-Fury, mit akar azzal a plüssel?
Kérdi kicsit talán fenyegetően James, Nick Fury futásnak ered.
-Menj szólj a többieknek, elkapom Furyt!
-Ne...
-Csináld!
Megfordul és felszalad az emeletre. Én Fury után. Lehet nem ez volt a jó döntés. És a lábamnak sem az a legjobb ha futok, de nem érdekel. Kint a lépcsőn egy pengét találok, remek. Hogy miért nem tudom. Célzok. Nem szállhat be a kocsiba. A gépháztetőbe állítom és remélem indulás képtelenné tettem a járművet. Beszáll, de nem indul, remek. Kiszáll és tovább fut, Bubuval a kezében. Miért menekülsz Fury? Utána megyek, kicsit sántítva szaladok, erőt kell vennem magamon. Mély levegőt veszek, összeszorítom a fogaim és az öklöm, sprintelni kezdek nem törődve a fájdalommal. Fury okos, az erdőbe megy, ott eltudom veszíteni szem elől. De ismerem ezt a helyet, kijátszhatom, hogy többet voltam itt. Elé kell kerülnöm. Megkerülöm, valahogy sikerülhet. És sikerült most szembe futok vele. Tőlem 10 méterre megáll. Én is.
-Mit akarsz attól a plüsstől?
-Penélope, ez nem egészen az aminek tűnik.
-Mondd el, hogy akkor mi.
-Nem! Nem tartozik rád!
-Szóval a nehezebb utat választod.
Újra felé futok, felugrok, hogy nagyobb lendületem legyen egy ütéshez. De hárít, várható volt. Támadok és támadok, ő mindent elhárít, de nem támad. A plüsst a kabátjába bújtatta. Eddig legalábbis nem támadott, most ő próbál kiütni, de elhajolok az ökle elől. Sikerül megfognom a csuklóját és a háta mögé jutnom.
-Mi az? Kijöttünk a formából?
-Nem igazán.
Előre hajít, át a hátán, de sikerül biztonságosan landolnom, a combomba éles fájdalom nyilal. Felszakadt a varrás.
-Nem akarok tovább harcolni.
-Akkor mondd el az igazat.
Összeszorítja a száját és támad. Megfogom hosszú kabátját, de kibújik belőle. Egy övtáska van az oldalán. Eldobom a fekete bőrkabátot. Fájni fog, de muszáj. Felugrok a lábamat a nyakába akasztom és elfordulok teljes erőmből. A táskából kihúzom a fegyvert. A csípőjén van az egyik térdem, a másik lábammal a nyakát szorítom és a pisztollyal a fejére célzok. A nadrágom vértől áztatott. A kezét megadóan a feje mellé emeli, tekintete meglepett és zavarodott.
-Szóval beszélünk?
-Beszélünk.
Futó lépteket hallok a hátam mögött.
-Pen!
Bucky, Tonyt hozta magával Steve és Loki is jött velük. Mindenkinek elkerekedik a szeme a látványtól.
-Eljössz akkor velem?
Bólint. Felállok róla. A kabátot felveszem és oda dobom neki. A plüsst a kezembe fogom és a pisztolyt is.
-Fury...Öm...
Kezdi Tony!
-Egy szót sem!
Az ő hangja nagyin feszült. A ruháját porolja. Újra ráfogom a fegyvert.
-Hol a medál?
Nem szól, csak merőn néz.
-Fury, megöltem azt aki felnevelt! Te senki vagy számomra, hidd el hogy meghúzom a ravaszt.
ESTÁS LEYENDO
Sehol nincs biztonság
FanficMarvel FanFiction, Penélope Haig trilógia első része Penélope Haig-ot hatalmas csapás éri, meghalt az édesanyja, utána még nagyobb éri, az apjához kerül míg be nem tölti a 21-et. Az apja nem más mint Tony Stark, a Vasember, a Bosszúállók tagja. A r...