4.Kapitola

902 47 1
                                    

„Čo je zas?" povedal Mikey.
"Prečo si nám zo zubných pást urobil fúzy?" hovoril naštvaný Ash.
"Prisahám na cheesburger že som to nebol ja!" povedal.
"Okej veríme ti" povedal Ash.
"Ale ja mu neverím, prisahaj na niečo iné!" povedala som.
"Tak prisahám na moje vlasy!" pokrútil očami Mike.
"Dobre, ktorý z vás to bol?" otočil sa Ashton na mňa a Caluma.
"Utekaj!" povedal Cal a začali sme utekať.
"Poď za mnou" povedal Cal.

Vyšli sme cez francúzske okná a Cal skočil do bazéna. Vedela som že keď skočím do bazéna tam ma utopia. A tak som začala utekať k plotu. Vyliezla som hore na plot a videla som že Ash skočil za Calumom do bazéna a že Luke ide za mnou. Nešťastnou náhodou som padla ale utekala som ďalej. Skočila som ešte cez jeden plot a potom som našla domček na strome. Vyliezla som tam a skryla som sa pod deku. Dúfam že ma neuvidí.

"A mám ťa!" odkryl deku Luke.
"Prosím neubližuj mi!" povedala som. „Hm...neublížim ti ak mi dáš pusu!" povedal.
"Bez problémov" povedala som a dala som mu pusu.

Potom sme zišli zo stromu a vyšli na ulicu. Pred naším domov nás čakal Ash.

"Dobrá práca bro" povedal Ash.
"1,2,3" Luke mi držal ruky a Ash zas nohy.
"Pustite ma!" kričala som.

Začali so mnou hojdať pred bazénom a hodili ma do bazéna. Vyšla som z bazéna a videla som že Luke a Ash majú niečo za chrbtom. V momente na mňa vyletela torta.

"No pomsta je sladká!" oblízal si prsty Ash.
"Skôr čokoládová" povedal Luke. Ashton išiel do vnútra a Luke ešte zostal vonku.
"Musíš si dať dole pyžamo!" povedal.

Ešte že som mala pod tým spodné prádlo. Dala som si dole pyžamo a išla do kuchyne.

"Aká fešanda tu je" povedal Mikey. Prišiel ku mne a chytil ma okolo pásu. „Uhni Clifford ona je moja" pritiahol si ma zozadu Luke. A tak ma začali ťahať. „Prestaňte, okamžite ju pustite!" začal ziapať Ash. Okamžite ma obaja pustili. „Violet choď sa obliecť!" povedal Ash.

***

Osprchovala som sa a umyla som si vlasy. Dala som si na seba Biele tričko zo smajlíkom a sivé legíny. Zbehla som dole po schodoch a všetci kukali telku v obývačke.

"Violet zajtra ideme už na turné takže by si sa mala zbaliť" povedal Ash.
"A kedy sa najbližšie vrátime domov?" spýtala som sa.
"O mesiac a vyučovanie sa ti tiež začína zajtra a v kuchyni máš knihy" hovoril ďalej.

Išla som do kuchyne pre knihy a už som sa išla baliť. Zrazu do izby prišiel Luke.

"Violet ja to už nezvládam!" začal plakať. On naozaj plače?
"Nemôžem byť s tebou lebo mi to Ashton zakázal!" hovoril ďalej.
"Mne to láme srdce lebo ťa milujem!" padol na kolená.
"Neplač!" povedala som a zdvihla som ho zo zeme.

Sadli sme si na posteľ a začala som ho hladkať na chrbte. Pobozkala som ho na líce a on sa na mňa pozrel.

"Milujem ťa Violet Irwin!" povedal a spojil naše pery. Odtiahla som sa a povedala som: „A čo keby sme boli spolu v utajení!"
"To by Ashton zistil!" povedal.
"Nezistí to, sľubujem" povedala som a spojila som naše pery. Luke sa odtiahol a povedal: „A čo keď sem teraz príde Ash?" postavila som sa a zamkla dvere.
"Teraz už sem nevojde" žmurkla som.

Prišla som k nemu a zas sme sa začali bozkávať. Niekto začal klopať na dvere.

"Violet otvor tie sprosté dvere!" povedal Ash.
"Choď do kúpeľne" zašepkala som. Prišla som k dverám a otvorila ich.
"Nie je tu Luke?" spýtal sa.
"Nie, nevidela som ho" pokrčila som ramenami. Zamkla som dvere a išla do kúpeľne.
"Čo chcel?" spýtal sa Luke.
"Pýtal sa že, či si tu neni," povedala som.
"A povedala si?" hovoril Luke.
"No že si tu neni," povedala som.

Sadla som si na vaňu a začali sme sa bozkávať. Zas niekto klopal na dvere. Zrazu som počula nejaký buchot.....Ash vykopol dvere. Otvorili sa dvere od kúpeľne a stál v nich Ashton.

Život hviezdyWhere stories live. Discover now