Yeni kurgumdan herkese merhabaaa
lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınn
Keyifli okumalarr
Not: Bölüm şarkısı medyada!!!
...
'Annem dikkat edin, birbirinizi sahip çıkın bırakmayın birbirinizi tamam mı' dedi annem ; Gediz ve bana sıkıca sarılırken 'Tamam anne merak etme' dedik ikimizde aynı anda. Kollarımı çekip birkaç adım geri gittim o sırada Gediz de anneme sıkıca sarılıp yanaklarından öptü 'Görüşürüz annem' 'Görüşürüz annem dikkat et kendine ve Meriç'e' dedi beni işaret ederek 'Tamam' dedi sonra Gediz bana dönerek konuştu 'Hadi çıkalım' kafamı salladım. Anneme sıkıca sarılıp o mest olduğum kokusunu içime çektim 'Annem dikkat et kendine tamam mı' 'Tamam' dedim yanaklarını öperken. Bakışlarıyla Gediz'i işaret etti 'Gediz' e de sahip çık bunun aklı havadadır tatile gidince her şeyi unutur' gülerek 'Tamam' dedim 'Aşk olsun annem' dedi Gediz sahte alınganlıkla. 'Ne' dedi annem gülerek 'Yalan mı'. Gülerek yerdeki valizimi alacağım sırada Gediz benden önce davrandı 'Abin alır minik kuş' 'Hey senden üç dakika büyük olan benim' 'Olabilir ama hala benim miniğimsin' dil çıkardım , annemse bizi gülerek izliyordu 'Sataşmayın birbirinize'
Annemi tekrar öpüp kapıdan çıkacakken annem seslendi 'Meriç, sen beyaz yazlık elbiseni alacaktın aldın mı' diye sordu. Düşündüm koymuş muydum valizime? Hayır 'Hıhhh unuttum' dedim merdivenlere yönelirken sonra anneme dönüp yanağından öptüm 'İyi ki varsın anniş' gülümseyip saçlarımı okşadı 'Sen de' dedi iç çekerek. Merdivenlere yönelmeden Gediz konuştu 'Meriç ben çıkıyorum' Tamam' dedim merdivenlere yönelirken.
Merdivenlerden çıkıp odama girdim ve dolabı açıp elbiseyi aradım. Neredeydi bu? Dolaptaki kıyafetlerin hepsini alt üst ettim, yoktu. Ofladım 'Dün akşam unutmayım diye komodinin üstüne koymuştun baktın mı oraya' dedi annem. Haklıydı öyle yapmıştım 'Yok bakmadım' dedim komodine yönelirken. Komodinin üstüne baktım yoktu. Yatakla arasında bir şey görünüyordu. Eğilip aldım, elbisemdi 'Hah buldum' dedim anneme dönerken 'Anne sensiz ne yapardım ben' dedim kalkıp ona doğru yürürken. Gülümseyip , öpücük attı.
Kollarımı açıp sıkıca ona sarılıp kokusunu içime çektim. Kollarını bana sarıp konuştu 'Çok özleyeceğim sizi' dedi üzgün bir sesle 'Annee' dedim uzatarak kendimi geri çekerken 'Altı üstü üç gün üç gün sonra döneceğiz 'Öyle ama' dedi sonra iç çekip konuştu 'Anne yüreği ben sizi yanımdayken bile özlüyorum' gülümseyip yanağını öptüm.
Eliyle göğsünü tuttu 'Anne iyi misin' dedim endişeyle 'İyiyim kızım sadece... içimde garip bir huzursuzluk var' dedi kısık sesle. Endişeyle ona bakmaya devam ederken konuştu 'Gerçekten iyiyim kızım' 'Seni saat başı arayacağım mutlaka aç tamam mı' dedim kesin bir dille 'Saat başı olmasa da mutlaka ara tatilin keyfini çıkar' gülümseyerek başımı salladım. Masamın üstündeki akvaryumun camına hafif vurarak konuştum 'Mavii.. görüşürüz' anneme döndüm 'Yem vermeyi unutma olur mu' dedim
'Merak etme' elbisemi ve çantamı alıp son kez odama baktım ve annemin koluna girerek çıktık.
Merdivenlerden aşağı inip kapıya yönelecekken telefon sesi geldi 'Benimki' diye mırıldandı annem. Mutfağa yönelirken, bende arkasından gittim. Gitmeden önce son bir kez daha ona sarılmak istiyordum. Vedalardan nefret ediyordum. Gerçi bu veda sayılmazdı üç gün sonra annemi geri dönecektik.
Telefonunu eline alıp baktı 'Baban arıyor' gözlerimi devirdim 'Hayret aklına gelmişiz' dedim alayla 'Meriç' diye söylendi annem 'Tamam bir şey demiyorum her ne olursa olsun babam' 'Aynen öyle' dedi gülümseyerek 'Açayım ben' dedi heyecanla 'Amaa..önce seni geçireyim' 'Yok yok ben kendim çıkarım sen konuş onunla' kollarını bana sarıp saçlarımı öptü ve kokumu içine çekti 'Güzel kızım benim seni çok seviyorum dikkat et kendine' 'Ben de seni çok seviyorum annem sen de dikkat et kendine' dedim kollarımı ondan çekerken 'Telefonlarınızı açık tutun' 'Sen de' dedim kafasını salladı 'Görüşürüz' dedim mutfaktan çıkmadan ona el sallarken 'Görüşürüz' dedi tek eliyle el sallarken 'Alo Sancar' dediğini duydum titreyen sesiyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UÇURUM
General Fictionİntihara teşebbüs kanser gibiydi. Kanser oluştuğu yerde kalmaz etrafındaki hücreleri sara sara çoğalırdı, insanın etine yerleşirdi, içini sarardı. İntihar fikri ilk zihnimde oluşmuştu ama sonra zihnimden sıyrılıp içimi sarmıştı. İnsan kaderini kendi...