Part 2

1.6K 159 24
                                    

Τα πόδια μου με πεθαίνουν στο τέλος της νύχτας. Τρίβω την γάμπα μου καθώς περιμένω στην ουρά για τον άλλο μπάρμαν να αλλάξει τα tips μου σε χαρτονομίσματα. Εκατόν ογδόντα. Τόσα μου έδωσε το σημερινό τρέξιμο.

Θα είχα βγάλει περισσότερα αν είχα καταφέρει τουλάχιστον ένα χαμόγελο. Αλλά μετά την κρίση πανικού, είμαι ευγνώμων που δεν βρήκα δικαιολογία για να γυρίσω σπίτι.

Τα μάτια μου περιπλανιούνται στο σημείο όπου στέκεται ο Ματέο με τον Σαμ, τον Αντ και τους υπόλοιπους μπράβους.

Ο Αντ έχει τα μαλλιά του κομμένα κοντά, όπως και ο Ματέο, στέκεται αμυντικά και είναι οπλισμένος με ένα βλέμμα που θα μπορούσε να λυγίσει και σίδερο. Έχει την μυϊκή δύναμη και την εξυπνάδα να κρατάει τον έλεγχο και είναι αρμόδιος όταν απουσιάζει ο Ματέο. Μόνο ένας ανόητος θα τα έβαζε με τον Αντ.

Ωστόσο, όσο κι αν μου αρέσει ο Αντ, δεν κράτησε την προσοχή μου. Το βλέμμα μου επιστρέφει στον Ματέο που συζητάει τα γεγονότα της νύχτας - ποιον δεν άφησαν να ξαναμπεί, ποιον έπρεπε να διώξουν και ότι θα έπρεπε να τον είχαν φωνάξει όταν βρέθηκαν ίχνη κόκας στο μπάνιο, πριν τελειώσει ο χρήστης το σνιφάρισμα όλων των αποδεικτικών στοιχείων.

Ο Ματέο με βλέπει να τον κοιτάω κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης. Απομακρύνω το βλέμμα μου και μετά ξανακοιτάω, ανίκανη να ελέγξω την επιθυμία.

Με πιάνει κάθε φορά. Δεν αντιδράει όσο είναι κοντά το πλήρωμά του, αλλά μόλις σκορπίζονται, μου κλείνει το μάτι κάνοντας τα πόδια μου να τρέμουν και αποτρέπω το βλέμμα μου. Πάλι.

Η Νοέλ σκύβει πάνω στο μπαρ.

"Χμμμ. Είναι όμορφος, ε;"

Προσποιούμαι ότι παίζω με το φερμουάρ της μπότας μου.

"Ο Αντ; Ναι, υποθέτω." είμαι η χειρότερη ψεύτρα στον πλανήτη και πιθανώς και στον Άρη.

Το χαμόγελο της Νοέλ διευρύνεται.

"Ναι. Κι αυτός. Αλλά ξέρεις για ποιον μιλούσα."

"Όχι καθόλου." μουρμουρίζω, παίρνοντας τα χρήματα από το μπαρ και τα βάζω στο πορτοφόλι μου.

Η Νοέλ ξεφυσάει.

"Γαμώτο, Έβελιν. Μπορείς να μην είσαι τόσο αντικοινωνική;"

"Συγνώμη, εγώ -"

Πολύ αργά. Ρίχνει τα μακριά κόκκινα μαλλιά της πίσω και περπατάει προς τον μπράβο που περιμένει να την πάει στο αυτοκίνητό της.

Νικώντας το παρελθόνWhere stories live. Discover now