Uçurum'un ikinci bölümü sizlerle
Önceki bölümde yaptığınız yorumlar için çook teşekkür ederim💗💗💗
Lütfen yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayınnnn 💗
Diğer kurgum Güneş ve Ay'da devam ediyor💗Bölüm Şarkıları:
Mark Eliyahu : Journey
Mark Eliyahu: Hope
Vücudumda hissettiğim soğuklukla titreme gelmişti. Gözlerimi kırpıştırarak araladım. Gözlerime gelen güneş ışığıyla hemen kıstım.
Neredeydim ben?
Vücudumda ıslaklık hissediyordum. Bir dakika! Dalga sesleri. Yüzümün sağ tarafına çarpan soğuk suyla irkilip hızla başımı sağa çevirdim, deniz! Ellerimin üstünde doğrulup etrafıma bakındım. Kumsal gibi bir yerdeydim, denizin kıyısında yatıyordum. Üstüm ıpıslaktı. Güneşli havaya rağmen esen rüzgar ıslak elbisemi havalandırıp üşümeme neden oluyordu.
Kollarımı ısınmak için vücuduma sarıp ovuşturur gibi yaptım.
Üstüme baktım, beyaz elbisem vardı.
Ellerimden destek alıp yerden kalktım. Neresiydi burası? Tanıdık geliyordu ama. Başımı kaldırıp etrafa göz gezdirdim. Bizim yerimiz! Uçurumu görebiliyordum. Uçurumun aşağı kısmıydı sanırım burası! Neden buradaydım ben? Rüya mıydı bu gerçek mi? Etrafa bakınarak yürüdüm.
'Meriç' duyduğum sesle aniden durdum. Bütün vücuduma ani bir uyuşukluk geldiğini hissettim. Kesik bir nefes aldım.
'Annem' dedim titreyen sesimle yavaşça arkama dönerken. Arkamı dönünce ağzımdan derin bir hıçkırık çıktı. Annem, Gediz, Açelya, Ediz; hepsi bana gülümseyerek bakıyorlardı. Ben.. ölmüştüm sanırım çünkü bu rüya olamayacak kadar gerçekti. Onlar karşımdaydı
'Canım' dedi Gediz bana doğru yürürken 'Yarım' dedim kollarımı ona sararken 'Seni çok özledim' dedim hıçkırarak 'Şşş' dedi saçlarımı okşarken beni sakinleştirmek ister gibi 'Bende' dedi saçlarımı öperken 'Bende seni çok özledim' kollarımı daha da sıkılaştırdım.
Gediz'e sarılınca yarımın dolduğunu, tamamlandığımı hissettim. 'Sen de hissettin mi' 'Neyi' diye sordu saçlarımı öperken 'Yarının dolduğunu, sana sarılınca benim doldu' 'Hissettim' gülümsedim 'Sana sarılınca tamamlanmış gibi hissediyorum' dedim 'O zaman ben sana hep sarılırım ki' 'Sarıl' dedim başımı göğsünden kaldırıp yanağına uzanırken 'Hiç bırakma' dedim öperken 'Bırakmam' dedi kollarını sıkılaştırırken.
'Biraz da ben sarılayım ben de özledim kızımı' dedi annem. Gediz'den kollarımı çekip usulca sağa döndüm. Her an bayılacak gibi hissediyordum. Yalpalayarak anneme doğru yürüdüm 'Annem' dedim titreyen sesimle 'Annemmm.. , canım kızım' dedi yüzümü okşarken. Yanağımı eline iyice bastırdım 'Seni çok özledim' 'Ben de... ben de seni çok özledim kızım' dediğinde kollarımı sıkıca ona sardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UÇURUM
General Fictionİntihara teşebbüs kanser gibiydi. Kanser oluştuğu yerde kalmaz etrafındaki hücreleri sara sara çoğalırdı, insanın etine yerleşirdi, içini sarardı. İntihar fikri ilk zihnimde oluşmuştu ama sonra zihnimden sıyrılıp içimi sarmıştı. İnsan kaderini kendi...