Bölüm 15

37 13 0
                                    

İyi okumalarr

19 Ağustos 2005

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

19 Ağustos 2005

Gün yavaş yavaş ağarırken, New York'un kara bulutları, Stark kulesinin üstündeydi. Kahramanlar, gergin, çalışanlar ise diken üstündeydi.

Herkes, Lacy'nin anasınıfı programı için tartışma içerisindeydi. Beryl Stark, kızının düzgün yetişmesi için, anasınıfının diğer anasınıfı öğrencileri gibi yetişmesini doğru buluyordu. Tony ise, Lacy'nin dahi bir çocuk olduğunu dile getiriyor, anasınıfı eğitiminin yanı sıra, birçok spor ve yazılım eğitimini şimdiden vermek istiyordu.

Beryl, Tony'i haklı bulsa da, zaten doğuştan beri aldığı bazı eğitimler vardı ve anasınıfı eğitimin yanında bir de bu dersleri alırsa, Lacy'e ağır kaçacağını ve bunalacağını düşünüyordu. Fakat bilirsiniz, Tony'nin kafasındaki bazı şeyleri çok şey yapsanız bile değiştiremezdiniz. Tony, oldukça yenilikçi bir insan olmasına rağmen, bu konuda oldukça sığ idi. Beryl, buna rağmen Tony'nin üstesinden geleceğine emindi ama. Bu düşüncelerine son vererek, Steve'in konuşmaya başlayan sesini dinlemeye başladı.

"Tamam, toplanın! Biliyorsunuz ki Lacy oldukça zeki bir çocuk, okul öncesi eğitimin çoğu dersini Lacy biliyor zaten. Bu yüzden, bu dersler yerine, ileri derece yüzme, temel yazılım, matematik, dövüş, voleybol, kimya ve biyoloji dersleri alınabilir. Bunun yanı sıra, daha önceden aldığı dersleri de eklersek, jimnastik, bale, basketbol, piyano ve şan eğitimi dersleriyle toplamda 12 tane alacağı ders olacak. Vereceğimiz anasınıfı dersleriyle beraber yaklaşık 16 adet ders bulunacak, bu dersleri günlere ayırırsak; Pazartesi 2, Salı 3, Çarşamba 4, Perşembe 3 ve Cuma günü de 4 saat ders işlemiş olur. Bu dersleri reddetecek olan biri var mı?"

Steve, kararlı ses tonuyla konuşmayı bitirdiğinde, hiç kimseden ses çıkmadı. Bu yüzden konuşmaya devam etti.

"Peki, şimdi dersleri kim kim verecek, onu konuşalım," diyerek ders adı içeren kartları eline aldı ve ilk kartı çekti.

"Yüzme dersi! Bunun eğitimini ben alabilirim, itiraz eden var mı?" tekrardan ses çıkmayınca, teker teker kartları okudu ve sırasıyla herkes bir dersi seçip, o dersin öğreticisi oldu.

Yüzme ve basketbol dersi Steve'in, yazılım ve matematik dersi Tony'nin, dövüş ve bale dersi Natasha'nın, voleybol dersi Clint'in, piyano, kimya ve biyoloji dersi Bruce'un, jimnastik ve şan eğitimi ise Beryl'in olmuştu. Geri kalan dersleri ise Shield'in ajanı, Maria Hill verecekti. Maria Hill, normalde oldukça sert bir kadındı. Fakat Lacy gelince tam bir peluş ayıya dönüyordu. Tabii, Lacy ile yalnız kaldıklarında. Bu durumu herkes bildiğinden o dersleri Maria'ya vermeye karar vermişlerdi.

Yarın Lacy'nin anaokulu eğitimi başladığından, herkes alışveriş için dışarı çıkmaya, eğitimi verecekleri yeri dekor etmeye başladılar.

𝗗𝗮𝘂𝗴𝗵𝘁𝗲𝗿 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝗔𝘃𝗲𝗻𝗴𝗲𝗿𝘀 [1.KİTAP] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin