Part 4

1.3K 130 4
                                    

Η νύχτα ήταν τρελή. Οι πόρτες άνοιξαν στις εννέα. Είναι μεσάνυχτα και έχω ήδη πάει στο μπαρ τουλάχιστον τριάντα φορές. Και δεν είμαι η μόνη.

Η Ντίντι σηκώνει το δίσκο της πάνω από το κεφάλι μου καθώς η Νοέλ κι εγώ περνάμε με τους δικούς μας δίσκους γεμάτους.

"Αυτές οι ελιές είναι βιολογικές;" το κορίτσι που είναι ντυμένο από πάνω ως κάτω με Versace σηκώνει την ελιά από το ποτό της και την κουνάει, "Τρώω μόνο βιολογικά."

"Εννοείται. Χρησιμοποιούμε μόνο βιολογικά προϊόντα." ψεύδομαι και χαμογελάω.

"Τότε συνέχισε να φέρνεις, γλυκιά μου." λέει και την βάζει στο στόμα της.

Δεν είμαι η μόνη που ασχολούμαι με ηλίθιους. Γυρίζω και βλέπω τον Big Κρις να προσπαθεί να χωρίσει δύο κακομαθημένα αγόρια που τσακώνονται πιάνοντάς τους από το πίσω μέρος του λαιμού τους.

Περνάω μέσα από το πλήθος, βλέποντάς τον να τους σέρνει έξω καθώς επιστρέφω στο μπαρ για τα επόμενα ποτά και αφήνω τον δίσκο μου με δύναμη.

Ο Σαμ μόλις γέμισε τον δίσκο της Νοέλ με 8 κοκτέιλ και 8 σφηνάκια.

"Κακομαθημένα μαλακιστήρια." μουρμουρίζει και χάνεται μέσα στο πλήθος.

"Σαμ, χρειάζομαι τα τζιν τόνικ μου για το τραπέζι δεκαέξι!"

Ο ιδρώτας στάζει στο μέτωπό του καθώς γεμίζει άλλα δέκα σφηνοπότηρα.

"Ο Τζούλιαν θα ετοιμάσει τα δικά σου!"

Συνήθως δουλεύουν τρία άτομα στο μπροστινό μπαρ και τέσσερις στο πίσω, κοντά στον DJ. Απόψε ήταν μόνο ο Σαμ και ο Τζούλιαν μπροστά. Ο Τζούλιαν είναι καινούργιος. Ολοκαίνουργιος. Αλλά θα το παραδεχτώ, ο τύπος ξέρει τι κάνει.

"Η επόμενη παραγγελία είναι η δική σου, Έβελιν!" λέει.

"Ευχαριστώ!"

Καθώς περιμένω τα ποτά μου, κουνάω ασυναίσθητα τους γοφούς μου στο ρυθμό και αποφεύγω να κοιτάξω τον Ματέο, που ανέλαβε το πόστο λίγα μέτρα πιο δίπλα. Σκανάρει το πλήθος και φαίνεται να προσέχει τους πάντες εκτός από εμένα.

Δεν έχουμε μιλήσει από τότε που με άφησε έξω από τα αποδυτήρια. Δεν πίστευα ότι με πρόσεξε μέχρι που η φωνή του ακούγεται δίπλα μου.

"Ούτε να το σκέφτεσαι!"

Πετάγομαι, έκπληκτη από το πόσο γρήγορα κινήθηκε. Έχει αρπάξει έναν βλαμμένο από τον καρπό, τα χέρια τους ίντσες από τον κώλο μου. Ο ηλίθιος πήγε να με χουφτώσει, αλλά ο Ματέο φρόντισε να μην με αγγίξει καν.

Νικώντας το παρελθόνWhere stories live. Discover now