~41~

1 0 0
                                    

Asar odasında sınırlı bir şekilde iki parmağının arasına aldığı kalemi bir sağa bir sola hızla döndürüyordu.

Samara da serbesttir. Ve kesinlikle savaşçılar bu işin peşini bırakmıcaktır.

Sinirliydi.

...

Ben İsak amca ile birlikte kahvaltıyı kurmuş öğrenciler ve savaşçıları bekliyorduk.

Öğrenciler yavaş yavaş uyanıyor ve yemekhaneye geliyorlardı .
Her kapıdan giren kişi bana bakmadan güne başlamıyordu.

Kesinlikle benim öldürdüğümü sanıyorlardı .
Elin istemsizce alnıma gitti. Elim ile hissedebiliyordum.

Olaydan tam bir hafta geçmiş ve bu bir haftada kendimi anca toparlamıştım .

Neden?

Hilal'in ne suçu vardı?
Acep neden saldırıya uğradı.

Bu okulu koruyan kalkan ne oldu?

İllaki dışarıdan bir düşman bunu yapmış olmalıydı.
Hilal'in zamanı kontrol edebildiğini bilen bir kişi olmalıydı.

Ama dışarıdan da öyle bir kişi olmadığına göre o kişi kesinlikle okulun içinde olmalıydı.

Kim? Ve neden?

O kişi Hilal'in gücünün farkındaydı ki bunu yaptı.
Ama beni gece bahçede görenler olmuş.

Demekki bu kişinin hedefinde ben varmışım.
O zaman beni sevmeyen biri olmalıydı.

Ama öyle bir şekle girmiş ki görenler ikinci kere bakmadan ilk bakışta benim olduğumu anlıcak kadar iyi bir şekle girmiş .

Benim şeklime.

Beni hedef aldığına göre benden nefret ediyor lakin bu okulun bir numaralı nefret kaynağı bendim zaten.

Benim şekline en iyi şekilde girmişti . Demekki böyle bir özelliği vardı.

"Ya da büyü"

"Nasıl?"

"Bana göre o kişi bir büyü yardımı ile bunu yaptı."

"Olabilir de neden bunu yapsın ki?"

"Bunu ben bilemem ama o hilal için birini öldürebildiğine göre acımasız biriymiş . O hilal için her şeyi göze alabilen bir kişi ve şu anda hilal sende."

Doğru . Hilal bendeydi yani Aktur'da bir düşmanım vardı.

"Ne yapmam gerek?"

"Kendini savunmak gerekiyor . Kimseye güvenme . Dövüş eğitimin tamam ama uyanık olman gerek. O kişinin ikinci hedefi sensin anlaşılan."

O sırada savaşçıların da gelmesi ile İsak amca ile yemekleri doldurmaya başladım.

Hangi öğrencinin tabağını doldurarak bana sinir ile bakıyordu .
İsak amca tabakları tepkilere koyuyor bende masaya yerleştiriyor ve her masanın ortasına koyduğumuz dev tencereden tabağı dolduruyordum.

Seviye Son/ Ruh Düğümü Ejderin RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin