"Ben her gece o karşılaştığımız gece'yi düşünüyorum da seninde ne düşündüğü merak etmiştim sadece."
Bu söylediği çok hoşuma gitmişti aslında, o hala bana bakarken Carina ona seslenince el sallayıp içeri girdi.
"Sigara da gitti abi ya." yere bakarken sokak lambasının ışığıyla parlayan gümüş birşey gözüme çarptı.
Bir kaç adım atıp yere eğildim"bu Coeur'un kolyesi."
Elime alıp içini açtığımda şok olmuş bir şekilde etrafa baktım.
Ben bu çocuğu tanıdığımdan eminim..
Coeur kolyeyi çöpe atacağını söylediği halde arka cebime koyup, bizimkilerin yanına gittim.
Sonuçta bir hatıra yani kötü olsa bile..
Eğer bulamayınca sorarsa veririm, sormazsa da.. bakarız artık.İçeri girecekken arkadan gelen gıcırtılı bir sesle oraya dönüp baktım.
Kedi falandır belki?
Son defa dönüp baktığımda köşeden miyavlayarak çıkan bir kediyi farkettim."senin ne işin var bu saate dışarıda minik, hı?" ona gülümserken içeri girip tabure'ye oturdum.
"Ee ne konuşuyordunuz?"
"Senin geçen ki macera'nı anlatıyordum kızlara." Can gülerken kafasına bir tane vurdum.
"Ah acıdı ya!"
"Uydurma lan, yavaş vurdum bı kere, benden habersiz niye anlatıyorsun oğlum?"
"O kız bizim arkadaşımız zaten, istersen aranızı yaparız?"
Carina bunu diyince Can laf'a atladı" bence de bence de, çok iyi olur valla bak, bu sap kalınca her gece-"
Lafını böldüm"Can!"
Coeur Can'a yaklaştı"her gece ne yapıyor bu?"
Can onun kulağına fısıldarken arkasında durduğumun farkında değildi.
"Çapkınlık yapıyor ne yapacak, oo sen bir gece bununla dışarı çık, sırf yanındasın diye seni ham yapar yine de Ateş'e yanaşırlar."
Coeur kaşlarını çatarak devam etti"oha, çoğul konuşuyorsun birde?"
"Tabi kızım bakma sen saf göründüğüne, övünmek gibi olmasın ama kardeşim çok çapkın ve şerefsizin önde gidenidir."
Carina bana bakıp Can'ın omzuna dokundu, Can ona kafasını sallayarak baktı.
Carina beni işaret ederek gülümsedi"biraz daha arkadaşının hakkında konuşmaya devam edersen, sonsuza kadar uyutabilir seni bilgin olsun diye söylüyorum."
Carina'ya bakıp gülümsedim"aklımdan geçenleri seslendirdiğin için teşekkür ederim."
Can masummuş gibi ellerini kaldırdı"Coeur sordu ya, hem anlatmazsam ayıp olurdu."
Coeur'dan___
Can'a tehtit eder gibi parmağını salladığında konu kızlardan olunca sinirlensem de mimikleri güldürmüştü.. telefonu çalmaya başlayınca hepimiz de gözlerimizi telefonuna dikmiş bakarken, Can telefonu işaret edip koluna dokundu"açsana?"
Masanın üzerindeki telefonu eline alıp baktı"açayım da, bu hat yeni ve kimsede numaram yok."
"Öff meraktan öldük burada, aç artık şu telefonu, açmıyorsan da ver ben açayım."
Carina böyle diyince Ateş ona baktı"tamam kızım dur sabırsızlanma."
"comme vous êtes impatient"(ne sabırsız çıktın sende.)