Ο Ματέο με πήγε για δείπνο νωρίς την Τετάρτη πριν τον αγώνα του. Δεν ήταν τίποτα φανταχτερό, απλά μια μικρή πιτσαρία, αλλά ήταν ωραία, πολύ ωραία.
Εγώ έφαγα δύο κομμάτια πίτσα και μία σαλάτα. Εκείνος έφαγε δύο μεγάλες μερίδες μακαρόνια, είπε ότι οι υδατάνθρακες θα αυξήσουν την ενέργειά του για τον αγώνα.
Στη διαδρομή μας προς τον αγώνα, δεν λέει πολλά. Υποθέτω ότι θέλει να συγκεντρωθεί.
Εγώ, ως επί το πλείστον, φοβάμαι και ελπίζω να μπορέσω να αντέξω τον αγώνα. Ο καβγάς ανάμεσα σε αυτόν και τον έμπορο με κλόνισε.
Και παρόλο που ισχυρίζεται ότι το πόδι του είναι εντάξει, εγώ παρατήρησα ότι κουτσαίνει ελαφρώς, ανεξάρτητα από το πόσο προσπάθησε να το κρύψει.
Τρίβω τα χέρια μου κατά μήκος του τζιν μου, προσπαθώντας να μειώσω τη νευρική μου ενέργεια.
Υποτίθεται ότι δεν επιτρέπονται όπλα στον αγώνα, αλλά και πάλι, είναι ένας παράνομος αγώνας. Ο καθένας μπορεί να τρυπώσει με ένα μαχαίρι, ένα όπλο, οτιδήποτε.
"Ανησυχείς υπερβολικά, γλυκιά μου." η βαθιά φωνή του Ματέο ακούγεται στο σκοτάδι του αυτοκινήτου.
"Απλώς δεν θέλω να πάθεις κάτι."
"Δεν θα πάθω τίποτα. Το 'χω."
Εγώ δεν είμαι τόσο σίγουρη.
Τα δάχτυλά μου πέφτουν πάνω στα χείλη μου. Το πρήξιμο από τα φιλιά μας έχει υποχωρήσει. Μακάρι να επέστρεφα στον καναπέ του αντί να πηγαίνω να τον δω να παλεύει.
"Θέλεις να μου κλείσεις τα μάτια;"
"Τώρα;" ρωτάει με ένα μειδίαμα.
Καλύπτω το πρόσωπό μου.
"Εννοώ, για να μην θυμάμαι την τοποθεσία. Υπάρχει, ας πούμε, καμιά μυστική χειραψία ή κάτι για να μπούμε;"
"Κανονικά, δεν θα σου επιτρεπόταν η είσοδος, Έβι. Αλλά είσαι μαζί μου." γελάει, "Και το μέρος δεν είναι τόσο μυστικό. Είναι ένα γυμναστήριο MMA - μικτές πολεμικές τέχνες - ανοιχτό στο κοινό κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ο ιδιοκτήτης διεξάγει αγώνες μετά το κλείσιμο και μόνο εκείνοι που είναι γνωστοί σε αυτόν και το πλήρωμά του έχουν πρόσβαση."
"Πώς έμαθες γι' αυτό;"
Σιωπά σαν να ζυγίζει τί να μου πει.
"Ο θείος μου, ο Λίνο, με έβαλε στις πολεμικές τέχνες όταν ήμουν μικρός. Κατάλαβε ότι είχα προβλήματα θυμού που έπρεπε να επιλύσω." τα χείλη του σφίγγουν, "Και είχε δίκιο. Τέλος πάντων, ο Λίνο με βοήθησε πληρώνοντας μερικά από τα δίδακτρα. Τα υπόλοιπα τα πλήρωσα δουλεύοντας για τον ιδιοκτήτη - καθάριζα πατώματα, έβγαζα τα σκουπίδια, τέτοια πράγματα."
YOU ARE READING
Νικώντας το παρελθόν
RomanceΗ ζωή του δεν ήταν εύκολη. Η ζωή της δεν θα έπρεπε να είναι τόσο σκληρή. Είναι απο δυο διαφορετικούς κόσμους, αλλά η μοίρα τους ενώνει και αλλάζει τη ζωή τους.