Asar bunun ne demek olduğunu çok iyi biliyordu . Ama neden şimdi? Bunun olması imkansızın ötesi gibi bir şeydi.
Ama bunun olmaması gerekiyordu. Hedefine bu kadar yaklaşmışken nasıl ortaya çıkardı?
Kardeşi ejder kral, gümüşün parladığını ve sinyal verdiğini söylemişti .
Gümüşün sinyal vermesi demek, başka bir onuncu seviyenin olması demekti.
Ama anahtarın gelip gelmemesi ne malum? Onda gelmemişti belki de o kişide de gelmemiştir ?
Ferat"iyi misin usta? Bir sarardın gibi istersen gidebiliriz?"
Asar"hayır siz gidin. Onunla tek konuşmak istiyorum."
Ferat"tabi usta. Sen nasıl istersen. " Onlar da uymak istiyorlardı zaten.
Grubun gitmesini bekleyen Asar hâlâ tedirgindi . Bu olanlara bir anlam veremiyordu .
Grup oradan ayrılmıştı. Asar rahat bir nefes alarak ejdere"şimdi neler biliyorsan bana anlatıcaksın."
Ejder"ne bilmek istiyorsun?"
"Her şeyi."
"Peki o zaman. Senin de bildiğin gibi gümüş yeşile döndü."
Asar bir süre düşündü.Kendisine yapılacak bir teklif vardı.
"Ne istiyorsun?"
Genç ejder alay edercesine"ben mi ? Soruyu düzeltelim istersen? Ben değil kralım istiyor.
Sen de biliyorsun ki bu onuncu seviye yanında anahtar ile geldiyse üçüncü kapıyı açabilir.Heleki o lanet yılan onun ile iletişim halindeyse kesin bir yolunu bulur ve kırmızı gümüşü bulucaktır.
Ve yürümüş şu anda tehlikede .Senden istenen şey sadece o onuncu seviyeyi gizliden bulup öldürmen.
Onun elindeki anahtarı bize getireceksin ve sonuç olarak da projene oldukça büyük bir katkı bulunacak."
Asar"kardeşim olsa da ona güvenmiyorum . Neden benim projene katkıda bulunsun ki?"
Ejder bunu pek beklemiyordu . Lakin elinde onun sorusuna cevap vericek değerli bir şey vardı.
Ejder"pullarını iç kısmında bir kuru var eminim bu sana cevap olucaktır?"
Asar ,ejderi süzdü. Ne verebilirdi ki ona?
Pullar dan altın bir kutu çıkmıştı.Kutuyu açtı ama hiç beklemediği bir şey ile karşılaştı.
Bu şey projesi için gerekli olan son noktaydı.Bunun sayesinde projesini tamamlayabilir di .
Demekki kardeşi bunu vericek kadar canını seviyordu.
O kişi den bu kadar korkuyor muydu?Bu gümüşün bir parçasıydı.
Ejder"teklifimizi kabul etmediğim sürece bu senin değil. İyi düşün."
Asar ona baktı. Bu teklif reddilemezdi onun kurallarında .
Ejderi çözdü ve"kabul ediyorum."
Dedi ve el sıkıştılar.
...
Ben sabah kalktım ve kahvaltıyı hazırlamak için aşsağı indim.
İsak amca beni görünce"ohh günaydın kızım. İyi uyudun mu bari?"Dedi gülerek.
Ben pek anlamamıştım. Saate baktığımda İsak amcanın neden benimle alay ettiğini anladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seviye Son/ Ruh Düğümü Ejderin Ruhu
FantasyYAŞAMAK İSTİYORSAN, LANETİN SENDE GİZLİ OLDUĞUNU ÖĞRENMELERİNİ ENGELLE! *** Bölümler düzenlenerek yayınlanmaktadır.