Part 24

1.9K 126 14
                                    

Δεν φεύγουμε αμέσως. Στηριζόμαστε στον προφυλακτήρα και περιμένουμε να έρθει η αστυνομία.

Ξέρω ότι ο Τέο δεν θα φύγει μέχρι να είναι σίγουρος ότι οι αδελφές του είναι ασφαλείς.

Η Σολ και η μητέρα της του φέρνουν μια πετσέτα, ένα μπουκάλι νερό και λίγο πάγο. Δεν με αφήνει να τον φροντίσω και δεν έχουμε μιλήσει. Τον άφησα μόνο.

Ξέρω ότι τα τραύματά του είναι άσχημα, αλλά η ικανότητά του να παραμείνει όρθιος και η κανονική ανάσα του δείχνουν ότι είναι τουλάχιστον σταθερός.

Αυτό που χρειάζεται τώρα είναι χώρος. Ξέρω ότι είναι ντροπιασμένος και πληγωμένος και πιθανώς πολύ περισσότερα.

Σύμφωνα με τη Σοφία, διέπραξε το απόλυτο οικογενειακό αμάρτημα. Χτύπησε τον πατέρα του. Τον άνθρωπο που του έδωσε ζωή.

Δεν έχει σημασία που ο Ματέο υπερασπίστηκε εμένα. Για την ακρίβεια, η εμπλοκή μου τα έκανε χειρότερα. Δεν είμαι η γυναίκα του, άρα πρόδωσε την οικογένειά του για μία πόρνη.

Δεν με αποκάλεσε έτσι η Σοφία. Αλλά η εξήγησή της για τα έθιμά τους κατέστησε σαφές ότι αυτό πίστευαν οι περισσότεροι σήμερα.

Χτυπάω τα δάχτυλά μου στον προφυλακτήρα και ανατριχιάζω από τον κρύο νυχτερινό αέρα. Η θερμοκρασία έπεσε τουλάχιστον δέκα βαθμούς όταν έδυσε ο ήλιος.

Ο Ματέο ούτε που το παρατήρησε. Κρατάει τον πάγο στο μάτι του και αφήνει την ματωμένη πετσέτα του ανάμεσά μας. Το τραύμα στο κεφάλι του έχει σταματήσει να αιμορραγεί, αλλά ακόμα πιστεύω ότι χρειάζεται ιατρική φροντίδα.

Ο Ματέο δεν κουνιέται σχεδόν καθόλου, καθώς παρακολουθεί την αστυνομία να βάζει τον μαστουρωμένο πατέρα του στο πίσω μέρος του περιπολικού.

Η Σοφία μας είπε ότι ο Κάρλος έριξε μπουνιά σε έναν αστυνομικό και αντιστάθηκε στη σύλληψη. Μεταξύ της επίθεσης σε αστυνομικό, τα ναρκωτικά που βρέθηκαν στην κατοχή του, και ακόμη μια παραβίαση αναστολής, θα επιστρέψει πίσω στη φυλακή.

"Θα κάνεις μήνυση εσύ ή η Λέτι;" ρωτάω σιγανά.

"Όχι. Όπως είπε και η μάνα μας, αυτό το σκουπίδι εξακολουθεί να είναι ο πατέρας μας."

Η καημένη η Λέτι. Από εδώ που καθόμαστε, την ακούω να τσακώνεται με τον Μπρόντι.

Σηκώνομαι από τον προφυλακτήρα όταν ακούω τις φωνές τους να κλιμακώνονται.

Νικώντας το παρελθόνWhere stories live. Discover now