Bu kitabı okuduğunuz ve kitabıma destek verdiğiniz için teşekkür ederim 😭😭
İyi okumalar (●'◡'●)
⁄*
Natasha, kütüphenin yakınındaki bir park alanına park ettiğinde Lacy daha yeni yeni uyanıyordu.
O kadar uyumasa da derin bir uykuya daldığından gözleri kızarmıştı. Bu yüzden gözlerini ovuşturdu minik kız. Gözlerini ovuşturmaya devam ederken havalandığını hissedip gözlerini açtı. Natasha onu kucağına aldığından öyle hissetmişti. Bunu fark ettiğinde ellerini gözlerinden çekip gözlerini daha da kızartmaktan vazgeçti.
Natasha ve onun kucağındaki Lacy kütüphanenin bahçesine girerken Natasha, Tony'e kütüphaneye gideceklerini, bu yüzden bir kaç saat eve gelmeyeceklerini belirtti. Ardından Lacy'i kucağından indirdi ve onun kaçmaması için elini tuttu. Tony, bazen kızı hakkında çok korumacı olabiliyordu. Bu yüzden Lacy her dışarı çıktığında böyle uyarılar yapılması oldukça muhtemeldi. Natasha, Tony ve Beryl'i de anlıyordu tabii. Bir milyonerin oğlu ve sevilmeyen bir safkan. Ayrıca yakın arkadaşının oğlu da büyücülük dünyasının kötüsü olan Voldemort'u öldürmüş kişi. Natasha, kendisini onların yerine koyduğunda, az bile yaptığını düşündü bir an. Fakat böyle yapması bile Lacy'nin hareketlerini oldukça kısıtlarken, fazlası Lacy'nin hayatını karartmak olurdu.
Lacy, Natasha ile kütüphaneye girdiğinde onu parşömen kokusu ve mürekkep kokusu sarmaladı. Kütüphanenin aralarında ders çalışan çocuklar, kağıda her yazıldığında çıkan ses Lacy'i büyülüyordu. Natasha onun bu hayran olmuş ifadesine kıkırdadı ve kütüphanede rahatça dolaşabilmek için onlara bir kart aldı ve Lacy'nin yanına geri döndü.
Lacy ise Natasha arkasında, kütüphanenin kitaplarla kaplı rafları ve duvarları inceliyordu. Arada ders çalışan veya kitap okuyan çocuklara bakıyor, tekrardan raflara bakmaya geri dönüyordu.
Bu sırada anne ve babası yanlarında bir masada kitap okumaya çalışan üç yaşında bir kız vardı. Kumral rengi ve kabarık saçları, dişlek dişleri olan bir kızdı bu. Lacy'i raflara bakarak ilerlerken dikkatini çekmişti. Çikolata kahvesi gözleri vardı raflarda dolaşan bu kızın. Meraklı gözleri her yerde fırıl fırıl dolaşıyordu. Omzuna gelen kızıl saçları, hafif keskin ve yuvarlak yüzüne çok yakışıyordu. Ondan biraz daha kısaydı sadece. Arada arkasındaki annesi zannettiği kadınla konuşuyordu. Kızın elindeki kitaba baktığında, favori kitabı olan Mathilda kitabını gördü. Etrafındakileri umursamadan koşarak yanına geldi kızın ve "Sen de mi Mathilda'yı okuyorsun? Benim favori kitabımdır..." diyerek başlayarak yaklaşık 3 dakikalık konuşmasından sonra kabarık saçlı kız kaşlarını kaldırıp ne diyeceğini bilemediği için ağlamaya başladı.
Lacy, kıza şaşkınlıkla bakmıştı. Neden bir anda öyle ağlamaya başlamıştı ki? Anlamamıştı, sadece konu açmaya çalışıyordu. Arkasındaki Natasha'ya baktığında ona doğru geldiğini görüp yerinde durdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗗𝗮𝘂𝗴𝗵𝘁𝗲𝗿 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝗔𝘃𝗲𝗻𝗴𝗲𝗿𝘀 [1.KİTAP]
FanfictionTony Stark ve Beryl Weasley'nin Lacy adındaki bir çocuğu olur ve çocuğa tüm Avengers bakmaya çalışır. Ta ki Lacy 11 yaşında Hogwarts'a gidene kadar. *** Seri kitabıdır. Lacy'nin 1 yaşından 11 yaşına kadarki hayatını anlatır. Seri kitapları bitmeden...