Biz çalılıklardan ilerlerken bir taraftan da orada olanları izliyordum. Ejder ortaya çıktığında yaratıklar saldırıyı kesmişlerdi.
Ve Samet hoca ile Aykut hoca ortalarda yoktu .
Bir anda dev bir sarsıntı yaşadık . Sanki koskoca bir dev buraya geliyor gibiydi . Gördüğüm manzara ile bu düşüncelerimi doğruladım.
Ormanın içinden çıkan şeyi görünce dilim tutuldu .
Alp, büyük bir hızla yaratıklara koşmaya başladı. Onu gören yaratıkların yüzlerindeki korkuyu görebiliyordum.
İlyas,"bizimkileri hayatta tutmamız gerekiyor. "
"Baksana?!"
İlyas ile o tarafa bakarken Alpin bir savaşçıyı koruduğunu görmüştük. Tabii, bu, aklımızda bin bir sorunun oluşmasına neden olmuştu.
İlyas,"ne yani? Yardım mı ediyorlar."
"Pek inandım diyemem."
Bunu söyledikten sonra vakit kaybetmeden yaratıkların içine dalmıştık.
Yaratıklar bu sefer az sayıda idiler . Ve bir de çukuru kapattığımız için ölen her bir yaratığın yerini bir diğeri dolduramıyordu.
İçlere, yaratıkların en fazla olduğu yere gitmiştik . İlyas,elinde kalan son iki oktan birisini Benz vermiş, öbürünü de kendine almıştı.
Kolumda hissettiğim şey ile ben arkamı dönmeden kendimi havada süzülür buldum .
Ve birazdan hızla yere çakılacaktım. Aa, hayır! Keşke yere çakılsaymışım en azından hızımı kontrol edebilirim .
Ama göl?
Bir şeyler düşünmek için çok geçti . Tam göle gireceğim anda yılanımsı bir şey beni belimden sararak gölden geri çekti ve toprağa sertçe attı.
Önüme bakınca bunun o su ejderi olduğu kanaatine vardım. Su ejderi beni aldırmayarak yaratıkları Alpe püskürtüyor, bir çoğunu da ağzından çıkan asit yardımıyla eritiyordu.
Alp, "Katan!"
Şu ejderi tuttuğu yaratıkları yılanımsı kuyruğu ile parçalarken Alpe baktı.
"Karan? Bir sorun mu var."
Az sonra Su ejderine arkadan saldıracak yaratığı gördüm ve son okununca onun boğazına sapladım .
Ve böylece yaratıklar son bulmuş oldu .
***
Yerdeki cesetler öyle bir hâl almıştı ki kusacak gibiydim . Bir kaç öğrenciyi kaybetmiştik ama olsun . Belki de daha kötüsü de olabilirdi .
Baştan beri o Alp ve şu ejderini birilerine benzetiyorum ama sonunda kim olduklarını anlamıştım.
Seslerini bir kaç dakika duysam da onların şimdi kim olduklarını çözmüştüm.
Sezgilerim beni hiç bir zaman yanıltmamıştır.
Alp, Samet hoca; şu ejderi ise Aykut hoca idi .
Yani Aykut hocanın orijinal ismi Katan'dı. Samet hocanın ise Karan.
"Fırtına!"
"Fırtına."
"Lanet peluş nerelerdesin yine!"
Fırtına benimle iletişimini kesmişti. Ama neden? Karan'ın bana bakması ile düşüncelerimden sıyrıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seviye Son/ Ruh Düğümü Ejderin Ruhu
FantasyYAŞAMAK İSTİYORSAN, LANETİN SENDE GİZLİ OLDUĞUNU ÖĞRENMELERİNİ ENGELLE! *** Bölümler düzenlenerek yayınlanmaktadır.