Ay şey yapmayın ama çok sıkıldım hemen ikinci kitaba geçmek istiyorum o yüzden bölümler kısa ve sıkıcı olabilir umarım keyifle okursunuz 😭
"Anne! Okula çağırılıyorsunuz." dedi ve kadının eline mektubu tutuşturdu. Beryl şaşkın bir şekilde gözlerini mektupla kızının üzerinin üzerinde gezdirdi.
"Yine mi!?"
"Bu sefer farklı anne, mezun oluyorum!"
"Kim mezun oluyor?"
"Ben, Thor!"
"Ama daha yeni ilkokula geçmiştin!"
"O 4 sene önceydi! Şimdi ortaokul mu ne, o zımbırtıya geçeceğim." diyerek mektubu Thor'a verdi şaşkın bir şekilde Beryl'in az önce açmış olduğu mektubu eline alarak okudu. Ne ara yıllar geçmişti de minik Lacy büyümüştü! Az kalsın ağlayacaktı.
"Ouh minik leydim büyümüş mü yani!" diyerek onu kucağına aldı ve yanağına bol tükürüklü bir öpücük bıraktı. Lacy ise tiksinerek ona baktı ve onu kucağından indirir indirmez yanında duran Steve'in pantolonuna çaktırmadan yanağını sildi. Sertçe silmesinden dolayı yanağı kızarmıştı ama neyse ki Steve bunu fark etmemişti.
O sırada odaya Clint ve Bruce girmişti bile. Onların da sıra sıra mektuba bakıp zaman kaybetmemeleri için o gün hakkında kısaca bir özet geçti Lacy.
"Mektupta mezun olacağım ve 16 Mayıs 2005 yılında Pazar günü saat 18.00'de mezun olma törenimin başlayacağı yazıyor. Yani bu tam da doğum günümün olduğu tarihe denk geliyor! Bu yüzden doğum günüm erken olmalı. Kendi aramızda sade bir doğum günü olmasını istiyorum. Alt kattaki dövüş odası büyük ve ferah. Orayı temizleyip içine bir sürü hediye ve balon yerleştirmeliyiz. Çoğunlukla sarı ve pembe tonlarında olmalı. Pastamın altı katlı olmasını istiyorum. En üste babam, ben ve annemin küçük yenilebilir bir heykeli olmalı. Alt sıraya avengers üyelerinin temsil ettiği renk ile süslenmiş pasta katları. Bu pastayı bitirebilmek için sadece ben, Clint ve Thor'un olması yeterli olur diye düşünüyorum. Bu yüzden sadece bir kaç arkadaşımı çağıracağım. Ortadaki dövüş kafesini bozmasak güzel olur. Oraya matematik öğretmenimi yerleştirip Natasha'ya dövdürtmek istiyorum. Fakat fazla kan çıkmasın Natasha! Doğum günümün içinde sadece sarı ve pembe tonları olmalı."
Lacy bu paragrafı tek nefeste anlattıktan sonra derin bir nefes aldı ve herkesi arkasında şok içinde bırakarak odadan çıktı. Natasha, kızın son dediğini idrak ettiğinde büyük bir şok geçirdi ve oda dizayn edilirken bunu yapmayacağını aklının bir kenarına yazdı.
"Umarım bunları kayıt altına almışsındır Jarvis!" Stark'ın karısı olan Beryl tavana doğru konuştu. Stark kulesinde 12 yılını dolduracaktı fakat hala Jarvis'e seslenirken nereye bakacağını öğrenememişti. Neyse ki bu konuda yalnız değildi. Steve de bu konuda en az onun kadar mağdurdu. Beryl de Lacy gibi derin bir nefes aldı ve odadan çıktı. Törene ve doğum gününe 3 gün vardı. Bu sürede onu epeyce yoracaklarına emindi kadın. Ellerini esnetti ve boynunu kütletti.
"İşte başlıyoruz."
***
"Hayır natasha! Bu çok fazla abartılı."
"Bruce... Bu elbise mavi! Doğum günüm pembe ve sarı tonlarında olmalı!"
"Doğum günümde Anna kostümü giyecek değilim Steve. Ayrıca benim, birinin kılığına girmek söz konusu bile olamaz!" dedi burnunu üste tutarak kibirle.
"Peki buna ne dersin küçük hanım?" diyerek içerisi kıyafetlerle dolu olan geniş odaya girdi Tony Stark. Elinde sapsarı, göğüs kısmından sonra kabarık bir şekilde dizlerinin üstünde biten tatlı bir elbise vardı. Kolları balon koldu ve bu da elbiseye ayrı bir hava katıyordu. Kumaşı tüldendi ve bu elbiseye ayrı bir hava katıyordu. Tony bu elbisenin Lacy'e yakışacağına emindi ve bu düşüncesini küçük kızının gözlerindeki ışıltısı bunu doğrular nitelikteydi.
Lacy, babasının elinden elbisesini nazikçe alıp paravanın arkasına gitt ve üstünü değiştirip Avengers'ın karşısına geçti. Tam anlamıyla mükemmel olmuştu. Olmaması da mümkün değildi zaten, malum Stark genleri...
"Peki öyleyse, doğum günü elbisem seçildiğine göre mezuniyet elbiseme geçebiliriz." dedi muzur bir gülümsemeyle. Avengers dünyadaki tüm oksijeni tüketebilirmişçesine derin bir nefes aldı ve işe koyuldular.
Yaklaşık 2 saatin sonunda küçük kızlarına bir şey beğendirebilmişlerdi. Elbise toz mavi rengindeydi ve Lacy'nin ayak bileklerine gelecek şekilde tasarlanmıştı. Etek kısmında elbisenin kumaşından fiyonklar bulunuyordu ve bu da elbiseyi mümkünmüş gibi daha tatlı gösteriyordu. Üst kısmı pileliydi ve göğüs kısmına saran bir şekilde tasarlanmıştı. Askı bölümünde ise tül tercih edilmişti. Etek kısmındaki fiyonklar gibi askı bölümünde de fiyonk vardı. Bu güzel elbise, Lacy'nin üzerinde mükemmel duracaktı ve törenin en güzel prensesi olacağına emindi kahramanlar.
Tahmin ettikleri gibi de olmuştu da. Elbise Lacy'nin üzerinde mükemmel durmuştu. Tony, mavi ve sarı elbiseyi tasarlayan kişilerin maaşına zam yapması gerektiğini aklının bir kenarına yazmıştı bile. Kıyafet meselesi bittiğinde herkes dağılmıştı. Lacy, Tony ve Beryl, Happy aracılığıyla Clint'in evine, Steve ve Natasha Shield'in binasına, Bruce ise kendine ait olan laboratuvarına gitmişti. Thor'un ise 9 diyarına bakması gerektiğinden kıyafet seçmesine katılamamıştı. Lacy onun doğum gününde gelebilmesini umuyordu. Gelmediğinde oluşacağı durumu ikisi de biliyordu. Asgard'a, Loki'nin yanına gitmek. Loki bir süredir Asgard'ın hapishanesinde kalıyordu. Sorunun ne olduğunu bilmiyordu fakat Lacy asla onun kötü biri olduğunu dşünmüyordu.
Belki de çocuk olduğundan her şeyi toz pembe görmesinden kaynaklıydı. Fakat emin olduğu tek bir şey varsa o da zekası ve Loki'nin masum olduğuydu.
Loki bebeğim yaa 🥺
Bölümü atmayı unutmuşum bu arada sorry ve iyi günlerr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗗𝗮𝘂𝗴𝗵𝘁𝗲𝗿 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝗔𝘃𝗲𝗻𝗴𝗲𝗿𝘀 [1.KİTAP]
FanfictionTony Stark ve Beryl Weasley'nin Lacy adındaki bir çocuğu olur ve çocuğa tüm Avengers bakmaya çalışır. Ta ki Lacy 11 yaşında Hogwarts'a gidene kadar. *** Seri kitabıdır. Lacy'nin 1 yaşından 11 yaşına kadarki hayatını anlatır. Seri kitapları bitmeden...