Vošla som do šatne a čo som uvidela ma šokovalo. Luke a Ash sa tam bili a Calum a Mikey sa snažili ich dať od seba.
"Chalani prestaňte!" zakričala som. Ale stále sa bili.
"Okamžite sa prestaňte biť!" zaziapala som. Teraz sa už prestali biť.
"Vie mi niekto povedať čo sa tu stalo?" povedala som.
"No Ashton vzal Lukov mobil a neviem s akého dôvodu a Ash ho išiel odblokovať no a ty si bola na ploche a tak Ash začal kričať na Luka nech mu to vysvetlí a on povedal že ste vo tajnom vzťahu a tak sa začali biť!" povedal Michael.
"Ashton prečo si mu vzal mobil?" pozrela som sa na Ashtona.
"No vlastne to bolo tak že Luke sa fotil a chcel ma odfotiť a tak ja som mu z ruky vytrhol mobil" sklonil si hlavu. „Ashton ja chápem že ma chceš chrániť pred Lukom ale proste ty nevidíš že ja som s ním šťastná!" povedala som.
"No dobre ale keď ti ten debil ublíži, keď raz budeš plakať kvôli nemu tak nech si ma neželá! Vytrhnem mu tie blonďavé vlasy a vyškriabem mu tie modré oči!" zúril.
"Ashton takto rozprávaš na svojho kamaráta? Prečo by bol debil, veď do teraz nebol! Jaj to preto lebo so mnou chodí! Ani ja ti nezabraňujem v tvojich vzťahoch a nehovorím že keď ťa podvedie tak jej vytrhám oči!" začala som zas kričať.
"Ale ty si moja mladšia sestra pochop! Ja ťa musím chrániť! Som ti niečo ako otec! Nechápeš ja ťa len chránim lebo viem aký je!" začal kričať na mňa, na svoju sestru!
"Ty nie si môj otec! Otec mi nikdy nezabraňoval vzťahoch!" začala som plakať a Luka ma objal.
"Ja ťa chránim lebo mi to povedal Otec! Povedal že keby sa ti niečo stalo tak ťa mám chrániť" a toto už nezvládol ani on.Sadol si na gauč a začal plakať. Buchli dvere a stál v nich Harry.
"Ale čo tu revete! Ide sa do baru, osláviť prvý koncert!" hovoril Harry.
Všetci sme sa postavili a išli za Harrym.
***
„Harry ale ja nemôžem piť, mám len 16!" hovorila som.
"Na veku nezáleží!" hovoril a položil predo mňa nejaký pohár.Vypila som ho aby už neotravoval ale zas ten pohár bol plný. Zas som ho vypila. Myslela som že to urobil len zo srandy ale onedlho som zistila že nie. Toto bol len začiatok.
***
Luke's POV
Harry je podľa mňa šibnutí, stále nalieval Violet nejaký alkohol. Už som to nevydržal a išiel som na záchod. Opláchol som si tvár a niekto sa ku mne prihovoril...Zayn.
"Počúvaj Luke rýchlo utekaj za Violet lebo si ju tam nechal opitú a ešte k tomu s Harrym. Vieš ja Harryho veľmi dobre poznám a viem že ide po Violet takže by som na tvojom mieste utekal za ňou!" povedal Zayn.
"Zayn to je nezmysel. Harry veľmi dobre vie že s ňou chodím," nechcel som tomu veriť.
"Dobre ale pamätaj že ja som ťa varoval" povedal Zayn.Vyšiel som zo záchodov a išiel pri bar kde bola Violet a Harry. Nechcel som veriť vlastným očiam. Zayn mal pravdu. Ten debil Harry sa bozkával s Violet. Utekal som tam a odtrhol ho od nej. Daj som mu päsťou do ksichtu. A na Violet som sa len pozrel. Bola riadne spitá. Začali mi tiecť slzy a ako zbabelec som utekal von z baru. Blúdil som Bogotskými ulicami takmer 15 minút keď som našiel park. Sadol som si na jednu z lavičiek a hlavu som dal do dlaní.
"Prečo plačeš Luke?" zrazu sa ozvalo. Dal som hlavu hore a bolo tam dievča ktoré mohlo mať okolo 13 rokov.
"Ty si asi moja fanúšička však?" spýtal som sa a ona prikývla.
"No vieš..." a prerozprával som jej čo sa vlastne stalo a prečo plačem.
"No tak ja na tvojom mieste by som utekala za ňou. Vieš ja Harryho poznám a to som len jeho fanúšička. Proste ju opil naschvál a proste ide po nej." povedala.
"Toto mi povedal aj Zayn" usmial som sa.
"A ako sa vlastne voláš?" postavil som sa z lavičky.
"Som Mia." povedala a ja som už pomali išiel.
"A kde je bar Black & White?" otočil som sa ale ona tam už nebola.Zvláštne. Uvidel som jednu pani.
"Dobrý večer viete mi povedať kde je bar Black & White?" usmial som sa. „Choďte tadeto rovno a potom zabočte doľava a malo by to byť na konci uličky," povedala.
Išiel som tade kade mi povedala tá pani. Zavolal som Calumovi ale ten nezdvíhal tak som zavolal Mikeymu ale ani ten nezdvíhal. Kašľal som na to išiel ďalej.
***
Prišiel som do baru ale tu nikde neboli. Spýtal som sa teda barmana a ten tvrdiť že pred 10 minútami odišli. Ale kde mohli ísť a prečo nezdvíhajú mobil. Skúsil som zavolať Ashtonovi ale len odkazová služba. Čo budem robiť? Veď ani neviem kde som. Vtedy ma napadla jedna rozumná vec ktorá ma mohla napadnúť už aj skôr.
___________________________
Dúfam že sa vám časť páči. Čo si myslíte že bude ď'alej? Prosím dajte Votes a Komenty, veľmi ma to poteší.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Život hviezdy
FanficPo smrti rodičov sa Violet Irwin presťahuje k svojmu bratovi Ashtonovi. Chodia na rôzne turné, párty a vymýšľajú rôzne kanadské žartíky. V jeden deň sa to však skomplikuje. Violet sa poháda s Ashtonom a ujde z domu. Dostane otravu alkoholom a pre ne...