Part 21

1.1K 115 3
                                    

Πέρασα τις επόμενες δύο εβδομάδες μένοντας στο διαμέρισμα του Ματέο.

Ανάρρωσε αρκετά γρήγορα από τα σωματικά του τραύματα, αλλά νομίζω ότι του άρεσε να τον φροντίζω. Και εμένα μου άρεσε το ότι μας έφερνε πιο κοντά.

Ακόμα δεν έχουμε κάνει σεξ, αλλά δεν είναι πια τόσο απόμακρος ή προσεκτικός όταν με φιλάει.

Βογκάει πάνω στο στόμα μου και με γυρίζει ανάσκελα, τα χέρια του γλιστρούν κάτω από το μπλουζάκι που μου δάνεισε.

Είναι νωρίς το απόγευμα της Κυριακής και μόλις ξυπνήσαμε, μετά από άλλη μια τρελή νύχτα στο Excess.

Σταματάω όταν σταματάει κι εκείνος, αναρωτιέμαι γιατί σταμάτησε και γιατί τα χέρια του δεν προχωρούν πέρα ​​από την κοιλιά μου. Ίσως χρειάζεται περισσότερη ενθάρρυνση, οπότε βγάζω την μπλούζα μου.

Ο Ματέο βογκάει, αλλά γέρνει το κεφάλι του προς την αντίθετη κατεύθυνση. Σέρνομαι πάνω του και τυλίγω τα χέρια μου γύρω από το λαιμό του, αναμμένη από το πόσο καυτό νιώθω το δέρμα του πάνω στο δικό μου.

"Τι συμβαίνει;"

Κρατάει το πρόσωπό του μακριά από το δικό μου και τα χέρια του κοντά στο σώμα του. Οι ώμοι μου καμπουριάζουν.

"Τέο, δεν με θέλεις πια;"

Το κεφάλι του γυρίζει απότομα προς το δικό μου.

"Πώς μπορείς να το σκέφτεσαι αυτό; Είσαι το μόνο που θέλω." αφήνει μια απογοητευμένη ανάσα, "Η γιατρός μου είπε να σου δώσω χρόνο και ότι θα μου πεις εσύ πότε είσαι έτοιμη."

Ανασηκώνομαι στα γόνατά μου.

"Γι' αυτό δεν με αγγίζεις;"

Σμίγει τα φρύδια του.

"Εσύ θέλεις να σε αγγίξω;" οι μύες που καλύπτουν τα χέρια και το στήθος του σφίγγουν, κάνοντάς με να πλησιάσω πιο κοντά.

Γνέφω αργά, η φωνή μου τόσο βραχνή που ξαφνιάζει ακόμη και εμένα.

"Θέλω πάρα πολύ να με αγγίξεις."

Τα χέρια του γλιστρούν γύρω από τη μέση μου και τα μάτια του λάμπουν.

"Αν το κάνω, θα μου πεις αν το παρατραβήξω;"

"Ναι. Υπόσχομαι."

Τα χέρια του κατεβαίνουν και πιάνουν τον κώλο μου.

"Το εννοώ, Εβ. Θέλω τα πράγματα να είναι σωστά μεταξύ μας."

"Κι εγώ το θέλω." λέω.

Νικώντας το παρελθόνWhere stories live. Discover now