Ο Τέο και ο Assassin χοροπηδούν γύρω από τον άλλο, τα χέρια τους ψηλά, οι γοφοί τους χαλαροί.
Παίρνει αρκετή ώρα να συνδεθούν, όταν όμως το κάνουν, ξεκινάει ένας ολικός πόλεμος. Οι κινήσεις τους είναι γρήγορες, σχεδόν πολύ γρήγορες για να τις παρακολουθήσω.
Ο Assassin γρυλίζει και ρίχνει μία κλωτσιά, ο Τέο την αποφεύγει και τον ρίχνει κάτω. Παλεύουν, ακινητοποιούν και χτυπούν ο ένας τον άλλο στα πλευρά.
Ο Assassin προσπαθεί να τον ρίξει, αλλά ο Τέο μετατοπίζεται, αλλάζοντας το κέντρο βάρους του και τον χτυπάει πρώτος.
Ο Big Κρις, η Νοέλ και η Ντι φωνάζουν, προτρέποντας τον Τέο. Κι εγώ φωνάζω, αλλά για διαφορετικό λόγο. Πίσω μας, το πλήθος κραυγάζει, σηκώνοντας τις γροθιές τους στον αέρα.
Ο Assassin ορμάει, σπρώχνει τον Τέο και τον ρίχνει πίσω στο φράχτη. Ο Τέο σηκώνεται, ορμώντας μπροστά όταν ο Assassin τον κλωτσάει δυνατά στο τραυματισμένο πόδι του.
Συγκρούονται ξανά και ανταλλάσουν ένα χείμαρρο χτυπημάτων. Ο Τέο τον χτυπάει δυνατά και τον ρίχνει κάτω.
Όλοι πετάγονται όρθιοι. Μαζί και η Νοέλ με εμένα.
Ο Τέο χτυπάει το κεφάλι του Assassin με τις γροθιές του, κρατώντας τον κάτω. Ο Assassin γυρίζει τον Τέο, βάζοντας το μπράτσο του στον λαιμό του Τέο.
Τον πνίγει!
Ορμάω μπροστά χωρίς σκέψη, αλλά η Ντι περνάει τα χέρια της γύρω από τη μέση μου και με τραβάει πίσω.
"Έβελιν! Τί σκατά νομίζεις ότι κάνεις;"
Ίσα που την ακούω, τα μάτια μου είναι τόσο επικεντρωμένα στον Assassin και το κόκκινο πρόσωπο του Ματέο.
Ο Τέο τον χτυπάει δυνατά στη μύτη, το αίμα εκτοξεύεται, το πλήθος ουρλιάζει και τα γόνατά μου λυγίζουν. Αν η Ντι δεν με κρατούσε ακόμα, θα είχα πέσει κάτω.
Ο Τέο τον ρίχνει πάλι, ξανακερδίζοντας τη θέση του από πάνω και τον χτυπάει ασταμάτητα.
Ο Assassin χτυπάει τον ώμο του και τα χέρια του διαιτητή σηκώνουν τον Τέο από πάνω του.
Ο Ματέο δεν προσπαθεί να επιστρέψει στον Assassin, σηκώνει τα χέρια του και ο κόσμος χάνει το μυαλό του.
Ο Αντ μπαίνει στο ρινγκ, αγκαλιάζοντάς τον και ο Τέο δείχνει προς το μέρος μας. Η Ντι, η Νοέλ και ο Big Κρις είναι όρθιοι και ουρλιάζουν. Εγώ στέκομαι εκεί σαν να είμαι από πέτρα.
YOU ARE READING
Νικώντας το παρελθόν
RomanceΗ ζωή του δεν ήταν εύκολη. Η ζωή της δεν θα έπρεπε να είναι τόσο σκληρή. Είναι απο δυο διαφορετικούς κόσμους, αλλά η μοίρα τους ενώνει και αλλάζει τη ζωή τους.