31.rész

168 9 0
                                    

Hajnali fél egy van és én csak forgolódok az ágyba. Kezdenem kell magammal valamit. Fekete melegítő nadrágot veszek, egy garbót és egy szintén fekete kapucnis bő pulcsit. "Átszökök" a lő pályára. Felkapom a legtetszetősebb, hosszabb csövű fegyvert, és megtöltöm, ellenőrzöm. Majd lövök. Az a cél, hogy egy pontos kört lőjek szegény célpontra, valami kell hogy eltereljem a figyelmem. Fogjuk rá sikerült, ha nem is szabályos, de kör.

-Szép munka!

Összerezzenek, nem számítottam, hogy bárki is lesz itt. Direkt csak a célpontot világítottam ki.

-Nem elég pontos.

-Egy kezdőhöz képest az.

Mintha tényleg elismerést vélnék felfedezni Clint szemébe.

-Natsha, mondta, hogy élveznéd ha korrepetálnálak.

-Ezt így mondta?

-Pontosan, így.

-Azt hittem a barátom.

Forgatom kicsit mosolyogva a szemem. 

-Tony, csak a fegyverekben hisz, egyetlen íjt sem tart itt. Szóval az enyémmel gyakorolsz!

-T...Tényleg?

Nem elég, hogy szóba áll velem annak ellenére milyen voltam vele még használhatom a fegyverét is. A kezembe adja.

-Nah lássuk mit tudsz. 

Felveszem az alap állást és célzok.

-Húzd hátra a vállad, fordítsd el a csípőd, fel a könyök.

Miközben mondja korrigálja is a tartásom. Amikor mindent kijavít célzok és lövök. A célpont homlokába állt a fekete nyíl.

-Egész jó. Lássam még egyszer úgy, hogy nem nyúlok bele.

Újra megteszem, ugyan annak a célpontnak ezúttal a hasa közepébe lövök.

-Nem értem miért a korrepetálás szót használta.-Jelenti ki Clint.-Hol tanultad?

-Mindenbe bele kóstoltam egy kicsit. Kaptam pár lövész órát is. 

-Mennyi volt az a pár?

Zach-el együtt voltunk, ő nagyon béna volt. 

-10.

-Hét?

-Nap.

-Azta! Megmutatták a videót amikor Natashával harcoltál első nap, senki nem tudott még így küzdeni vele.-Újra felveszem az állást.- De Stevet is legyőzted. És hallottam hogy állítottad le a négy fiút. 

-Ezt mint kitől?

-Tonytól. Azt akarta, hogy felkészüljek minden lehetséges eshetőségre.

Lövök. Pont a már fejbe kilőtt nyíl közepébe. El is felejtettem miért van itt Clint.

-Au! A lányom már várt téged.

-Van egy családod és te mégis elvittél volna csak mert Tony arra kért?

-Nem Tonynak több kellett volna egy "kérlek"-en kívül. Natashának nem.

-Nat?

-Igen, az ő ötlete volt.

Karba tett kézzel néz engem. 

-Miért?

-Mindannyian féltenek.

-De nem kell.

-Nem várhatod el tőlük azt, hogy csak úgy hagyják. Pár nap alatt a bizalmába fogadott mindenki. Ez....Nem szoktak ilyen könnyen megnyílni.

Sehol nincs biztonságDonde viven las historias. Descúbrelo ahora