Cast bölümünü kaldırdım çünkü bazı sebeplerim vardı.
Birincisi, gerçek bir kitap gibi görünmesini istedim. Normal bir kitapta cast olmaz, burada da olmayacak.
İkincisi, kitapta hızlı zaman geçişleri olacak ve haliyle herkesin görünümü zamanla değişecek ve ben ha bire cast hazırlayamam.Bu kadardı, İyi okumalar (●'◡'●)
⁄*
*Geçmiş*
Beryl gökten düşen K harfinin yanından sakin adımlarla geçti ve artık Star kulesi olmuş binaya merakla baktı göz ucuyla. Yukarıda yeşil pelerinli ile kırmızı pelerinli, ellerinde bir adet sopa ve çekiçle savaşıyordu.
Kaşlarını, olanları anlamadığı için çattı ve hafif yükseklikteki topuklu ayakkabısından çıkan tok seslerle birlikte insanların kaçtığı o noktaya doğru ilerlemeye başladı.
Sürüyle polis arabaları etrafta dönüyordu. İnsanlar çığlık atarak etrafta koşuşturuyordu. Beryl bu gürültü ve kargaşa içinde sıkıntılı bir nefes verdi. "Nereye cisimlendim ben böyle!" dedi ve nerede olduğunu anlamak için etrafı gezmeye başladı. Ardından bir polis arabasının içindeki polis, arabanın kapısını açarak şaşkınlıkla gökyüzüne baktı. Beryl ilk önce polise, sonra da baktığı yere baktı.
Başta vücudu zırhlarla çevrili bir adam, arkalarından gelen 6 veya 7 robot, zırhlı adama doğru uçuyordu. Beryl uzunca bir süre adamı izledikten sonra insanların koşarak uzaklaşmaya çalıştıkları bölgeyr doğru insanları yararak ilerlemeye başladı.
Aniden onun ilerlediği bölgeye ileri teknoloji, gümüş rengindeki bir uçağın düşeceğini görmüştü kadın. Onu görmesiyle insanları oradan uzaklaştırmaya çalıştı. Son anda kendisi de uçaktan kıl payı kurtuldu. Uçak yere düştüğünde sürüklenerek bir binaya çarpıp durmuştu.
Etrafa saçılan tozlar nedeniyle Beryl bir kaç kez öksürüp, elleriyle tozların dağılması için salladı.
Uçaktan kendisi gibi kızıl ve güzel bir kadın, oklu bir adam ve garip bir kostüm giymiş bir adam çıkmıştı. Beryl kostümlü adama garip bir şekilde bakıp kendi kendine sessizce konuştu. "Neden böyle bir kostüm giymiş ki? Ah şu mugglelar... Hiç bir zaman ne yaptıklarını anlayamayacağım."Gözlerini onlara dikip peşlerinden hızlı adımlarla gitmeye başladı. Bir yandan çevreyi kontrol ediyordu.
Onlar durduğunda o da durdu. Onların baktığı yere baktı. Büyük bir şaşkınlıkla gözleri açıldı. "Nereye düştüm ben! Bu da ne?!" diye konuştuktan sonra uzay boşluğuna açılan delikten iki tane yaratık delikten geçmişti. Arkasından devlerden daha büyük, Hagrid'in yakın zamanda aldığı Fluffy'den bile büyük, yılan gibi bir yaratık daha geçit benzeri delikten geçti. Beryl yosun yeşili olan hafif çekik gözlerini belertti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗗𝗮𝘂𝗴𝗵𝘁𝗲𝗿 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝗔𝘃𝗲𝗻𝗴𝗲𝗿𝘀 [1.KİTAP]
FanfictionTony Stark ve Beryl Weasley'nin Lacy adındaki bir çocuğu olur ve çocuğa tüm Avengers bakmaya çalışır. Ta ki Lacy 11 yaşında Hogwarts'a gidene kadar. *** Seri kitabıdır. Lacy'nin 1 yaşından 11 yaşına kadarki hayatını anlatır. Seri kitapları bitmeden...