Coeur Roux'danEtraf çok karanlıktı...
Neresiydi burası...
Ayağa kalkmaya çalıştığımda biri bana engel oluyordu."laisse-moi"(bırak beni)
Kafamı çevirip ona baktığımda kafasını hayır anlamında salladı."s'il te plait ne pars pas"(gitme nolur)
Ayağa kalktığımda onu ittim."tu ne m'as jamais aimé Lucax, mais il... il pourrait m'aimer"(sen beni hiç sevmedin lucax, ama o... belki sever beni..)
Ona arkamı döndüğümde önümde biri duruyordu.
Bir adım atıp kolumu ona doğru uzattım, omzundan tuttuğumda kafasını bana doğru çevirip gülümsemişti."je t'aime coeur"(seni seviyorum Coeur)
Ona gülümsediğimde dudaklarımı öpebilmek için eğildi.
"Coeur."
"Efendim Ateş?"
"Coeur."
"Efendim dedim ya sevgilim?"
"Coeur!!"
"Ayy!" gözlerimi hızlıca kırpıştırırken yatakta oturur pozisyona geldim.
Carina başımda dikilirken dudaklarımı büzdüm.
"Sen bu Ateş'i çok kafaya takıyorsun bak! beni beni! kız kardeşini, Ateş sanacak kadar fazla kafaya takıyorsun. aşağıda bekliyorum hızlı ol hadi."
Kafamı arkaya yaslayıp nefesimi dışarı verdim."beş dakikacık geç uyandırsaydın Carina ya..."
"Rüyamın en güzel yerinde..."
Gerçek olamayacağı belli zaten bari bıraksaydın da rüyamda mutlu olsaydım.
2 saat sonra..
Koltukta oturmuş telefonumla uğraşırken Carina'nın telefonu çaldı, kim olduğunu görmeye çalıştığımda gözlerini kısarak bana bakıp çağrıyı yanıtladı."bonjour."
"Hıhım evet anladım."
Kiminle konuşuyor ki bu?
"Teşekkür'e gerek yok aslında, kim olsa yardım ederdi sonuçta."
"Okey okey anlaştık."
"See you.."
Kaşlarım çattıkken konuşmasını bekledim.
Yanıma oturup oflayarak konuştu."bizi teşekkür amaçlı bar'a davet ediyorlar."
"Ne kim?, gündüz bar'lar kapalı ama bebeğim?"
"Off Coeur, bu Can bar açmış burada bizi çağırıyor."
Gülerek alkış çalmaya başladım.
pişt.
Coeur?
Kendine gel kızım hey,kime diyorum?
"Ay sen kimsin!"
"Şimdi de Ateş'i düşünmekten hafızanı yitirdin Coeur."
"Ya ben sana demedim ki ama.."
ehehe bana dedi, bana.
"Tatlım birşey soracağım sana, sen beynini satılığa falan mı çıkardın? kullanmıyorsun da bu aralar! Bilmem farkında mısın?"
Coeur ben senin iç sesinim.biraz daha benimle konuşursan arkadaşın seni kapının önüne koyacak sonra demedi deme.