Küçük yıldızımızı parlatmayı unutma olur mu:)
Satır aralarına yorum 🍻
*******
Deniz mi!?
Ben Deniz'e bakarken Coeur bana, Can ve Carina da davetsiz misafir'e bakıyordu, aslında onlar da davetsiz misafir de neyse.
Ben birden fazla kez aldatıldığımı görsem de bu durum biraz tuhaf olmuştu..
Bir birliktelik yoktu, sadece duştan sonra sarhoşluğunda verdiği etkiyle uyumuştum.
E şimdi bende Can'ı biriyle 'yarı çıplak' sarmaş dolaş yakalasaydım aynı tepkiyi verirdim, hatta daha kötüsünü diyebiliriz ama odasına böyle baskın yapmazdım!..
Birşey düşünmem lazım!
Ama ondan önce bunun burada ne işi var? Hatta hepsinin?
Soralım.
"Üçünüzün benim evimde, ve benim yatak odamda ne işiniz var? Özellikle de senin!?"
Deniz'e bakıp diğer ikisine döndüm.
Coeur birşey demeye çalışıyordu ama kekelemekten konuşamamıştı.
Belli etmeden eline dokunup sakin kalması için kafamı salladım, hiç tepki vermeden önüne dönüp kafasını eğdi.
"Asıl senin bir açıklama yapman gerekli değil mi?"
Deniz'e bakıp kaşlarımı çattım"kendi evimde ne yaptığım hakkında nasıl bir açıklama yapmam gerekli söyler misin?, En önemlisi de tanımadığım birine" son cümlemi söylerken hafiften gülmüştüm.
"Sevgilinim ben senin Ateş! Tanımadığım biri derken yatağındaki sürtükten bahsettin bence!"
Kız olmasaydın... Elimi sinirle sıkarken tehtit eder gibi parmağımı ona salladığımda Can Deniz'e saldırmamaları için Coeur ve Carina'yı zorla tutmaya çalışıyordu.
"Sevgilim hakkında düzgün konuş!"
Ben dahil hepimiz şok olmuş şekilde söylediklerimi algılamaya çalışıyorlardı
Sevgilim hakkında mı..
Lan oğlum yaktın kendini yaktın!!
Girdik bir çukura çıkışı yok napalım asıl sorun Coeur'a bu söylediğimi nasıl açıklayacağım..
Deniz dişlerini sıkarken odadan çıktı kapının çarpılma sesi geldiğinde gittiğini anlamıştım
Asıl kıyamet şimdi kopacak..
Can yanıma gelip omzuma vurdu"ne dedin oğlum sen az önce?"
"Siz ne ara oldunuz ya! Coeur neden bana hiç birşey anlatılmıyor! Neyim ben burda saksı mı!"
Carina sinirden deliye dönmüştü Can'ında ondan eksik kalır bir yanı yoktu tabi
"Bir sakin olun arkadaşlar, Coeur'un bir suçu yok Carina, kimseye söylememesini ben rica ettim, yakın arkadaşı olsan bile kusura bakma, kardeşim sende öyle" Can'ın omzuna vurup kızların duyamayacağı şekilde kulağına fısıldadım"konuşmamız gerek"
"E bi zahmet artık"
Ona kafa salladığımda Coeur kolumdan çekiştirip balkona sürükleyince kapıyı kapattı.
Dilimi yutmuş gibi hissettim şuan..
"Sen- sen ne yapmaya çalışıyorsun ya!?"
"Coeur, beni dinlemen gerek"