúdky výborným obedom.

"Kvapla ti polievka na tričko," pousmiala som sa.
"Bohaaa zas?" povedal nervózne Gray s začal si to utierať.
"Daj si to dole, dám to do práčovne," vstala som a šla k nemu.
"Kľudne dojedz...ja si to potom pôjdem vymeniť," usmial sa.
"Nie Gray, ja som už polievku dojedla, daj," stála som si za svojim ako správna žena.

Vyzliekol si tričko, ktoré mi následne podal. Odhalil svoje dokonalé telo, čo ma privádzalo do rozpakov. Radšej som odišla do práčovne a potom do jeho izby. Vybrala som obyčajné biele tričko, z ktorého bolo cítiť aviváž a tiež jeho úžasnú voňavku.

"Čo mi tu fetuješ tričká?" ozval sa smiech za mnou.
"Ja ja...dobre voňajú," povedala som, ale stále som nemala tú odvahu sa otočiť a po tomto sa mu pozrieť do očí.
"Ďakujem," vytrhol mi ho z ruky.

Otočila som sa stál tam Gray v plnej kráse. Čo sa mi nepáčilo bolo to, že si to tričko s úžasnou vôňou obliekol.

***
Pozval ma do nejakej drahšej reštaurácie. Mala som na sebe tie čierne šaty, čo som si kúpila a on čierne jeansy a čierne tričko...to sú chlapi. Nebudem opisovať ako v tichosti večeriame. Je to fakt nudné. No čo prišlo potom, už nudné nebolo. Vyšli sme z reštaurácie a samozrejme som si myslela, že ideme domov. Ale nejako šiel niekam úplne inam.

"Kam to ideme?" spýtala som sa, lebo moja zvedavosť mi nedala.
"Nebuď zvedavá, budeš skoro stará," zasmial sa.

O niekoľko minút sme boli na pláži. Akože what? Načo sem ideme? Chvíľku sme sa prechádzali a potom sme si sadli do piesku.

"Nie som tu poprvý raz," usmial sa.
"Vieš...mal som asi tak 15 a mamka vymyslela, že by sme mohli ísť na výlet do LA. Samozrejme sme súhlasili. Bol to neskutočne dobrý výlet...no až na jednu vec. Stretol som tu akési dievča. Volala sa Summer. Ja viem, zvláštne meno, no však mňa to nikdy neodradilo. Boli sme tu asi tak 10 dní a celkom sa mi zapáčila. Začali sme si písať a chodievať spolu von. A raz som s ňou sedel presne tu na pláži. Fakt sme zabávali. Tuším to bol posledný večer pred našim odchodom. Povedal som jej rôzne komplimenty. Napríklad, že je krásna, múdra, má zmysel pre humor, je zábavná a tak ďalej. Pred tým ako sme odišli som jej povedal, že sa mi fakt páči, a že po dokončení štúdia prídem za ňou. Zostala smutná a ja som nechápal prečo. Len sa usmiala a objala ma. Totálne ma vyviedla z miery. Potom sme si písali asi tak 2 mesiace...a potom...," zrazu stíchol. Teraz pre zmenu som nechápala ja.
"...a potom mi prišla správa. Lenže nepísala mi ona, ale jej sestra. Ona zomrela...mala rakovinu. Bol som v šoku a vtedy som asi poprvý raz šiel piť. Ako aj pred tým som už pil, ale teraz som skončil na mól," vzlykal a pomaly mu stekali po tvári slané kvapky zvané slzy.

Objala som ho. Bolo mi toho ľúto. Viem čo to je. Lenže on asi dvojnásobne. Zomrelo mu dievča, ktoré mal rád a ešte k tomu aj najlepší kamarát...

"...ja len toľko, že vtedy som začal piť a fajčiť. Niekedy odsudzujeme ľudí a ani nevieme čím si prešli a čo je vlastne za tým. Ja len chcem povedať, že na všetko existuje dôvod," usmial sa a objal ma.

Áno Grayson, na všetko máme isté dôvody. Aj na to, že k tebe asi niečo začínam pociťovať...

***
A zas začal môj kolobeh týždňa a nenásytný pondelok. Keď sa vlastne nad tým zamyslím, ani som si leto poriadne neužila. Ach...ja som krava.

Kráčala som s únavou do štúdia a v tom som uvidela jeho... Nevedela som čo tam robí, ale vedela som jedno. Možem povedať papa môju kľudnému životu. Myslím, že môj život práve skončil...

________________________
Hello everybody❤️
Zas sa hlásim aj s novou časťou, ktorú chcem vydať najmenej pol mesiaca. Problém je ten, že mám toho veľa a ledva som sa k tomu dopracovala. 😏 Ale je na svete a to je hlavné. ☺️ Dúfam, že sa vám páči a nezabudnite zanechať vote&koment ❤️

Lauri🌻

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 29, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Život hviezdyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin