22.Kapitola

200 19 4
                                    

"Violet...no ehm chceš to?"

"Veľmi," Pobozkala som ho. Violet toto nie si ty! Čo to robíš! Okamžite prestaň! Nešlo to, už nebolo cesty späť. Dal mi dole šortky a ja som ho ďalej bozkávala a prsty strčila do jeho vlasov. Niečo som zrazu započula. Niekto zaklopal na dvere!! Sakra to bude asi Luke...alebo niekto iní. S Mikeom sme sa pozreli na seba a uvedomili že už nie je cesty späť...

Zrazu Mike zmizol a ja som si uvedomila že to bol sen.

"Violet smiem vojsť?" vo dverách sa objavil Ash a niesol čaj v ruke. Ja som prikývla. "Si v pohode? Vyzeráš strašne," položil mi čaj na nočný stolík.

"No hej som," jemne som sa usmiala, ale úsmev mi hneť zmizol z tváre.

"Violet ja chápem že je toto pre teba všetko nové a..."ani to nedokončil a ja som mu skočila do reči.

"To je v pohode Ash, cítim sa dobre," usmiala som sa.

"To som rád a vážne ti nič nerobí problém? Lebo vyzeráš že ťa niečo trápi," chytil ma za ruku.

"Som v pohode len len len...nemôžeme na jeden deň ísť do Melbourne sa pozrieť na dom?" vzdychla som si.

"Môžeme zajtra, dnes sa už stmieva a vyzeráš byť vyčerpaná," povedal. Chvíľu sme sa ešte rozprávali a potom odišiel. Neskôr prišiel Luke. Myslel si že už spím, ale nespala som.

*Ráno*
Ráno som vstala už o 5:30. Som divná že. Za chvíľu už bol začiatok júna a začalo snežiť. (Pre nechápavích alebo ktorí zabudli, v Austrálii majú cez Jún, Júl, August sneh 😂 proste to majú naopak...) Keď sa zamyslím, prečo v Amerike teraz je teplo a u nás s sneh. Je divné že oslavujú Vianoce keď sneží. Vianoce v teple sú lepšie. Keď sú tu už tie Vianoce, tak spomýnam ako sme vždy oslavovali Vianoce. Vždy sme spolu sedeli za stolom pri vianočnom stromčeku a večerali. Vtedy sme boli ešte všetci spolu a šťastní...

*Flashback*
Najlepšie Vianoce som zažila asi keď som mala 15. Možno preto lebo sme Vianoce oslávili v New Yorku u tety. Bolo tam všetko biele a proste bolo to iné. Po pravde to bolo divné. U nás je teplo. Ale nejde o to, boli to najlepšie Vianoce pretože som tam zažila niečo výnimočné.

Vystúpili sme z lietadla a všetko bolo biele. Bolo to vážne divné a bola mi zima.

"Ahojte," pozdravil nás ujo a teta a išli sme ku nim. Mali aj syna...mal asi tak 15...neviem.

"Ahoj ja som Theo," usmial sa.

"Violet," tiež som sa usmiala.

"No čo, tu sú iné Vianoce ako v Austrálii," zasmial sa.

"To hej...je mi trochu zima," povedala som.

***
Bolo asi 22.12 a Theo vymyslel že by sme mohli ísť do Central Parku a že by ma mohol zoznámiť s jeho kamarátom. Samozrejme som súhlasila, aj preto lebo som si chcela pozrieť New York.

"Violet toto Miles, Miles toto je moja sesternica Violet zo Sydney," predstavil nás.

"Ešte mu povedz presnú adresu, koľko vážim, koľko meriam a tak," pokrútila som očami a potom sme sa zasmiali.

Miles bol fajn, bol o rok starší a bývam asi tak 3-4 bloky od Thea. Theo odišiel kúpiť nejaké jedlo a ja som sa zatiaľ prechádzala s Milesom po zasneženom Central Parku.

"Nevedel som že Theo má takúto krásnu sesternicu," pozrel sa na mňa.

"Ale prosím ťa...vyzerám hrozne, ale ty si pekný," usmiala som sa. Áno bol pekný, veľmi pekný. 😂

"Máš krásne hnedé vlasy a oči? O tých ani nehovorím," keď toto povedal som sa veľmi začervenala, tak radšej som sklonila hlavu. (Kto zabudol Violet mala hnedé vlasy 😂) "Ale no tak nehambi sa," zdvihol mi hlavu a ja som sa mu pozrela do očí. "Máš krásne modré oči," do riti o čo mu ide?

Priblížil sa ku mne a pobozkal ma. Bol to vážne krásny bozk. Možno niekto si povie že veď to bol len obyčajný bozk, ale nebol. Jemne snežilo a bolo to s nádherných chlapcom v jednom z najkrajších miest na svete. Malo to proste svoje čaro a pre mňa to znamenalo veľa.

V NY som zažila vtedy toho dosť, naučila som sa korčuľovať, padla som na zadok v centre mesta a zažila prvé Vianoce na ľade. Bolo toho oveľa viac ale to je na dlhé rozprávanie.

Späť ku mne a ku Milesovi. Boli sme tam asi týždeň a začali sme spolu chodiť, vydržalo nám to asi 2 mesiace. Ja som ho prišla navštíviť ešte raz a aj on mňa. Vzťahy na ďiaľku nevydržia moc dlho...čo už.

*End Flashback*

________________________

Takže dnes taká dlhšia. Ja neviem asi iba mne sa zdá dlhšia...má cez 750 slov 😂 ale zas to až tak veľa nie je. Dala som takú Vianočnú kedže už sú tie Vianoce 😂 tak šťastné a veselé a plno darčekov 🎁

Lauri ❤️

Život hviezdyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora