O an yaptığım tek şey Coeur'un yüzüne ifadesizce bakmaktı. O da sanki benden böyle bir hareket beklemeyecek ama yaptığım için de kırılmış gibi bakıyordu. yüzümü Can'a çevirdiğimde herzamanki gibi bana güvenen gözler ile bakıyordu. Gözlerinin içi parıldıyordu bana bakarken nasıl dağıldığımın o da farkındaydı çünkü, ama şunu söylemeden geçemeyeceğim, Can olmasa ben çoktan yok olmuştum.
Carina'ya bakmamıştım bile Can kafasını onaylar şekilde hareket ettirdiğinde eve girip yukarı kattaki odalardan birine girdim, odanın kapısını yavaş kapatmak için kolu aşağı indirdiğimde bı anlık gelen sinir ile elimi kapı kolundan çekip avuç içiyle uyguladığım baskı ile kapıyı sertçe kapattım.
Elimi saçlarımın arasından geçirirken sakinleşmeye çalışıyordum aptal ben işte! Sesimi çıkartıp ben birşey yapmadım diyemedim ki! Sanki boğazımda bir yumru varda konuşmama engel oluyordu, doğrusu kendimi ne diye savunabilirdim ki! Abi annemden beklemezdim hani derler ya, hayat da hiç beklemediğiniz yerden vurur tekmeyi. Durumum bundan farklı değil.
Bir süre ayakta dolanıp sakinleşmeye çalışırken yatağın yanında bırakılmış gitar'ı farkettim görür görmez gözümde anılar canlanmıştı, çünkü ben ilk konserimi Deniz'e vermiştim..
Yatağın balkona bakan tarafına oturup sanki uzun zamandır dokunulmamış gibi duran gitar'ı elime alıp bacaklarıma yerleştirdim gitar'ın uzun zamandır kullanılmadığı kadar bende uzun zamandır çalmıyordum, nefesimi derin bir şekilde dışarı verirken parmaklarımı hassaslaşmış tellere dokundurdum...Hep aynı hikaye
Gönlüm düşünce aşk'a
Her ayrılık aynı
Yalnız kişiler başkaŞarkının ilk dörtlüğünü söylerken odaya birinin girdiğini farketmemiştim.
Hep aynı yalnızlık
Aynı tanıdık telaş
Hep aynı herşey aynı
Sanki birbirine eşYatakta hareketlenme olunca anladım birinin odada olduğunu, kim olduğunu görebildiğim halde yüzüne bakmadan devam ettim.
Geçer geçer daha öncekiler gibi
Bu da geçer neler neler geçmedi ki
Yine düşer deli divane gönlüm aşk'a
Aşk'a vurgunum benGeçer geçer daha öncekiler gibi
Bu da geçer neler neler geçmedi ki
Yine düşer deli divane gönlüm aşk'a
Aşk'aGitarın tellerinden yavaşça parmaklarımı çekerken aldığım gibi eski yerine yerleştirip ayağa kalktım,benim kalkmamla beraber Coeur da kalkıp karşımda durduğunda balkondan dışarıyı izliyormuşum gibi yapıp yanında geçmeye çalıştım. ama izin vermedi, yüzüne bakmayı gerçekten istemiyordum ama sanki birşey zorla bakmam için tetikliyordu beni.
Yüzümü yavaşça ona doğru çevirdiğim zaman elimi tutmak için kolunu uzatıp bir saniye bekledi. tepkimi görmek için kılımı kıpırdatmadan yüzüne bakmaya devam ettim, elimi tutup kafasını yukarı kaldırdığında göz göze geldik. gerçekten nerdeyse iki dakika bu şekilde geçti.. elimi çekecekken daha sıkı tutup yüzüme baktı"n'olur yapmadım de."
Gerçekten hala annem'e vurduğumu mu düşünüyordu?..
"Bana inanacak iki kişiden birinin sen olacağına o kadar inanmıştım ki.. ne kadar çok yanıldığımı şimdi farkettim."
"Ateş sadece bir soru sordum sana! Yapmadım de inanayım neden böyle davranıyorsun, anlayamıyorum."
Sesimin yüksek çıkmaması için kendimle savaş veriyordum resmen"Coeur... seni hayal kırıklığına uğratmak istemezdim ama yaptım."