Sesler geliyordu belirtisiz.
Sıcak tenime işliyordu ve ben ise hiç bir şey göremiyordum.Gözlerimi hafiften araladım ve tavana baktım .
Nefesimi içime çektim ve bir süre tuttuktan sonra havaya karışmasına izin verdim.Yattığım rahat yataktan doğruldum ve sonra etrafına bakındım .
Bir odadaydım.Oda bembeyazdı.
O sırada kapı aralandı ve içeri zırhlı bir adam girdi .
Kılıcını sapından tutmuş bana doğru ilerliyordu.Bana eli ile koltuğu işaret ederek"merak etme güvendesin .
Otur ve sana her şeyi anlatayım."Gerçekten de hâlâ olanlara bir anlam verememiştim ve bu adam da kimdi?
"Kimsin sen?!" Sesimin yumuşak olmasına özen gösteriyordum ama şu anda tanımadığım bir odadaydım ve tekrardan da tanımadığım zırhlı bir adam, gelmiş bana sakın olmamı söylüyordu. Bu durumda korkmamak pek de elimde değildi .
"Susmanı söyledim."
Dedi . Sesi sertti . Belliki uzun zamandır görev yapıyordu .
Üstündeki zırhtan onun bir komutan olduğu açık ve netti.İşaret ettiği koltuğa oturdum . O da karşımdaki tek koltuğa oturup söze başladı. Zaten bir an önce başlamasını umuyordum . Diretmek ile bir şeyler öğrenemezdim belki .
"Öncelikle bana komutan Harp diyebilirsin . Adım Harp değil ama burada biz komutanlar gerçek ismimizi kullanmayız .
Senin burada bulunan iki şeyi gösterir.
Birincisi, üst seviyede bir peri olman .İkincisi , güvende kalman.
Seni buraya yollayan kişiler Karan ve Katan .
Onlar seviye muhafızlarıdır .Senin dokuzuncu seviyede olduğunu bize aktardılar .
Zaten burada eğitim alanların çoğunluğu dokuzuncu seviyeden ibarettir .Gel gelelim asıl konuya. Yani buranın neresi olduğu ve sana burada ne olucağı ."
Haklıydı,benimde en merak ettiğim şey buranın neresi olduğuydu .
"Burası sevgili kralımız tarafından kurulmuş bir okul.
Dokuzuncu seviyelerin çoğunluğu imha edilmiş olabilir .
Ama kral bu okulu büyücüleri tarafından yaptırdıktan sonra
Bizleri buraya yerleştirdi .Çok az sayıdaydılar . Bu nedenden dolayı çoğalma dönemi başladı.
Yani evlendirme yöntemi.
Böylelikle dokuzuncu seviyeler büyüdü.Bu dönem beş yıl sürdükten sonra sona erdi.
Bizlerin ömrü yüz bin insanın ömründen daha fazladır senin de bildiğin gibi.İstersen şimdi aşağıya inelim ve sen kendi gözlerin ile gör.
Bu arada bir şeyi kaçırdım.
Burası oldukça gizli bir yerdir bununla ilgili bir örnek verebilirim.Mesela buradan kaliçenin bile haberi yok . Bunun gibi.
Ama kraliçenin bilmediği bir devlet sırrı yoktur.
Lakin onun ajanları bile burayı bulamamıştır ."Kaşlarım çatılmıştı. Peki İlyas?
"Arkadaşım nerede? Ve buna gerçekten de inanmam için bir delile ihtiyacım var."
Aslında kralımın böyle bir şey yapacağına pek de şaşırmamıştım. Zaten krallık yenilgiye uğradıktan sonra böyle bir önlem oldukça gerekliydi. Yani kral, onun yapması gereken şeyi yapmıştı ve bunu normal karşılamak en mantıklısı idi .
Komutan derin bir nefes aldı ve kılıcının kabzası ile uğraşmaya başladı.
Belliki bana hesap vermek onuruna gitmişti . Ama öğrenmek en büyük hakkımdı ve diretmeden bana anlatılanların gerçek olup olmadığını anlayamazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seviye Son/ Ruh Düğümü Ejderin Ruhu
FantasíaYAŞAMAK İSTİYORSAN, LANETİN SENDE GİZLİ OLDUĞUNU ÖĞRENMELERİNİ ENGELLE! *** Bölümler düzenlenerek yayınlanmaktadır.