8.Kapitola

619 41 4
                                    

Violet's POV

Ashton kričal na balkóne na Harryho. Neviem prečo. Ani ma to nezaujímalo a tak som išla do izby. Zavrela som oči a zaspala som.

***

„Ty ju zobuď! Je to tvoja sestra!" povedal niekto.
"Nie ty ju zobuď! Je to tvoje dievča!"
povedal zas niekto.

Tieto dva hlasy som veľmi dobre poznala. Bol to Lukey a Ash.

"Prečo sa tu hádate chalani?" zrazu som povedala.
"No že za 15 minút ideme na letisko!" povedal Calum, ktorý sa objavil v dverách.
"Čo?" vyskočila som s postele.

***

Sedím v pohodlnom lietadle. Zapla som si mobil a do uší som si dala slúchadla. Zavrela som oči a zaspala som.

***

„Violet, zlatko stávaj!" povedal Luke.

Na toto som sa zobudila. Na sladký Lukov hlas. Bože ja ho tak strašne milujem. Pozrela som von oknom a videla som Limu. Ešte som tu nikdy nebola, ešte som nikdy nebola nikde inde ako v Austrálii. Toto je pre mňa niečo úplne nové. Ale aspoň uvidím svet. Uvidím New York, Londýn, Los Angeles, Paríž... naživo a nie len na fotkách. Pristáli sme a vystúpili sme z lietadla. Na letisku bola strašne veľa fanúšičiek. Normálne som sa ich bála. Niektoré kričali že som jeho frajerka a druhé ma s twitteru spoznali a iba na mňa kývali a usmievali sa. Keď sme prešli cez fanúšičky, nasledovali novinári. Potom sme nastúpili do auta a už išli do hotela. Ja som dostala izbu s Lukom. Calum a Michael a Ash mali spolu izbu. Ľahla som si na posteľ a Luke tiež. Pritúlil sa ku mne a povedal a pobozkal na do vlasov.

"Milujem ťa Violet!"
"Aj ja teba" povedala som. A potom ma chcel pobozkať len do izby vošiel Michael.
"Ou, nechcel som vás vyrušiť!" povedal a zabuchol dvere.

Vyzeral byť naštvaný ale aj smutný. Začula som ako v kuchyni na sebe hučia a zrazu buchli dvere. Postavila som sa z postele a rozhodla som sa ísť pozrieť čo sa stalo.

"Idem sa pozrieť čo sa stalo" povedala som a Luke prikývol.
"To si mu povedal nech ide za ňou!" povedal Ash.
"Ale..." začal hovoriť Calum ale zbadal ma.
"Ľudia čo sa stalo Mikeovi?" povedala som.
"Spýtaj sa ho to sama," povedal Cal.

Išla som k jeho izbe a opatrne otvorila dvere. Plakal.

"Calum nemusíš ma ľutovať, ani mi nič také hovoriť že ma ľúbi!" povedal Mike. „Ale ja nie som Calum a nebudem ti nič také hovoriť," povedala som v šoku. „Prečo si tu?" začal si utierať slzy. „Plakal si?" spýtala som sa hlúpu otázku.
"Nie" povedal.
"Ale utieraš si slzy!" povedala som. „No...zívol som si a začali mi tiecť slzy, veď poznáš," povedal.

Neverila som mu ani slovo, vedela som že klame.

"Počúvaj Mikey, ja viem že si plakal! Povedz že prečo, ja ti len pomôžem," povedala som mu.
"Ale ja som nereval!" povedal.
"Mike ja viem že si reval a sakra povedz že prečo!" zvýšila som na neho trocha hlas.
"Fakt chceš vedieť prečo som reval?" povedal Mike.
"Áno" prikývla som.
"Ale sľúb že sa na mňa nebudeš hnevať a že budeme kamaráti," povedal. „Sľubujem" povedala som.
"No vieš Calumovi som niečo povedal, no do koho som a on ma poslal za tebou," ani nedopovedal a skočila som mu do reči.
"Prečo práve za mnou?" spýtala som sa. Bolo mi to čudné, až príliš čudné.
"No preto lebo no vieš, neviem ti to ako povedať, no proste," zas nedopovedal a skočila som mu do reči.
"Do riti Clifford, už sa vykokci!" povedala som.
"Vieš preto ma poslal za tebou lebo ja som vlastne do teba! Ja som ti to nikdy nechcel povedať ale musel som! Vieš bolí ma že chodíš s Lukom!" povedal.

___________________________

Takže ľudia som tu po veľmi dlhom čase. Sorry že som tak dlho nepridala časť ale ja som na to vážne nemala čas. Dnes sem pridám jeden nový príbeh prosím mohli by ste ho začať čítať? Volá sa Vraždený dom :3 Časti budem pravidelne pridávať cez výkend a keď sa mi nájde čas tak budem pridávať aj cez týždeň :D Možno aj dnes ešte pridám jednu časť tohto príbehu ale nič nesľubujem lebo budem pridávať ten druhý príbeh.

P.S.- Už mi došli nápady, píšte čo má byť ďalej.

Lauri :3

Život hviezdyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin