Είναι τρεις και δέκα όταν φτάνω στο σπίτι της Έλεν. Όλα είναι ήσυχα εκτός, φυσικά, από τον εκνευρισμένο κινητήρα μου.
Συνήθως ντύνομαι με τζιν και μπλουζάκι για το μάθημα, αλλά όχι σήμερα. Σήμερα φόρεσα ένα μπλε φορεματάκι που μου είχε αγοράσει η Λούρδη για τα γενέθλιά μου πριν λίγους μήνες.
Αρχικά είχα σκεφτεί να το φορέσω στην τελετή αποφοίτησης, αλλά μετά το καταστροφικό συνολάκι με το οποίο με είχε δει η Έλεν την πρώτη φορά, ήθελα να κάνω μια καλύτερη εντύπωση.
Το σύστημα κλιματισμού μου πέθανε το περασμένο καλοκαίρι, οπότε ήρθα σήμερα εδώ με τα παράθυρα ανοιχτά. Ο Ματέο έκανε λάθος. Έμεινε ακόμη λίγο καλοκαίρι.
Αφήνω το αυτοκίνητό μου ανοιχτό και πλησιάζω την κονσόλα, ανοίγοντας την πόρτα του γκαράζ χωρίς πρόβλημα.
Παρκάρω το αυτοκίνητο μέσα και σβήνω την μηχανή, παίρνοντας το σακίδιο και την τσάντα μου, κλείνω την πόρτα του γκαράζ πριν προχωρήσω προς τα ξύλινα σκαλοπάτια που οδηγούν στο σπίτι του Ματέο.
Το σπίτι του. Εδώ που κοιμάται. Στο κρεβάτι του. Γυμνός.
Οι άντρες στα εικοσικάτι τους κοιμούνται συνέχεια γυμνοί, έτσι;
Φτάνω στο πατάκι και το σηκώνω για να πάρω το κλειδί από κάτω. Αν και προφανώς δεν είναι σπίτι, χτυπάω ούτως ή άλλως, περιμένω μια στιγμή, ξεκλειδώνω την πόρτα και μπαίνω μέσα.
Η πόρτα ανοίγει σε μια κουζίνα. Μεγάλα μαύρα, μπλε και χρυσά πλακάκια καλύπτουν το πάτωμα.
Ο πάγκος έχει μία ηλεκτρική κουζίνα και απλώνεται αρκετά για να χωρέσουν τέσσερα σκαμπό.
Πίσω από αυτά υπάρχει ένα μικρό σαλόνι, ελαφρώς μεγαλύτερο από το δικό μου, με έναν καφέ δερμάτινο καναπέ με ασορτί πολυθρόνα που κοιτάζουν σε μια επίπεδη τηλεόραση.
Η συρόμενη πόρτα στα δεξιά του καναπέ οδηγεί σε ένα άλλο δωμάτιο. Χωρίς να μπω μέσα, βλέπω ένα μικρό μπάνιο στη γωνία, και την άκρη ενός κρεβατιού κοντά στην πόρτα.
Τρομάζω όταν χτυπάει το κινητό μου και ψάχνω στην τσάντα μου να το βρω.
"Παρακαλώ;"
"Που είσαι;" ρωτάει η Λούρδη, "Νόμιζα ότι είχες αρκετή δουλειά να κάνεις."
"Είμαι στο σπίτι του Ματέο." ψιθυρίζω σαν να είναι τεράστιο μυστικό.
"Το κάνετε;"
"Όχι."
"Εάν το κάνετε, να χρησιμοποιήσετε προφυλάξεις."
YOU ARE READING
Νικώντας το παρελθόν
RomanceΗ ζωή του δεν ήταν εύκολη. Η ζωή της δεν θα έπρεπε να είναι τόσο σκληρή. Είναι απο δυο διαφορετικούς κόσμους, αλλά η μοίρα τους ενώνει και αλλάζει τη ζωή τους.