19.Kapitola

281 26 1
                                    

Luke's POV

"Nezmysel, oni sú len kamaráti...vymýšlaš si! Áno lebo chceš byť so mnou!" povedal som.

"Prisahám," pozrela na mňa

"Padaj!"

"Ale..." začala niečo hovoriť, ale mňa to nezaujímalo.

"...povedal som padaj!" a potom odišla.

Bett's POV

"Bože kde sú tak dlho...čo keď jej niečo spravil!" povedal Ashton.

"Je do nej len zaľúbený," povedal ten aziat...myslím že sa volal Cal.

"No a musí ju brať na rande," zafrflal Ashton.

"Ale nemôže sa to Luke dozvedieť že to bolo rande...akože boli vonku s takou vačšou bandou," povedal aziat.

Ha! Mám ich! Mám to nahraté! Ukážem to Lukovi a Luke bude už iba môj! Muhahaha

Michael's POV

"Bože ty si tak zlatý," pobozkala ma.

"Aj ty Violet, ale ty máš Luka," povedal som.

"Srať nejakého Luka...ja chcem teba!" začala som sa na mňa maximálne lepiť.

"Ty sa s ním chceš rozísť?" začudoval som sa.

"Áno, veď ma nejakú spostú štetku Bethany...mňa vôbec nepotrebuje," bola opitá...áno bola, toto by určite nepovedala.

"Ale Viol, ty si opitá," vyhlásil som.

"Čo je to opitá?" začala sa smiať a vytiahla si cigarety a zapaľovať z vačku.

"Si opitá...počkať ty fajčíš," vyhŕkol som bez rozmýšľania.

"Nie nefajčím, ani neviem čo to je," začala sa smiať.

Potom si zapálila. Asi som ju až moc opil. Som kretén. Nemôžem ju takto zaviesť domov. Veď ma zabijú! Pane bože čo som to previedol.

"Mikey, láska moja," zahasila cigaretu a začala ma vyziekať.

"Violet nerob to!" dal som jej ruky preč.

"Ja viem že to chceš," snažila sa ma vyliekať ďalej, ale ja som v jej v tom neustále zabraňoval.

"Po prvé si opitá, po druhé chodíš s Lukom, po tretie sme na streche, po štvrté nie som taký sviniar že som som s tebou jebal keď si opitá a potom by si ma za to vinila a revala a tak a po piate si panna," dopovedal som.

"A?" ďalej sa smiala.

"Ty vážne nevieš čo hovoríš," povzdychol som si.

"Jasné že viem," povedala.

"Bude lepšie keď pôjdeme domov," zdvihol som sa a potom ju.

"Načo pôjdeme domov," začala si tam vyspevovať.

Calum's POV

Ashton mal už o ňu strach. Tak isto aj Luke, ale nedával to nejak najavo pred Bett. Všimol som si Bett ho strašne ovplyvňuje.

Zrazu buchli vchodové dvere. Mike niesol na rukách Violet. A Viol niečo bolo. Vyzerala ako opitá. Šťastie že Ash už išiel do izby.

"Pane bože kde ste boli tak dlho," prišiel som k nemu a šepky sme sa rozprávali.

"Cal ja som ju opil! Veľmi opil!" začal nariekať.

"To bude dobré...poď dáme ju do postele," pomohol som mu.

"Až tak opil že fajčila," povedal.

Odniesli sme ju do izby. Otvorili dvere a na posteli bol Luke. Na prekvapenie nespal.

"Čo jej je," pribehol ku nám.

"Opil som ju," Mike stále reval.

"Chalani toto sa Ash, Bett a ani Viol nemôžu dozvedieť," povedal som.

"Ale čo keď áno," stresoval Mike.

"Povie mi tu niekto čo sa presne stalo?" nechápavo pozeral Luke.

"Mike totálne opil Viol a tá sa až tak opila že fajčila..." vysvetľoval som.

"Dobre nechajte ju tu," povedal Luke a my sme odišli.

"Ona ma chcela pretiahnuť Cal," povzdychol si Mike.

"Až tak?" pozrel som na neho.

"Áno až tak...Calum ona ma tam vyzliekala!" sadol si.

"Zajtra odlietame vieš o tom," pripomenul som mu.

"Calum pomôžeš mi že," pozrel na mňa.

"Ak chceš odo mňa aby dom dostal všetkých preč z domu okrem teba a Violet keď priletíme domov...tak nepomôžem," povedal som.

"Prosím Cal,"

"Tak dobre...bože do čoho som sa to zaplietol" chytil som sa za hlavu.

"Aj ja ťa mám tak rád," usmial sa.

"Debil," hodil som po ňom mikinu.

"Kokot," zasmial sa.

"Ja som kokot? Ten ktorý ti pomáha?" začal som sa smiať.

"Dobrú noc," odišiel do izby.

"Dobrú," povedal som aj ja a išiel spať.

Luke's POV

Zlato spala. Bola tak krásna. Vstal som z postele a išiel na balkón. Rozmýšlaľ som nad týmto celím. Ľúbim ju, ale aj Mike. A ona? Koho naozaj ľúbi? Koho? Mňa alebo Mika?

"Ahoj láska," uvidel som Bett.

"Nie som tvoja láska, som láska Violet," povedal som.

"Po tom čo ti ukážem už to nebude tvoja láska," podišla ku mne a pobozkala ma.

____________________________

Nová časť na svete...dúfam že sa vam páči. Nezabudnite dať Vote a okomentujte ako sa vám to páči.

Lauri

Život hviezdyWhere stories live. Discover now