Tüm şehitlerimizin ruhu şad olsun.
Bir saat önce atmam gerekiyordu aslında ama şimdi atabildim, bölümde bazı mantık hataları buldum, simdi atmak zorunda kaldım iyi okumalar
22 Temmuz 2001
Beryl şuan hayatında hiç olmadığı kadar korkuyordu. Karşısında gördüğü Lacy miydi? Yoksa başka bir kişi miydi? Tony neredeydi, Avengers neredeydi? Hydra'nın askerlerini kim öldürebilmişti?
Aklından binlerce soru geçiyordu ve etrafı bulanıklaşıyordu. Kendisini oldukça kötü hissediyordu. Kızının böyle bir şey yapacağını tahmin
etmeliydi. Daha dikkatli olmalıydı. Birden bedenindeki tüm enerjinin geri çekildiğini hissetti. Bacakları vücudunu taşıyamaz oldu. Fakat buna rağmen kızının yanına gitmek, bu korkunç rüyadan uyanmak istedi.Bacakları titreye titreye asasıyla kendini uçurttu ve Lacy'nin karşısına geçti. Daha fazla ilerlemek istedi fakat bunu yapamadı. Lacy'nin etrafındaki ateş bulutu bunu yapmasına izin vermedi. Belki bir umut onu uyandırması için ağzından büyü sözcüklerini söyleyerek son enerjisini buraya harcadı.
"Aquamenti!"
***
Lacy hastanede gözlerini yorgunlukla açtı. Gözlerini etrafta gezdirdi. Karşısında Avengers grubunu ve annesini gördüğünde birden aklına az önce yaşanmış olan anılar doluştu.Tony Stark kolayca adamları öldürürken arkasında bir hareketlilik hissetti. Tam arkasını dönüp ona vuracakken onun zırhını giymiş bir Lacy gördü. Zırha nasıl girmişti onu bile bilmezken, onu takip etmiş olması sinirlerini hoplatmış gibi gözüküyordu zırhının görünen kısmındaki gözlerindsn. Lacy, bu bakışlarından korkarak birazcık uzaklaştı ve kendini savunacakken Tony'nin ona bağırmasıyla sustu.
"LACY! BURADA OLMAN ÇOK TEHLİKELİ, HEMEN UZAKLAŞ! LACY, BENI DINLIYOR MUSUN? HEMEN UZAKLAŞ DEDIM!"
Fakat Lacy bunları dinlemiş gibi gözükmüyordu. Sinirlenmişti çünkü. Her gün evden çıkıp yara bere içerisinde dönmesi kendine dikkat etmediğinin göstergesiydi. O kendine dikkat etmiyorsa, Lacy ettirecekti diye süşünmüştü yol boyunca. Ardından adamların hayati olmayan kısımlarından Jarvis yardımıyla vurarak bayıltmaya başladı. Tony dinlemediğini anlayınca pes etti ve sırt sırta savaşmaya başladılar. Hepsini teker teker öldürdüklerinde ve bayılttıklarında, Tony arkasını döndü ve Lacy'e baktı. Lacy babasının bu bakışlarından oldukça rahatsız olmuştu. Sanki yerinde başka biri vardı. Lacy çevresine bakınıp babasına sordu;
"İşimiz bitti mi?"
"Hiç sanmıyorum Lacy Maria Stark. Daha yeni başlıyoruz."
Tony, veya açıklamak gerekirse Tony görünümündeki Azkaban tutsağı Tony'nin zırhından çıktı ve görünümü değişen bir sürü Azkaban tutsakları ortaya çıktı.
Şimdi Lacy'nin etrafında Avengers takımı yoktu. Karanlık tarafta olan Azkaban tutsakları vardı. Büyük bir şaşkınlık içerisindeydi. Şuan tek güvendiği şey babasının zırhıydı. Bu tuhaf görünümlü adamları ve kadınları tanımıyordu. Ellerinde annesinin de sahip olduğu asalardan vardı. Şuan tek güvencesi babasının zırhı olması onu çok korkutuyordu.
Bir anda çevresindeki herkes ona asalarını doğrulttu ve büyüler havada uçuşmaya başladı. Jarvis'in yetkisinde olan bu zırh onu koruyordu fakat nereye kadar koruyacağını hiç bilmiyordu. Tahmin ettiği ve olmasını hiç istemediği şey 10 dakika içinde gerçekleşti. Zırh parçalara ayrıldı ve içinden minik cüssesi yere devrildi.
Artık herkes ona gülünç bir bakışla bakıyordu. Gerçekten bu çocuk sayesinde mi Azkaban'dan kurtulmuşlardı? Şimdi sadece yapmaları gereken ona gereken büyüyü söylemek ve onu öldürmekti. Fakat Azkaban'a girmişlerdi sonuçta. Azkaban'a girdiklerinde olan merhamet de Azkabanda iken yok olmuştu bile. Bu çocuğu öldürürlerken elbette ki kolayca öldürmemelilerdi bu yüzden. Çocuğun can çekişerek ölmesi, onlar için daha eğlenceli olacaktı.
Herkes ona karanlık büyü uygulamaya başladı. Lacy'nin minik bedeni bunu kaldıramazdı. Güçlükle doğruldu ve güçlü durmaya çalıştı. Bu hareketiyle beraber çevresindeki hepsi kahkahayla gülmeye başladı. İçinden kıvırcık saçlı bir kadın çıktı.
"Bak bak bak! Minik cüce ne kadar da cesur öyle mi? Tam Gryffindor kanı taşıyor. Kirli kan! Tiksinç! Sana yapacağım en ufak bir hareketin seni öldürebilecek olmasını bile bile güçlü durmaya çalışman... ÇOK APTALCA!"
Lacy bu söylediklerinden sonra yavaş yavaş sinirlenmeye başlıyordu. Karşısındaki kıvırcık saçlı kız bunları söyledikten sonra vücudunun kendine ait olmadığını hissetti. İçindeki peri onu rahatsız ediyor ve dışarı çıkmak için haykırıyordu. Derin bir nefes aldı ve içindekini dinledi. Kendini tamamen kapattı ve vücudunu içindeki periye devretti. Peri bunu hissettiğinde;
"Gel ve dene beni seni pislik!" dedi ve o an vücudu alev aldı. Yanındaki zırh parçalarını ona fırlattı. Karşısındaki kıvırcık saçlı ise parçadan kaçıp deli deli gülmeye başladı.
"Yapabileceğin sadece bu mu? Çok komiksin seni kirli kan!"
Lacy'nin bedenindeki peri buna sadece güldü. Yerden, zırh parçasını aldı, sürüyerek yanına yavaş yavaş gitmeye başladı. Attığı her adımda boyu uzuyor, kulakları ve dişleri sivrileşiyor, insan kıyafetlerinin yerini ince, vücudunu kapatan kırmızı bir tülle örtülüyordu. Gözleri kırmızı, elleri ise simsiyah bir hal almıştı. Karşısındaki kadının ve çevresindeki kişilerin ne kadar korktuklarını biliyordu. Karşısına geçtiğinde durdu ve dişlerini göstererek gülümsedi.
"Neler yapabildiğimi bilmeden konuşman ne kadar acizce hayatım... Daha yeni başlıyoruz!"
Ve zırh parçasını karşısındaki kıvırcık saçlı kadının koluna saplayıp yere sabitlenmesini sağladı. Kadının gözleri şaşkınlık ve korkuyla açılmıştı. Daha yeni fark ediyordu. Verilen görev aslında küçük çocuğu öldürmek değildi. Karşısındaki periyi öldürmekti.
Lacy maalesef ki geri kalan anıları hatırlamıyordu. Gözünden bir damla yaş düştü küçük kızın. İçindeki perinin kötü niyetli olduğunu biliyordu artık. Yavaşça sedyeden kalktı ve annesine sarıldı. Annesi, Lacy'nin neler yaşadığını biliyordu. İçindeki perinin ne kadar kötü olduğunu biliyordu. Perinin neredeyse ölümsüz olduğunu biliyordu ve kızına bir şey yapmasından korkuyordu. Fakat bunun çıkışı yoktu.
Beryl Avengers ekibine baktı. Herkes şimdilik sadece Lacy'nin güvenliğinden sorumlu olacaklardı. Ve bunu korumak için her şeyi yapmaya hazırlardı.
Bellatrix'i aslında bu bölüm öldürmek istedim ama sonra hikayenin devamı için önemli bir yere sahip.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗗𝗮𝘂𝗴𝗵𝘁𝗲𝗿 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝗔𝘃𝗲𝗻𝗴𝗲𝗿𝘀 [1.KİTAP]
FanficTony Stark ve Beryl Weasley'nin Lacy adındaki bir çocuğu olur ve çocuğa tüm Avengers bakmaya çalışır. Ta ki Lacy 11 yaşında Hogwarts'a gidene kadar. *** Seri kitabıdır. Lacy'nin 1 yaşından 11 yaşına kadarki hayatını anlatır. Seri kitapları bitmeden...