Part 23

1K 103 4
                                    

Δεν ξέρω τίποτα για τα πάρτι ενηλικίωσης, αλλά είναι εντυπωσιακό.

Δεκαπέντε από τις φίλες της Σολ, μαζί με δεκαπέντε παρτενέρ και ακόμη έναν για τη Σολ, αποτελούν τους συνοδούς της.

Όλα τα κορίτσια φορούν μακρύ ροζ φόρεμα, συμπεριλαμβανομένης της Σοφίας, η οποία είναι μεταξύ των συνοδών στο πάρτι της Σολ.

Το φόρεμα της Σολ είναι μια πιο σκούρα απόχρωση του ροζ και πιο περίτεχνη, κάνοντάς την να ξεχωρίζει ανάμεσα στη θάλασσα των πιο ανοιχτών τόνων και των απλών φορεμάτων.

Η παρουσίαση, που ήταν περισσότερο γαμήλιο πάρτι παρά πάρτι γενεθλίων, περιελάμβανε επίσης ένα αγοράκι και ένα κοριτσάκι που έφεραν τα παπούτσια και το στέμμα της Σολ σε σατέν μαξιλάρια.

Μέσα από χαρούμενα και περήφανα δάκρυα, οι γονείς της τοποθέτησαν το στέμμα στο κεφάλι της και την βοήθησαν να φορέσει τα παπούτσια της.

Τώρα γνώρισα την Σολ, αλλά δεν μπόρεσα να κρατηθώ όταν είδα την αγάπη των γονιών της.

Προηγήθηκε ο χορός πατέρας-κόρης και ακολούθησαν περισσότεροι χοροί από τη Σολ και τους συνοδούς της.

Το στόμα μου ανοίγει διάπλατα. Κάθε χορός είναι τόσο προσεκτικά χορογραφημένος και όλοι περιστρέφονταν γύρω από την Σολ.

Το όλο θέμα είναι πιο περίπλοκο από ένα ρεσιτάλ χορού, που συνδυάζει την παραδοσιακή και τη μοντέρνα μουσική.

"Πόσο καιρό προετοιμάζονταν για αυτό;"

Αν και ο Ματέο έπρεπε να περιορίσει στο ελάχιστο τις επιδείξεις τρυφερότητας, δεν το κάνει. Η πλάτη μου στηρίζεται στο στήθος του και κρατάει τη μέση μου.

"Αρκετές εβδομάδες. Όταν σου ζητείται να βρίσκεσαι σε ένα πάρτι ενηλικίωσης, είναι μια τεράστια επένδυση χρόνου και χρημάτων. Συναντιέστε για να εξασκηθείτε στους χορούς τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα με κάποιον που ειδικεύεται σε αυτό το είδος."

"Ουάου."

Ο συνοδός της Σοφίας την στριφογυρίζει, αλλά οι κινήσεις της, ενώ είναι καλά προβαρισμένες, φαίνονται συγκρατημένες. Δεν είναι χαλαρή γύρω από τον νεαρό άντρα με τον οποίο χορεύει.

Είναι χαριτωμένος και την σέβεται, και καταλαβαίνω ότι του αρέσει αν κρίνω από το πώς χαμογελάει και προσπαθεί να συναντήσει τα μάτια της.

Η Σοφία, όμως, δεν χαμογελάει πίσω. Φαίνεται απαθής και λίγο νευρική.

"Η Σοφία είναι πολύ όμορφη. Μου αρέσουν τα μαλλιά της μαζεμένα έτσι."

Νικώντας το παρελθόνWhere stories live. Discover now